środa, 31 lipca 2013

Stos, którego miało nie być

Witajcie,

kiedy ten lipiec tak szybko zleciał? To już naprawdę połowa wakacji za nami? Niemożliwe :P
Tego stosu miało nie być, ponieważ początkowe plany na te wakacje obejmowały czytanie tylko i wyłącznie książek własnych. Jednak jak to z moimi planami bywa - nie wypaliły. Teraz muszę się sprężyć i naprawdę ograniczyć liczbę książek do mnie przychodzących, bo... nie wyrabiam xd 

Podziwiajcie co w lipcu do mnie zawitało:


Na samej górze jedyny tutaj egzemplarz do recenzji, czyli Cień pamięci od A-G-W.info, którego jestem bardzo ciekawa ze względu na tematykę jaką podejmuje - choroba Alzheimera. Potem z wymiany Dziewczynka, która widziała zbyt wiele - dużo o niej słyszałam oraz również z wymiany mam brakujące na zdjęciu Ludzi na walizkach Hołowni. Następnie pożyczona od ukochanej Mery, której dziękuję przeogromnie trylogia Anny Ficner-Ogonowskiej - Alibi na szczęście, Krok do szczęścia i Zgoda na szczęście. Nawet sobie nie wyobrażacie jak bardzo nie mogę doczekać się lektury <3 Dalej książki ukradnięte Fufusiowi, które również były moim książkowym must have, ale jakoś nigdy nie miałam okazji ich przeczytać. A, że powiązane są z moją ukochaną Anią z Zielonego Wzgórza to tej okazji nie mogłam przepuścić - Ania z Wyspy Księcia Edwarda, jeszcze autorstwa Montgomery oraz prequel Ani czyli Droga do Zielonego Wzgórza. Na samym końcu Samotnica wygrana u Waniliowej, która też mnie cieszy, ale nie mam pojęcia kiedy się za nią zabiorę xd :3

Jutro wstawię podsumowanie, gdzie trochę przybliżę Wam mój lipiec oraz plany na sierpień, a na razie pozdrawiam Was cieplutko - trzymajcie się! :*

31 komentarzy:

  1. Kojarzę Alibi na szczęście i Anię, a poza tym to nic :D Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ania.! :) Uwielibiam , miłego czytania. :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Kojarzę tylko Anię. Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne książki :) Żadnej nie czytałam, ale zapowiadają się interesująco. Życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie czytałam żadnej z tych książek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne książki *_* Wszystkie z chęcią bym Ci podkradła! Szczęściara! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też kojarzę wyłącznie Anię, którą czytałam dość dawno temu :) życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie 3 książki Pani Ogonowskiej też bym je chciała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawi mnie trylogia pani Anny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo ich! Też nie mogę się doczekać lektury trylogii. Mam dwa pierwsze tomy, trzeciego jeszcze nie. Czas w końcu zacząć czytać je. Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  11. Podebrałabym książkę M. Wardy! Przyjemnego czytania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawe książki :) Kojarzę "Alibi na szczęście".

    OdpowiedzUsuń
  13. "Alibi na szczęście" czeka na mojej półce:) Jakoś nie mogę się zabrać za tę serię:)
    Życzę miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny stosik <3
    A trylogię Pani Fincer polecam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lipiec to kurcze zawsze najkrótszy miesiąc roku!

    Montgomery dobra na każdą okazję + zazdroszczę trylogii! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No to życzę dużej ilości czasu na czytanie. :) Skąd ja to znam - mam dużo książek, czas je przeczytać i nie brać nic nowego! A następnego dnia wracam z biblioteki z 5 kolejnymi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ficner - Ogonowskiej czytałam dwa pierwsze tomy i jestem zdecydowanie na nie. Anię uwielbiałam będąc w podstawówce, potem mi ta miłość trochę zelżała, ale może kiedyś wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie nic niestety, ale życze udanego czytanka;) Tez chcialam ograniczyć liczbę ksiażek nabywnaych. Nie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny Stos! :D
    Miłego czytania :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Alibi i Krok do szczęścia czekają na mojej półce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy stosik, aczkolwiek ja raczej preferuję fantastykę :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny stosik! 3, 4 i 5 mogę Ci podkraść?

    OdpowiedzUsuń
  23. Aaaaa zazdroszczę ".... szczęść" :D Jak ja bym chciała je przeczytać, tylko czasu brak :D
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. "Alibi na szczęście" posiadam, więc chętnie zobaczyłabym dwie kolejne części na swojej półce. ;-) Muszę także zabrać się za "Dziewczynkę, która widziała zbyt wiele", bo od pewnego czasu leży i czeka na swoją kolej.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny stosik, życzę miłego czytania ; D

    OdpowiedzUsuń
  26. JEstem strasznie ciekawa tej trylogii :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne tytuły. :) Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  28. Podkradłabym caluteńki stos oprócz Alibi na szczęście, które już posiadam. Cudeńka <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Super stos!:) Nie mogę doczekać się recenzji. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zarówno książkami Wardy, jak i Ficner-Ogonowskiej bym nie pogardziła, choć wydaje mi się, że bliższe mi będą utwory tej pierwszej autorki :).

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...