wtorek, 9 lipca 2013

Proszę Was o pomoc!

Witajcie,

dzisiaj przychodzę do Was z ogromną prośbą, która wiele dla mnie znaczy - wystartowałam w konkursie na recenzję na stronie koobe.pl i potrzebuję Waszych głosów. Nagrodą jest czytnik ebooków, który marzy mi się od dawna i chyba, każdy książkopożeracz mnie zrozumie ;)) 

Zagłosujcie proszę klikając znacznik Lubię to! przy mojej recenzji książki Druga strona szczęścia. Jest ona piąta od góry. Głosować możecie TUTAJ

Nawet sobie nie wyobrażacie jak bardzo będę Wam wdzięczna :3

11 komentarzy:

  1. Już, zagłosowałam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zagłosowałam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie zagłosowałam. Też kiedyś brałam udział w konkursie 'na głosy' i wiem, jak ciężko jest je zdobyć. Każdy jeden się liczy. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Głos oddany powodzenia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagłosowałam.
    Życzę wygranej :-D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...