środa, 23 października 2013

Papierowy Azyl ma dwa latka!


Tak, to właśnie dwa lata temu założyłam bloga. I do dnia dzisiejszego z większym lub mniejszym zapałem, chęciami, pomysłami i determinacją do prowadzę. Przez te dwa lata tak wiele się wydarzyło, tyle pięknych dni i chwil zdążyło u mnie zagościć, że patrząc z perspektywy czasu jestem z siebie naprawdę dumna. Bo ten blog to moja taka prawdziwa, najprawdziwsza duma!

Myślę jednak, że czas podziękować tym, dzięki którym tak daleko zaszłam i dla których wciąż to wszystko tworzę. Tak, to właśnie o Was mówię Kochani Czytelnicy! Tym, którzy zaglądnęli tu tylko raz, dwa, tym, którzy zostawili u mnie jakiś swój ślad, tym, którzy ukrycie mnie śledzą, a najbardziej tym, którzy od początku wiernie przy mnie są - chciałabym podziękować z całego serca. Dajecie mi siłę i radość z tworzenia, dzięki Wam i Waszym radom, sugestiom, opiniom wciąż się rozwijam i staram się być coraz lepsza. A kiedy widzę Wasz przecudne blogi to odzywa się we mnie zazdrosny głosik, który mówi mi, że mój blog też ma być taki wspaniały! I dlatego wciąż tutaj coś tworzę :3

Przez te dwa lata miałam okazję poznać ludzi, których po prostu pokochałam od pierwszej rozmowy, którzy potrafią umilić mi każdy dzień. Dzięki nim się uśmiecham, razem z nimi się zachwycam i smucę - to po prostu osoby najwspanialsze na świecie i drugich takich nie ma! Poznanie Was było jednym z najlepszych rzeczy w moim życiu! <3 Julia, Abigail, CassielJulka Kinga, Ania, MeryEmiRafał i wszyscy Ci, których nie wymieniłam. A najbardziej dziękuję moim trzem najukochańszym - Tris, Fufu i Gagatkowi - ahh, tak Was kocham <3 Jesteście najlepsi!

Karolka i Tris, które nigdy nie dorosną <3
Prze ostatnie dwa lata tyyyyle się zdarzyło, że aż ciężko to wszystko wymienić, ale nie można nie wspomnieć o tym, że udało mi się być na Targach Książki w Katowicach (relacja), spotkałam się twarzą w twarz z najukochańszymi blogerkami, powiększyłam znacznie swoją biblioteczkę (tutaj Wam się nią chwalę - teraz tych książek jest znacznie więcej! ;3), rozpoczęłam cykl Moje niedzielne gadanie, w którym od czasu do czasu coś mi się uda zawrzeć, ponarzekałam, pochwaliłam, nauczyłam się lepiej pisać i więcej czytam, a przede wszystkim blog daje mi poczucie, że tworzę coś niepowtarzalnego i jednego w swoim rodzaju - niesamowite! <3

Jeszcze raz z całego serca - DZIĘKUJĘ! Dzięki Wam tutaj jestem - zostańcie ze mną jeszcze następne dwa lata, a może i więcej! :3 

A ponieważ razem z tym dwuleciem zbiegła się dwusetna recenzja i sto fanów na fanpejdżu i za niedługo - 50 000 wyświetleń bloga - organizuję konkurs :3 Więcej informacji na dniach! :3

Enjoy! :*

24 komentarze:

  1. Gratulacje! Obyś miała jeszcze wieeele okazji do świętowania rocznic! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Życzę mnóstwa radości z prowadzenia bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, gratuluje z powodu dwóch lat prowadzenia bloga :D
    I wytrwałości przez następne dwa kolejne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Wytrwałości, satysfakcji z pisania i prowadzenia bloga i żebyś była z nami jeszcze przez wiele kolejnych lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego z okazji blogowych urodzin i życzę samych dalszych przyjemnych chwil w pogłębianiu tej pasji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Stooo lat! Stooo lat! Niech żyje żyje nam! Wszystkiego najlepszego, czytelniczego i recenzenckiego natchnienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję, i życzę wielu latek więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję z całego serca, pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spełnienia książkowych marzeń życzę ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko super fajnie tylko czemu ja jestem ostatnia? Zmieniaj, Żmuda, bo się pogniewamy xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko super fajnie tylko czemu ja jestem ostatnia? Zmieniaj, Żmuda, bo się pogniewamy xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko super fajnie tylko czemu ja jestem ostatnia? Zmieniaj, Żmuda, bo się pogniewamy xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za trzy takie same komentarze (y)
      Nieogarnięci ludzie muszą być na końcu, pysiu xd :*

      Usuń
  13. Gratuluję kochana! ♥
    Wszystkiego naj z okazji urodzinek bloga!
    Szkoda, że dopiero niedawno natrafiłam na Twojego bloga. Strasznie cieszę, że Cię poznałam! :)
    Spełnienia książkowych marzeń ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww, a wiesz jak ja się cieszę, że ciebie poznałam? <3

      Usuń
  14. Gratuluję i życzę wytrwałości i radości na kolejne lata!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wytrwałości! Tak trzymaj! Kocham Twoje recenzje - czytam każdą! :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję w takim razie i życzę dalszych sukcesów blogowych i nie tylko :). Ja (również drugie) urodziny będę świętować w przyszłym miesiącu, ale ten czas leci! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja już przestałem liczyć, bo już tyle razy zawieszałem, że też nie liczę, ile razy:). Powodzenia w dalszym blogowaniu i sukcesów!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje ! Piękny wynik, dwa lata to już coś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję! Świetne wyniki oby tak dalej. ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję i najlepsze życzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Trochę spóźnione, ale szczere ;)
    Kolejnych dwóch i więcej lat blogowania ;):*

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...