środa, 2 października 2013

Podsumowanie września



Hej,

czy to już naprawdę październik? Czy już naprawdę jeden miesiąc mniej do wakacji? Szczerze mówiąc to cieszę się niezmiernie, ponieważ jak już niedawno wspominałam - wrzesień ciągnął mi się i ciągnął i skończyć się nie mógł. Wraz z początkiem chłodnych dni dopadła mnie czytelnicze zniechęcenie i jesienna chandra i cały świat pogrążył się na chwilę w szaroburym smutku. Za to październik przedstawia się o wiele bardziej optymistycznie - i urodzinki bliżej, i miłe mi wydarzenia zbliżają się wielkimi krokami :3

Wracając jednak do września to nie mogę jednak rzec, że był on aż taki bardzo zły, dlatego, że miał kilka światełek w tunelu - odwiedziłam na dwa dni moje ukochane Tatry i naładowałam się dobrą energią od mega pozytywnych ludzi, poza tym oczywiście pojechałam na Targi Książki do Katowic, gdzie spędziłam dwa dni z najukochańszymi blogerkami na świecie (i jednym blogerem, of course^^)! I przy okazji przeczytałam aż 9 książek - wynik bardzo przyzwoity, czyż nie?


We wrześniu przeczytałam:
  1. Ewa Nowak Bransoletka
  2. Silvia Avallone Stal
  3. Lucy Maud Montgomery Błękitny zamek
  4. Ernest Hemingway Stary człowiek i morze
  5. Sophie McKenzie Zawrót głowy
  6. Eve Edwards Alchemia miłości
  7. Carolly Erickson Tajemny dziennik Marii Antoniny
  8. Michelle Paver Bogowie i wojownicy
  9. Anna Ficner-Ogonowska Alibi na szczęście
Wiem, że większość niezrecenzowana, ale to wszystko jest do nadrobienia w październiku - na dniach Was recenzjami zaległymi poczęstuję i zaproszę do lektury, bo większość z nich to książki naprawdę zacne. Recenzowany nie będzie jedynie Hemingway - po omówieniu tej książki w szkole i napisaniu na jej temat kilkanaście przeróżnych rozprawek, listów i charakterystyk nie mam siły więcej do niego wracać xd 


Podsumowując...

Ilość książek przeczytanych: 9
  • recenzeckie - 6
  • własne - 1
  • z biblioteki/pożyczone - 2
Ilość książek zrecenzowanych: 4
Najlepsza pozycja: myślę, że stawiać będę przede wszystkim na Alibi na szczęście, Bransoletkę, Błękitny zamek i Alchemię miłości - w tych książkach się po prostu zakochałam! <3
Najgorsza pozycja: Zawrót głowy
Polski autor miesiąca: oczywiście Ewa Nowak i Anna Ficner-Ogonowska!

A w październiku...
...czytam, czytam, czytam! i nadrabiam zaległości :3
...Papierowy Azyl kończy dwa latka, więc... może jakiś konkurs? Zobaczymy^^

17 komentarzy:

  1. Chyba już we wrześniu przysłałam Tobie e-maila, lecz nie odpowiedziałaś. Czy więc mogłabyś napisać parę słów o moim blogu na swojej stronce, a ja o Twoim blogu na moim blogu?
    Trochę skomplikowane, ale jest.
    P.S Bardzo fajny blog. Lepszy, przyznam, od mojego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wynik! Strasznie Ci zazdroszczę tych targów i oczywiście wyjazdu w kochane Tatry! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A co do konkursu - chętnie spróbuję swoich sił.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyniku - mój jest bardzo podobny. Czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bogów i wojowników czytałam i naprawdę mi się podobali:) Błękitny zamek z chęcią bym poznała.
    Gratuluję wyniku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka "Bransoletka"... Coś mi to przypomina.
    Aha! W jakimś czasopiśmie pisali, że świetna i warto przeczytać. Chyba się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę wyjazdu w Tatry:) Nasza jesienna tradycja została niestety w tym roku przerwana:(
    Gratuluję wyniku i życzę owocnego października:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyniki.
    Ciekawi mnie ten Dziennik :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, tak już październik, i raczej początki "zimowych" poranków niż jesieni.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobry wynik. Ja u siebie zauważam podobną sytuację, czytać czytam jednak z pisanie to wszystko na ostatnią chwilę :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny wynik, gratuluję!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny wynik :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewięć książek to świetny wynik. Serdeczności na październik ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wyniku. "Alibi na szczęście" też uwielbiam <3 Udanego października! :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dobry wynik i ciekawe pozycje przeczytane! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dobry, w porównaniu do mnie bardzo dobry!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, tyle książek przeczytałaś, ja chyba ze 3 dałam rade we wrześniu... :P

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...