poniedziałek, 1 lipca 2013

Podsumowanie czerwca 2013

Witam wszystkich!

Czy tylko do mnie nie dociera jeszcze zupełnie, że naprawdę już trwają te wymarzone wakacje? Ciągle się jeszcze czuję dziwnie jak jest poniedziałek i nie muszę wstawać do szkoły :P Nie znaczy to oczywiście, że się nie cieszę - cieszę się strasznie, strasznie, strasznie! :3 Zwłaszcza, że mam na te wakacje pany zacne :3

Czerwiec był miesiącem naprawdę niezłym - i czytelniczo wypadł bardzo dobrze - w końcu dwanaście pozycji to nie byle co, a także muszę powiedzieć, że przeczytałam w nim dosyć sporo książek świetnych i wciągających. Jedyne co mi nie wyszło to to, że znowu przybyło i przypałętało się do mnie zbyt wiele książek do przeczytania, chociaż chciałam tym razem je ograniczyć ;3 Początkowe plany czytania głównie książek z własnej półki na wakacjach nieco uległy zmianie, ale nie znaczy, że nie ruszę ich w ogóle - wręcz przeciwnie! W sierpniu zwłaszcza wezmę je w obroty - ale o tym poczytacie za miesiąc :P Co jeszcze mogę powiedzieć o czerwcu? Myślę, że warto dodać, że spotkałam się z Tris i Fufusiem we Wrocławiu i było przewspaniale :3 I że znów się spotykamy możliwe, że w tym samym składzie za kilka dni :3 Łohoho, już się nie mogę doczekać *.*

W czerwcu przeczytałam:
  1. Aubrey Flegg Skrzydła nad Delft
  2. Hanna Cygler Tryb warunkowy
  3. Lisa Genova Motyl
  4. Krystyna Mirek Pojedynek uczuć
  5. Lauren Oliver [requiem]
  6. Ida Pierdelotkin Ala Betka
  7. Carla Montero Szmaragdowa tablica
  8. Sere Prince Halverson Druga strona szczęścia
  9. Anne Cassidy Gorzkie urodziny
  10. Jodi Picoult, Samantha van Leer Z innej bajki
  11. Anne Cassidy Z tęsknoty za Judy
  12. Małgorzata Galuba Szkoła czasu
Jak widać recenzencko mam jeszcze małe zaległości, a do tego dochodzą jeszcze te lektury, któe aktualnie kończę oraz zaległości jeszcze z maja i kwietnia, których dalej nie zrecenzowałam :P Ale obiecuję na tych wakacjach poprawę!

Podsumowując...

Ilość książek przeczytanych: 12
  • recenzeckie - 10
  • własne - 0
  • z biblioteki/pożyczone - 2
Ilość książek zrecenzowanych: 9
Najlepsza pozycja: w czerwcu przeczytałam tyle świetnych książek, że aż ciężko mi wybrać, ale chyba postawię na Motyla, Pojedynek uczuć i Drugą stronę szczęścia, o której wkrótce napiszę ;3
Najgorsza pozycja: [requiem] (wiem, że lubicie negatywne recenzję, więc również coś się postaram skrobnąć :P)
Polski autor miesiąca: zdecydowanie Krystyna Mirek, która zaskoczyła mnie bardzo, ale to bardzo pozytywnie  :3

A w lipcu...
...nadrabiam zaległości - książkowe i recenzenckie
...postawiłam sobie ambitny plan przeczytania piętnastu pozycji i do tego dążę
...wypoczywam i świetnie się bawię
...częściej zaglądam tutaj jak i na fejsbukowego fanpejdża :3 (nie żebym to zaniedbywała, no ale przydałoby się wpadać częściej ;3)

Miłych, udanych i słonecznych wakacji Wam życzę! :*

23 komentarze:

  1. Naprawdę świetny wynik - gratuluję! Ja przeczytałam siedem książek i jestem z siebie strasznie dumna. Widzę, że niedługo będziesz szaleć z recenzjami - w takim razie czekam ;)
    Pozdrawiam,
    Mai

    OdpowiedzUsuń
  2. No moim zdaniem znakomity wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Liczbowo chyba mamy tyle samo przeczytanych książek. Całkiem ładnie nam to poszło ;)

    Nawet nie wiesz jak mi ulżyło gdy przeczytałam, że nie tylko ja mam zaległości z recenzjami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No, no bardzo ładny wynik:) Do mnie jakoś nie dociera, że to już wakacje. Jakoś tego nie czuję jeszcze:) Też miałam ograniczyć zdobywanie nowych książek, ale nic z tego. Pod tym względem jestem mało konsekwentna;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wynik świetny ^^ Mam nadzieję, że choć raz uda mi się do takiego dotrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyników ;) U mnie 7, nie tak źle.
    Też do mnie nie dotarło, że są już wakacje. Całe dwa miesiące!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę świetne wyniki :D Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wynik, naprawdę chciałabym kiedyś taki osiągnąć:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję świetnego wyniku ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Dokładnie 12 pozycji to nie byle co!

    Trzymam kciuki za założenia i fantastycznych lektur życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyniku. U mnie niestety czerwiec pod względem czytelniczym wypadł słabo. Mam nadzieję, że w wakacje będzie dużo, dużo lepiej :) Udanego wypoczynku i samych dobrych książek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję świetnej statystyki i życzę udanych wakacji. ja od pon zaczynam długi urlop i mam nadzieję, że pogoda mi dopisze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie martw się, ja też nie mogę jeszcze uświadomić sobie, że to już wakacje. Chociaż w moim przypadku jest trochę gorzej, bo za tydzień czeka mnie jeszcze obrona.
    Świetny wynik, gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mogę tylko pozazdrościć ci tylu wspaniałaych ksiązek przeczytanych. Sama mam straszne tyłu jeżeli chodzi o nadrabianie czytelniczych zaległości ;(
    Oby następny miesiąc był jeszcze lepszy !

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow... gratuluję. U mnie zdecydowanie gorzej w czerwcu było z czytaniem. :P

    OdpowiedzUsuń
  16. To bardzo dobry wynik! Miłego czytania i wakacji!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję, to wspaniałe wyniki! Ja w czerwcu przeczytałam najmniej książek w tym roku. Życzę miłych wakacji i jeszcze lepszych wyników w lipcu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne wyniki, gratulacje!
    do mnie też jakoś świadomość wakacji nie dociera :( przynajmniej nie muszę wstawać tak wcześnie, są plusy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Owocny miesiąc, tylko pogratulować! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z wyżej wymienionych znam jedynie "Z tęsknoty za Judy" oraz "Gorzkie urodziny" :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładne wyniki... gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne wyniki. Życzę udanych wakacji. :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...