czwartek, 31 października 2013

Październikowy stos

Jak szybko minął ten październik, prawda? Choć mi na początku strasznie się dłużył, to jednak już jego końcówka, a właściwie druga połowa umknęła niesamowicie szybko. Lecz o tym jak wypadł będziemy zastanawiać się w sobotę, przy okazji podsumowania, za to dzisiaj... dzisiaj będzie stos!


Ten stos miał być mały. Naprawdę. Lecz niestety - jest duży. Wielki. Ogromny. Taki, że musiałam podzielić go na dwa mniejsze żeby się nie zawalił. Ale do rzeczy!
Prawy stos jest całkowicie prezentowo-konkursowy. W tym miesiącu wypadły moje urodziny i od rodziców dostałam Szatę oraz Wielkiego rybaka (podobno dwie perełki, jednak ich lekturę zostawiam sobie na razie na jakiś dłuższe wolne dni - najbliżej chyba Boże Narodzenie, bo wtedy będę mogła na spokojnie się za nie zabrać). Ukochany Gagatek przysłał mi z przesłodką dedykacją Szczeniaka, ukochana Fufu podarowała mi Atlas chmur (aww, już się nie mogę doczekać lektury *.*), a ukochany Trisulek Dotyk Gwen Frost. A na samym końcu widzimy Pierwszy grób po prawej, który udało mi się wygrać w konkursie urodzinowym u Maskarady :3

I lewy stos, ten już jest recenzjny. Na samej górze jest Masz szlaban na zawsze, do recenzji dla DużeKa, którą już zaczęłam i na razie zapowiada się nieźle. Potem ukochana Ewa Nowak i Mój Adam (Open Gate nie zawiodło!) - wyczekiwana lektura, której już się nie mogę doczekać *.* Trzy pozycje od Świętego Wojciecha - Modlitwa nieznajomej, Był sobie książę... i Suknia ślubna - szykują się bardzo fajne i mądre powieści obyczajowe, które mam nadzieję umilą mi czas :3 I trzy ostatnie będę miała przyjemność recenzować dla literatury.juventum, a są to Bling Ring, Szczęściara i Na psa urok :3 

Powiem tyle - lektury już nie mogę się doczekać! Zwłaszcza, że jutro zaczynamy listopad, a wraz z listopadem nadchodzą smutne jesienne dni, które staram się zabijać dobrą muzyką, przygotowaniem sobie czegoś pysznego do zjedzenia lub właśnie jakąś optymistyczną powieścią :3 Myślę, że te mnie nie zawiodą!

Enjoy! :*

21 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Ci takiego wspaniałego stosu! Sama "Atlas chmur" zamierzam niedługo przeczytać. Na półce stoi od zeszłego Bożego Narodzenia, tu kolejne się zbliża, a ja jeszcze nie przeczytałam! O.O

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedyne co mnie interesuje to "Adam" i "Atlas chmur". Resztę albo mam, albo nie znam ;)
    Dla relaksu polecam "Szczęściarę" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo "Pierwszy grób po prawej!" *_* Powinien niebawem do mnie dotrzeć, bo też wygrałam ten tytuł w konkursie, ale przesyłka coś się opóźnia. Świetny stosik, przyjemnej lektury życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam Modlitwę nieznajomej- to książka która dostała najwyższą moją ocenę w lekturach tego miesiąca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, w takim razie jestem jej jeszcze bardziej ciekawa!

      Usuń
  5. Chyba tylko Atlas chmur wygląda dla mnie kusząco:) Udanego czytania życze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, nie wiedziałam, że "Szata" ma kontynuację! A może to "Wielki rybak" jest dalszym ciągiem? W każdym razie ciekawią mnie te powieści, na szczęście jedną z nich mam już na półce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Wielki rybak" to kontynuacja "Szaty" :D I bardzo chętnie przeczytałabym twoją recenzje tej książki, naprawdę! :D

      Usuń
  7. niesamowity stos ;)
    czytałam tylko "Szczęściarę", ale najchętniej podkradłabym Ci wszystkie trzy książki od wyd. św. Wojciecha :)) No i "Atlas chmur"- z tego co mi wiadomo, świetny ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. pokaźne zbiory. życzę długich wieczorów i żeby święta szybko nadeszły, bo jest na co czekać. p.s. wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny stos! Najbardziej chciałabym przeczytać właśnie "Atlas chmur". :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdobycze! "Atlas chmur" chętnie bym przygarnęła, za to "Mój Adam" jest i na mojej półce :)
    Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, zazdroszczę ♥
    Nie czytałam jeszcze nic z tego stosiku, "Atlas chmur" czeka na półce na swoją kolej. :)
    Jeśli chodzi o mój stosik... Oprócz tego, że wyniosłam pół biblioteki to kupiłam "Tam, gdzie śpiewają drzewa" i... no to by było na tyle. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Szatę" to można użyć do obrony własnej w razie konieczności :) ciekawe stosiki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Z Twojego stosu czytałam "Mojego Adama". Ciekawa książka, ale czytałam juz takie Ewy Nowak, które bardziej do mnie przemawiały. Miłego czytania wszystkich pozycji ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy stos, "Atlas Chmur" chyba najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. "Mój Adam" i "Atlas chmur" to pozycje, które bym Ci bardzo chętnie zwinęła na chwilkę :> Z tego stosu czytałam tylko "Szatę". Muszę przyznać, że to... intrygująca i dosyć ciekawa lektura :)

    + zapraszam do udziału w rozdawajce :) endlessbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny stos :) Miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...