sobota, 9 listopada 2013

Listopadowy KONKURS!

Obiecałam i jest! Mam nadzieję, że nagroda Was usatysfakcjonuje i zgłosicie się do niej licznie, bo ja te książki już czytała, recenzowałam i muszę przyznać, że są naprawdę godne uwagi! Zaczynamy?

PO PIERWSZE:
polub Papierowy Azyl na fejsbuku - tutaj - i/lub dodaj do obserwowanych. Będzie mi również bardzo miło gdy dodasz na swojego bloga bannerek konkursowy, który znajdziesz poniżej :3

PO DRUGIE:
zgłoś się w komentarzu! Nie ma tym razem żadnych konkursowych zadań, bo nie mam weny na wymyślenie jakiegoś trafnego, więc nie musisz się nawet za bardzo wysilać! Wyraź swoją chęć przeczytania tych książek i czekaj na wyniki, gdy wylosuję jedną osobę :3
           
A NAGRODY TO...

Krąg - Mats StrandbergOgień - Mats Strandberg

Dwie części sagi duetu Strandberg&Elfgren wydane przez wydawnictwo Czarna Owca!
Możecie sobie wybrać - czy chcecie pierwszą część czy drugą, a może obydwie?
Książki pochodzą z mojej biblioteczki i trafią do tego, który przy losowaniu będzie miał szczęście :3 Warunek jest jeden - nie wysyłam książek za granice - każdy kto chce się zgłosić musi mieć adres w Polsce!

A na Wasze zgłoszenia czekam od dziś do końca listopada :3

Bannerek, za którego umieszczenie na swoim blogu i podlinkowanie do tej notki będę bardzo wdzięczna:


Enjoy! :*

99 komentarzy:

  1. Zgłaszam się. :)
    Lubię to jako Dominika Anna O...
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się, lubię jako Hania S.
    hanka-cyganka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w konkursie ;) Nie biorę udziału, bo pierwszy tom czytałam, a drugi już czeka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się.
    Lubię na facebooku jako: Alicja P. i Siostry w Bibliotece.
    Obserwuję jako Alicja Pro.

    Za chwilkę dodam banerek na swojego bloga :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako Natalia Łubińska

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się po obie :)
    Na FB jako Katherine Z
    Obserwuję jako Natalie Rosa
    Banerek za chwilę na: http://endlessbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się!
    Tutaj jako Ewelina W lub Ivka, na fb jako Ewelina W

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się i chętnie przygarnę obie książki
    na Facebooku lubię, jako Krystyna M.
    obserwuje blog, jako cyrysia
    mail: krysia2304@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się! Chciałabym otrzymać i przeczytać oba tomy.
    Bloga obserwuję / na fb lubię jako Joanna Sobczak.
    Mój e-mail: joannasobczak89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się! Po obie. :D
    mail: patbeam12@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się ^^
    Obserwuję jako Zienka P.
    Banerek za chwilkę się pojawi: biblioteczka-zienki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się . Nie mam facebooka, bloga obserwuję od dawna. Baner na blogu:bhttp://zakladkamiedzystronami.blogspot.com/.
    Email: anulka224@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się! Po obie ^^
    Obserwuję jako Ana i lubię na fb jako Anna B.
    Baner już wstawiam na http://swiat-ukryty-wsrod-atramentu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Biorę udział, zgłaszam się po dwie książki.
    Fanpage polubiony, blog zaobserwowany, a baner na blogu. ; ))

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie zgłoszę się po obie ;)
    Lubię na fb jako My Paper Paradise ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się! Po obie :)
    Obserwuję jako Dominika P
    mail: domipasz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się.
    Polubiłam - Sylwia Tylkowska
    email sylatyla@interia.pl
    zgłaszam się po dwie książki

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się
    mia-nigra-libro@wp.pl
    Banerek za 5 minut
    Zgłaszam się po 2 ksiązki, obserwuję i lubię jako Paulina T oraz Paula Ath :")

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się :)
    Obsweruję jako Kobra Marta
    lubię jak Marta Dąbkowska

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się po obie :)
    Obserwuję jako kwiatusia
    Lubię jako Żyć nadal z pasją
    e-mail: kwiatusia1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja bardzo chcę wygrać;) Mogę obie jak jest wybór:D
    Obserwuję jako Salwinia
    Lubię jako: Weronika Zielona
    e-mail: kliva-net@tlen.pl
    Baner jest.

    I również zapraszam Cię do mnie na konkurs:) Może też coś wygrasz?

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się :) Po obie :p A co mi tam :P
    e- mail: funvirtualnaja@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się po obie : )
    Obserwuję jako Iwi Chan
    Lubię jako: Dominika Smoleń
    e-mail: psychicznychaos@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Pewka, że się zgłaszam! :)
    Lubię jako Ola Walczak i Epickie Książki
    Obserwuję jako Ola Walczak
    Baner na Epickich po prawej stronie :)

    Serdecznie pozdrawiam
    Ola! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się :)
    Na drugą część poluję!
    Obserwuję jako Julia K. Lubię jako In the corner with a book
    Baner na http://in-corner-with-book.blogspot.com/p/konkursy.html

    Przy okazji zapraszam na moje rozdanie: http://in-corner-with-book.blogspot.com/2013/11/przedswiateczne-rozdanie-ksiazkowe.html :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się :*
    Polubiłam jako Nina Borecka ( tak, ta dziewczyna z brzydkim zdjęciem na głównym to ja xd)
    ninaxd.nb@gmail.com - a to mój email, widziałam że inni je podawali więc ja też tak zrobiłam.
    Oczywiście bardzo chciałabym mieć dwie części bo już nie mam co czytać i powoli umieram z nudów. Wieczór bez książki to nie wieczór! Miałam zamiar je kupić, ale jak każdej nastolatce brakowało mi pieniędzy. Czytałam recenzje tych książek na twoim bloogu i w mojej głowie pojawiła się myśl " muszę to przeczytać. To książka dla mnie " Banera nie dodałam bo jestem raczej czytelniczką blogów a nie pisarką. Nie mam na to cierpliwości ale mam nadzieje że to nie wykreśli mnie z gry.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się!
    alilithk@gmail.com
    Obserwuję jako: Lilith, lubię jako Ania Kozak
    banerek: http://metlikkontrolowany.blogspot.com/p/konkursy.html
    Zgłaszam się po 2 książki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. O rany "Krąg"!!! Co ja bym dała żeby mieć tą serię...

    Oczywiście, że się zgłaszam!
    Obserwuję jako Patka
    Fb lubię jako Pipi Lotta
    patrycja.kuchta.uK@gmail.com
    Pragnę z całego serca przygarnąć obie książki.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się po "Krąg" :)
    Obserwuję jako BlackorWhite55
    e-mail: BlackorWhite55@wp.pl
    Na fb obserwuję jako Magda P.
    Nie mam bloga, więc banera nie wstawię :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Marcelina B.

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się po obie książki
    Obserwuję jako weroniczka54321
    E mail - werkapas321@op.pl
    Baner zaraz wstwię na blogmetamorfozy.blogspot.com
    Na fb obserwuję jako Weronika P.

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się
    obserwuje jako girl1805
    lubie jako Małgorzata W.
    girl1805@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się :D
    Obserwuję jako Ola C. i lubię jako Książki Moim Okiem :D
    ksiazki-moim-okiem@wp.pl
    + wklejam banner na:http://ksiazki-moim-okiem.blogspot.com/p/blogowe-konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się!
    Lubię i obserwuję jako Ola Wolska
    mój email to ola.wolska99@gmail.com
    Z chęcią przygarnęłabym obie książki, ale będę niezwykle szczęśliwa dostając jedną (Krąg)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się :)
    Lubię i obserwuje jako Pyśka :)
    e-mail : nata130@interia.eu

    bardzo cudowne książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a na fb jako "Zanurz się w książkach rodem z Niebios" ;)

      Usuń
  37. Zgłaszam się!
    mail: jedrzejjankowski@wp.pl
    Obserwuję jako Jędrzej44, a banerek zaraz wstawię. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. O Jezu! o Jezu! Ja chcę je obydwie! Koniecznie! Umrę, jeśli nie dostanę! Kasy brak, a żadnego konkursu z tymi książkami nie widziałam! Jejku! Muszę je mieć! <3
    email- iwona1999222@onet.pl
    na fb lubię jako "książka - zwierciadło duszy"

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się!
    E-mail: nefmisblog@onet.pl
    Obserwuję jako: Nefmi
    FB lubię jako: Read with Nefmi
    Baner: http://readwithnefmi.blogspot.com/p/konkursy.html

    Chętnie przeczytałabym obie :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się! :)
    mail: my.books.1220@gmail.com
    Obserwujemy jako MyBooks - Nasze recenzje
    Lubimy fanpage jako MyBooks Nasze recenzje
    Banner na blogu w zakładce 'Konkursy'

    Chętnie wzięłabym obie, ale samą pierwszą częścią też nie pogardzę :) /SMF

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: ma ra
    nie mam fb
    e-mail: mara180893@gmail.com
    Zgłaszam się po obie książki
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się :)
    klaudiamosciszko@op.pl
    Obserwuję, a fb polubione.
    Baner dodany :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się po obie książki :)
    Obserwuję jako Jasmine
    aga18ilm@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się!
    Interesują mnie obie części książki :)
    Obserwuję i lubię na fb jako: Edyta Chmura
    Info o konkursie udostępniłam na fb.
    e-mail: edyta.cha@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się! Lubię to jako Agata D., obserwuję jako Ejdzita49. Mój mail: ejdzita49@onet.eu. Banner zaraz pojawi się na os-meus-libros.blogspot.com

    Chciałabym otrzymać obie książki. Pierwszy tom czytałam, byłam zachwycona i ubolewałam nad tym, że drugi jeszcze się nie pojawił. A jak już się pojawił - nie nabyła go moja biblioteka:/ Baaardzo chciałabym go przeczytać! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się!
    Lubię i obserwuję, banerek już leci :)
    mail: wiki.bibliofilka@onet.pl
    Chciałabym obie książki, ale pierwszą częścią również nie pogardzę :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się!
    Obserwuje jako Zaczarowana
    szalona973@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się! Chciałabym wygrać obie książki. Już od dawna na nie 'poluję' ale nie mogłam nigdzie ich zdobyć :) Lubię jako Klaudia M. Mój e-mail: kmka1296@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Od dawna chciałam się zapoznać z tymi książkami! Zgłaszam się po pierwszą część ;)
    Obserwuję jako Wiki711
    E-mail: wiktoria.koziol@interia.pl
    Baner na www.wiktoriansblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam się. Chętnie przygarnę obie :)
    Lubię jako: Zuzia Gawrońska
    E-mail: zuzanna.gawronska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się. :) Interesują mnie obie części. ;p
    Na FB lubię jako: Kto czyta książki, żyje podwójnie
    e-mail: asia.bolly@wp.pl
    Banerek wstawiony. ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgłaszam się:)
    Wystarczy mi choćby pierwsza część. Jest to pozycja na mojej liście must have!
    Na fb lubię jako Aleksandra Walczak
    email: ksiazkowo89@gmail.com
    baner na : ksiazkowo89.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgłaszam się! :)
    Obserwuję jako Rosie
    E-mail: zaczytana.rosie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako Gracenta
    Chciałabym dwie książki, ale zadowoliłabym się również pierwszą częścią.
    email: gracja313@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Zgłaszam się ! :)
    Obserwuję jako Alys
    e-mail: alys22@hotmail.com
    Banner w zakładce "wygrywajki".
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam się!!!
    Polubiłam jako Enia Maria Kijowska i obserwuję jako Enia Santos ;)
    e-mail: aniakijo@o2.pl
    Chciałam przeczytać te książki już od jakiegoś czasu, więc bardzo się cieszę, że trafiłam na ten konkurs. Mam nadzieję, że wygram chociaż jedną. Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam się!
    Proszę tylko o DRUGĄ CZĘŚĆ
    zkudlinska@gmail.com
    Na fb: ale zaczytana
    Obserwuję jako: FC Zuzia
    Baner: alezaczytana.blogspot.com/konkursy

    OdpowiedzUsuń
  59. Z chęcią przygarnę obydwie :)
    zabkabt@wp.pl
    Bloguję i obserwuje jako Bacha85

    OdpowiedzUsuń
  60. Tak więc wyrażam chęć na przeczytanie tych książek.
    martth@wp.pl
    Obserwuję jak Marta

    OdpowiedzUsuń
  61. Zgłaszam się, mam nadzieję, że uda mi się wygrać obie :3
    xdnatala@gmail.com
    FB lubię jako: Fantasy World
    Banner: http://faaantasyworld.blogspot.com/p/konkursy_22.html
    Obserwuję jako: Natala Plekus

    OdpowiedzUsuń
  62. zgłaszam się po obie
    eliza.siudowska@op.pl
    baner: za5dwunasta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgłaszam się. Polubiłam na fb jako Różności książkowe i nie tylko, obserwuję jako Agata P.
    Mail: agatap1988@gmail.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  64. Zgłaszam się!
    kurotenshi@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Zgłaszam się. :)
    Obserwuje jako Niko N.
    Banerek na : Zainfekowana książka

    OdpowiedzUsuń
  66. Zgłaszam się ;)
    Polubiłam jako Nicoletta K
    nicolett@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Zgłaszam się :) Chętnie przeczytałabym obie części, ale wystarczy mi nawet pierwsza :D
    Obserwuję od dawna, fanpage też lubię. A banerek zaraz wstawię.
    E-mail: ksiazkawreku@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Szukam szczescia :) Zglaszam sie i prezecztalbym obie czesci, obserwuje jako : Damian :)
    email - damiansowa@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Zgłaszam się :) Tak po prostu prosto z mostu :)
    e.smistek@gmail.com
    Obserwuje fb jako recenzencki.pl i/lub Emil Śmistek :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Zgłaszam się! :)
    E-mail: beata5535@interia.pl
    Tu obserwuję jako Beata a na fb Beata M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać, że chętnie przeczytam obie książki.Może mi się poszczęści i będzie to miły prezencik na urodziny. ^^

      Usuń
  71. Zgłaszam się!
    I lubię jako Recenzencki. A baner pojawi się na blogu lada chwila :)))

    email: recenzencki@interia.pl

    Bardzo bardzo bardzo chcę :D tę serię. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  72. I ja się zgłoszę :D
    mejl: milanowa@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. zgłaszam się!
    proszę obie ;)
    obserwuje jako Domcia2304
    banner: http://stardol-domcia2304.blogspot.com/
    e-mail: doncia2012@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. Zgłaszam się po obie ;))
    nieelegancka94@gmail.com
    Tutaj - Nieelegancka, fb - Joanna P., baner na blogu :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  75. Zgłaszam się! :)
    Z chęcią przygarnę obie. :)
    Obserwuję. :3
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Zgłaszam się po obie książki, Twoje recenzje wyjątkowo mnie do nich przekonały:).
    Mój adres email to franca.w.sieci@gmail.com
    Banner konkursowy znajduje się pod adresem http://strofki.blogspot.com/p/polecam.html
    Obserwuję Twój blog jako Franca.

    OdpowiedzUsuń
  77. Zgłaszam się. I jeśli już to obie chciałabym. Lubię i obserwuję od dawna, hihi <3
    amandag13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. Zgłaszam się!
    Lubię: Między Stronami oraz Weronika A.
    Obserwuję: Nika
    Baner na: http://nika-wsrod-ksiazek.blogspot.com/ :)
    E-mail: nika99a@gmail.com
    Pozdrawiam,
    Nika :)

    PS. Obie książki oczywiście! :D

    OdpowiedzUsuń
  79. Zgłaszam się, choć najpewniej again mi się nie uda... Na FB jako Jagoda Wojciechowska, tutaj jako DżejEr Carmen :) I pragnę obu książek ^^

    OdpowiedzUsuń
  80. Chętnie się zgłoszę :)
    Obserwuję Cię jako kasiulka90
    Lubię na facebooku, jako Recenzja pisana emocjami

    email: elementarz90@gmail.com
    Pragnę obie książki :)))

    OdpowiedzUsuń
  81. Zgłaszam się
    Obserwuje jako Klaudia S a lubie Klaudia Skorupińska ;D

    OdpowiedzUsuń
  82. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako Le Sherry, lubię jako Sherry Recenzentka
    E-mail: Alti15@wp.pl
    Również zgłosiłabym się po obydwie książki jeśli można. :)
    W każdym razie:
    Pozdrawiam serdecznie!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  83. Bardzo chętnie przeczytałabym obie książki :)
    Na facebooku lubię jako Marzena B.
    Obserwuję jako Marza
    e- mail: marzena.bronicka@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako Agnieszka, lubię jako Agnieszka Deja
    agnieszka.deja@o2.pl
    wklejam banner na www.ksiazka-od-kuchni.blogspot.com
    Chętnie przygarnę obydwie części :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Zgłaszam się
    http://uradosnejwariatki.blogspot.com/- baner się zaraz pojawi.
    Obserwuję jako Sia Siaa

    OdpowiedzUsuń
  86. Zgłaszam się. :)
    Baner: http://ksiazkowyswiatpatrycji.blogspot.com/p/konkursy.html
    Obserwuję jako Patrycja Waniek, lubię również jako Patrycja Waniek.
    mail: patusia.dorota@o2.pl

    Pozdrawiam. :D

    OdpowiedzUsuń
  87. Zgłaszam się! :)
    Lubię jako: Klaudia Skiedrzyńska
    Baner: https://www.facebook.com/klaudia.skiedrzynskamatusiak
    @: klaudiaskiedrzynska@wp.pl
    Z przyjemnością przygarnę obie książki :)

    OdpowiedzUsuń
  88. ZGŁASZAM SIĘ!
    Lubię jako: Diana Górska
    Obserwuję: Diana Górska
    Banner: http://po-uszy-w-ksiazkach.blogspot.com/
    email: dianaa4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  89. Zgłaszam się!
    Lubię jako: Dominika Dziwota
    email: dominika.dziwota@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  90. Zgłaszam się po obie książki, jeśli już mieć szczęście, to po całości ;)
    Obserwuję jako: Secrus
    Lubię jako: Adrian Kyć
    e-mail: adik16-94@o2.pl
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  91. Zgłaszam się po obie części, bardzo zaciekawiły mnie twoje recenzje ! Polubiłam na fb jako Joanna Szydłowska.
    Email: ayumi25@interia.pl
    Kurcze akurat mam dzis urodziny, mam nadzieje ze spelni sie moje życzenie odnosnie tych ksiazek ;>

    OdpowiedzUsuń
  92. Zgłaszam się!
    Interesują mnie obie części książki.
    Obserwuję i lubię na fb jako: Beata Porębska
    Informację o konkursie udostępniłam na fb.
    e-mail: beata.porebska@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  93. Zgłaszam się!
    Obie części :D
    Lubię jako: Sofija Zaderetska + obserwuję oczywiście :P
    e-mail: sofija2001@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...