poniedziałek, 30 września 2013

Wrześniowy stosik

Hej,

dzisiaj tak na szybko, bo spieszy mi się do powrotu do cudownej książki, od której nie mogę się oderwać. A poza tym chciałabym ją dzisiaj skończyć, by razem z nią optymistycznie zamknąć wrzesień, który ciągnął mi się i ciągnął, bo po wakacjach powrót do szkoły był... trudny </3 Ale o tym jutro - w podsumowaniu. 

Dzisiaj zaś popodziwiajcie moje zdobycze!


Od dołu:
  • Katarzyna Michalak W imię miłości - od wydawnictwa Literackiego
  • Edward Kelsey Moore Trio z Plainview - do recenzji dla AGW.info
  • Sheryl Sandberg Włącz się do gry - od wydawnictwa Sonia Draga
  • Eve Edwards Alchemia miłości - od Open Gate (już przeczytana - moja recenzja)
  • Eleanor H. Porter Pollyanna - j.w.
  • Mats Strandberg, Sara B. Elfgren Ogień - od wydawnictwa Czarna Owca
  • Zbigniew Nienacki Księga strachów - kupione w bibliotece za złotówkę^^
  • Lucy Maud Montgomery Pożegnanie z Avonlea - j.w.
  • Angela Brazil Przyjaciółki - j.w.
  • Joanna Chmielewska Wszyscy jesteśmy podejrzani - zakup na Targach Książki w Katowicach
  • Olga Rudnicka Drugi przekręt Natalii - j.w.
Sama muszę przyznać, że nabytki zacne^^ A teraz wracam do lektury - miłego wieczoru! :*

25 komentarzy:

  1. Drugi przekręt Natalii też mam :D A Chmielewską uwielbiam :)
    Stosik super z chęcią bym poznała pozostałe książki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście świetne nabytki, a zatem miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne nabytki. Jestem pod wrażeniem. Życzę miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ze wszystkich znam tylko Pożegnanie z Avonlea. Poszukiwałam ją kiedyś, zresztą jak inne części o Ani z Zielonego Wzgórza :)

    Miłej lektury życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Alchemię miłości właśnie dzisiaj zaczynam, Chmielewską czytałam i bardzo mi się podobało, a Księgę strachów czytałam kilkanaście razy i wprost uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam żadnej z powyższych, ale Tobie życzę przyjemnej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny stosik :) Miłego czytania :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Podkradłabym Nienackiego, bo uwielbiałam go jako nastolatka i marzy mi się skolekcjonowanie serii. I jeszcze za taki grosz!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. O, moja ukochana Pollyanna ♥
    Najbardziej zazdroszczę Alchemii Miłości. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja właśnie czytam 3 część Ficner-Ogonowskiej i zrobiłam tylko małą przerwę... zaraz również wracam do lektury i pewnie dziś... ekhm jutro... skończę.

    Z Twojego stosu do mnie również dotarła "W imię miłości" ale bardzo chętnie przeczytałabym "Drugi przekręt Natalii" gdyż pierwsza część bardzo mi się podobała, z resztą Olgę Rudnicką uwielbiam :D

    Miłej lektury!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. "Alibi na szczęście" to dobra lektura na jesienne wieczory :)
    Fajna ta Twoja biblioteka, zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny stos :) Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny stos! Najbardziej zazdroszczę "Ognia", którego pierwszy tom czytałam już jakiś czas temu.
    Czekam więc na Twoje recenzje i życzę miłego czytania :D

    OdpowiedzUsuń
  14. "Alchemia miłości" kusi mnie najbardziej, a "Pożegnanie z Avonlea" jest... takie smutne i nostalgiczne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie czytałam Pollyanny i chętnie bym to zmieniła. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam właśnie jedną książkę Katarzyny Michalak do przeczytania, jestem jej ciekawa. Oczywiście stos jest świetny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne zdobycze :) Najbardziej zazdroszczę Alchemii miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjne książki, będzie Ci się je dobrze czytać. Podejrzani to jedna z moich ulubionych książek Chmielewskiej, ale trzeba wczuć się w specyficzny klimat PRL i jego absurdów, Drugi przekręt Natalii jest równie dobry jak poprzednia część, Księga strachów to jedna z lepszych części Pana Samochodzika, a Ogień czytałam ostatnio i jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  19. Parę książek to bardzo chętnie bym ci podkradła, bo to jedne z tytułów, które chciałabym mieć w swojej domowej biblioteczne.
    Zastanawiam się nad kupnem "W imię miłości" Kasi Michalak, więcc czekam na twoją opinię.

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzę miłego czytania ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny stos, kilka tytułów bym Ci chętnie podebrała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam żadnej z tych książek, ale Drugi przekręt Natalii chętnie bym przeczytała, bo uwielbiam Rudnicką :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Najbardziej w oczy rzuca się "Ogień", który oczywiście bardzo polecam ;D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...