wtorek, 3 września 2013

2 w 1, czyli stos i podsumowanie sierpnia



Hej, hej :3

Ze smutkiem musieliśmy się już pożegnać z cudownymi i najpiękniejszymi wakacjami i powitać wrzesień, a z nim - szkołę. Szczerze mówiąc to ja już od pierwszego dzwonka tęsknię za tym lipcowo-sierpniowym błogim czasem, ale z drugiej strony wiem, że trzeba też wziąć się do pracy, bo przede mną rok bardzo pracowity i ciężki. 

W sierpniu... czasu na czytanie miałam niewiele. Ciągle gdzieś wyjeżdżałam, znikałam i albo się pakowałam, albo rozpakowywałam, tak więc blog trochę pokrył się kurzem. Ale - nie żałuję, ponieważ spędziłam ten czas najlepiej jak mogłam i było naprawdę cudownie <3 A, że przeczytanych książek tylko 4.. to nic - poprawię we wrześniu, prawda? 


W sierpniu przeczytałam:
  1. Virginia C. Andrews Kto wiatr sieje
  2. Lucy Maud Montgomery Ania na uniwersytecie
  3. Małgorzata Warda Dziewczynka, która widziała zbyt wiele
  4. Szymon Hołownia Ludzie na walizkach
Jak widać - zrecenzowana tylko jedna i na razie się nie zapowiada, żebym zrecenzowała również tamte trzy, ponieważ są to lektury z mojej prywatnej półki i... trochę mi się nie chce :P Wybaczcie :3

Podsumowując...

Ilość książek przeczytanych: 4
  • recenzeckie - 1
  • własne - 3
  • z biblioteki/pożyczone - 0
Ilość książek zrecenzowanych: 3
Najlepsza pozycja: właściwie to.. wszystkie były świetne! Każda inna, ale wszystkie miały w sobie TO COŚ, co było... fajne, ciekawe, nietuzinkowe i warte uwagi :3
Najgorsza pozycja: nie było! :3
Polski autor miesiąca: tutaj stawiałabym na Małgorzatę Wardę, ponieważ w książce Szymona Hołowni samego Hołowni było.. niewiele :P 

A we wrześniu...

...koniecznie muszę nadrobić wszystkie zaległości - czytelnicze i przede wszystkim recenzenckie!
...chciałabym przeczytać przynajmniej 10 książek 
...wracam do regularnego pisania dla literatura.juventum.pl, gdzie serdecznie zapraszam :3

A teraz.. STOS! 
Nie chciało mi się robić osobnego postu, więc będzie jeden wspólny :3 Zwłaszcza, że stosik na szczęście nie jest duży, więc nawet nie ma czym za bardzo się chwalić :P



1. Sophie McKenzie Zawrót głowy - od Juventum
2. Jordi Sierra i Fabra Krzyk - j.w. 
3. Lucy Maud Montgomery Błękitny zamek - znalezione w antykwariacie na dworcu kolejowym za 4 zł i to jeszcze w takim wydaniu w jakim czytałam to kilka lat temu - nie mogłam przepuścić okazji <3
4. Paullina Simons Dziewczyna na Times Square - od wydawnictwa Świat Książki, jestem jej bardzo ciekawa, bo dużo naczytałam się o tej autorce :3
5. Robert Bolt Misja - od Mamy
6. Ania Golędzinowska Ocalona z piekła - kupione na spotkaniu z autorką tej książki, byłą polską modelką pracująca we Włoszech dla największych projektantów i fotografów. Po usłyszeniu świadectwa życia tej kobiety nie mogłam sobie odmówić jej autobiografii i mam - a do tego z autografem i przemiłą dedykacją <3
7. Michelle Paver Bogowie i wojownicy - perełka od A-G-W.info :3

A do tego jeszcze....


...szczotka najnowszej powieści Ewy Nowak, którą wydaje wydawnictwo Literackie 11 września :3 Już przeczytana, recenzja na dniach, a dzisiaj mogę powiedzieć tylko tyle, że naprawdę warto na nią czekać <3 

I jeszcze jeden coś - mój jeszcze wakacyjny uśmiech do Was <3


14 komentarzy:

  1. Paula i tak mało książek? Co się dzieje? :D Ale to w sumie wakacje, więc... Co do stosu, to nie bardzo kojarzę te książki, ale życzę tak czy siak miłego czytania! I słodki uśmiech ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny uśmiech!
    Zazdroszczę Simons, tej książki jeszcze nie czytałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki radosny uśmiech! :D A stos różnorodny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma co się martwić wynikiem, czasami trzeba też znaleźć czas na coś innego niż książki. Udanego września ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny stos- taki w moim stylu. Też muszę się rozejrzeć za "Błękitnym zamkiem" bo widzę, że dużo osób do niego wraca. Powodzenia we wrześniu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie czytałam książek z twojego stosu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny uśmiech! Życzę Ci żeby wszystkie twoje plany na wrzesień się spełniły;)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Błękitny zamek"! Uwielbiam tę książkę. I zazdroszczę własnego egzemplarza :)
    Książkę Anny Golędzinowskiej chętnie bym przeczytała, czytałam świadectwo, ale książki również jestem ciekawa. Byłaś może na Legnickim Polu? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja przeczytałam w sierpniu tylko trzy książki, więc nie czuj się źle z [powodu małej ilości, wakacje usprawiedliwiają... Fajny stosik, życzę udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nowa Ewa Nowak, to coś co muszę przeczytać <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe zdobycze książkowe :) Przyjemnej lektury i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No, ja myślę, że dziesiątkę pobijesz, bo czytać chyba masz co. :) Też nosisz okulary - mamy coś wspólnego. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę Michelle Paver ;_;

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny uśmiech, miło Cię zobaczyć ;). A ze stosiku chętnie przeczytałabym "Dziewczynę na Times Square", no i "Błękitny zamek", którego opis dopiero niedawno wydał mi się interesujący :).

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...