niedziela, 22 września 2013

Moje niedzielne gadanie: relacja z Targów Książki w Katowicach



Hej :3


Dzisiaj przychodzę z czymś wspaniałym, bo powoli dobiega końca jeden z najwspanialszych weekendów w moim życiu i myślę, że warto napisać kilka słów o tym jak go spędziłam. Zwłaszcza, że był to weekend stricte książkowy - miałam przyjemność być na Targach Książki w Katowicach. 

Już kiedyś Wam przebąkiwałam, że bycie i uczestniczenie w Targach Książki to jedno z moich marzeń, jednak wciąż miałam do nich albo za daleko, albo nie mogłam w nich uczestniczyć z innych, równie ważnych powodów. Na tych targach... też miało mnie nie być. Znaczy się - bardzo chciałam ta pojechać, ale doszłam do wniosku, że to jednak się nie uda, że nie tym razem. I do piątkowego ranka byłam pewna, że się tam nie pojawię - ale wystarczyło trochę narzekania pewnych niesfornych ludzi i mojej zazdrości, że oni tam będą, a ja nie i... spięłam się, wykombinowałam, a potem wsiadłam w pociąg i ruszyłam do Katowic! (A Wy bierzcie ze mnie przykład - zawsze trzeba spełniać swoje marzenia!) 

Z Anią i Julką :3
Na Targach byłam już o 11, a na spodek dotarłam dzięki niezastąpionej pomocy Agnieszki - nie wiem co bym bez niej zrobiła! (Co jak co, ale na blogerów zawsze można liczyć! <3). Tam już na miejscu umówiona byłam z moimi kochanymi Tris i Abigail, a okazało się, że do naszej gromadki dołączyła jeszcze Emi oraz nowo poznane Julka i Patrycja. Tą gromadą poruszałyśmy się po Spodku, kiedy dołączył do nas również Rafał, z którym poznałyśmy się przy regale z książkami (rozpoznał nas - niesamowite uczucie!). 

Taaak, u nas było wesoło <3 Na zdjęciu od lewej ja, Rafał, Ani i Julka, a fotka ukradnięta Julce :3
Na Targach było całkiem sporo wydawnictw, jak również oficyn wydawniczych, stoisk portali, bibliotek i czasopism. Sporym minusem było to, że zabrakło tych największych i najciekawszych - pojawiły się raczej te mniejsze, z uboższą ofertą. 

fot. Patrycja :3
Zdecydowanie prym wiodło wydawnictwo Dreams, niemal w samym centrum Spodka, z kolorowym stoiskiem, ciekawymi ofertami i uśmiechniętymi paniami, które żywo opowiadały o książkach. Była okazja by również z nimi porozmawiać, co było bardzo miłe. 

fot. Abigail :3
Myślę, że najważniejszym punktem tych Targów, którego wszyscy wyczekiwali było rozdanie nagród E-buki 2013. Udało mi się na nim być i cieszyłam się, że nagrody dostali Ci, którym bardzo kibicowałam i trzymałam za nich kciuki. Pogratulować warto wszystkim, którzy dostali wyróżnienia i nagrody, bo każdy z nich ma wyjątkowy, wyróżniający się blog, który warto czytać i odwiedzać. 

z ukochaną Abigail <3
To był naprawdę udany dzień i gdybym tylko mogła to z wielką radością pojechałabym jeszcze do Krakowa za miesiąc na kolejne Targi Książki, bo naprawdę warto na nich być (niestety, w Krakowie mnie nie będzie, bo to za daleko, ale planuję pojawić się we Wrocławiu na targach w dniach 5-8 grudnia, ktoś się będzie wybierał?). Poznałam nowych blogerów, niektórych mogłam pierwszy raz zobaczyć na żywo, miałam okazję porozmawiać z ludźmi zajmującymi się na co dzień promocją i wydawaniem książek. Niesamowite przeżycia i doświadczenia, ja jestem osobiście bardzo zadowolona i chciałabym pojawić się tam również za rok! 

Nasza ekipa - od lewej: Patrycja, Ania, Ania, Julka i ja :3 A zdjęcie ukradnięte Julce :*
I na koniec moje targowe zdobycze - ja jestem z nich baaaardzo zadowolona!


A wszystkich, którzy wahają się czy na Targi Książki kiedykolwiek pojechać namawiam - naprawdę warto! <3 

21 komentarzy:

  1. Raj na ziemi ;) Koniecznie muszę się kiedyś wybrać.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybierz się koniecznie, bo warto! <3

      Usuń
  2. a pff nic o wspaniałej Tris, dzięki której miałaś nocleg... no ale cóż... no ale cóż... naraziłaś się :< Poza tym, mogłaś się zgłosić po fotki geniuszu, ja mam już wszystkie i mogłabyś dać inne niż Julka xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ej, zapomniałam, ale uzupełniłam to na fejsie ^^ a fotki mam, a innych mi się już nie chciało wstawiać xd

      Usuń
    2. to sporo masz to dobrze, tak, juz widziałam xd

      Usuń
  3. Za daleko...Ale do Krakowa może się wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak się cieszę, że Cię poznałam :3
    Naprawdę była to świetna sobota, jedna z najlepszych sobót ever :D

    Miłego wieczorku xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, ja też <3 Było świetnie! I musimy się jeszcze raz w takim gronie zobaczyć! <3

      Usuń
  5. A do Warszawy to się nikt nie wybiera :)
    Ale Wam zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
  6. widziałam Was przez chwilkę na którymś z paneli:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie byłam na Targach, bo albo za daleko albo coś innego mi stało na przeszkodzie, ale mam nadzieję, że kiedyś uda mi się wybrać i będę mieć takie pozytywne wrażenia, jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że to tak daleko. :(
    Ale może kiedyś... :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę!!! Strasznie żałuję, że nie byłam, ale może za rok się uda ;)
    Mam nadzieję, że zmienisz jeszcze zdanie co do przyjazdu na Krakowskie Targi!

    OdpowiedzUsuń
  10. Też byłam :) Trochę książek kupiłam i w sumie było lepiej niż w zeszłym roku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Katowice niestety za daleko, ale byłam dwa razy na targach w Warszawie. Bardzo miło je wspominam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jadę na Kraków i już nie mogę się doczekać !

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja nie wiem, czy wrócę na kolejne Targi do Katowic. Nieco inaczej sobie je wyobrażałam...

    OdpowiedzUsuń
  14. Czyli dobrze się bawiłaś? Pytać chyba nie trzeba, bo zdjęcia wystarczająco mówią o tym, jak dobrze się bawiłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydawnictwo Dreams ostatnio bardzo się rozwija :)

    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdrościć... Będą Targi we Wrocławiu? :D Aleee super! Postaram się pojechać ^^
    Pozdrawiam

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...