niedziela, 28 lipca 2013

50 niecodziennych faktów o mnie

Witajcie, witajcie!

Też u Was tak strasznie gorąco, że nic tylko zdychać? Nie pomaga nawet potrójna porcja lodów, arbuz, wachlowanie się czym tylko się da, ani siedzenie w cieniu... Po prostu tylko się rozpłynąć xd Ja tymczasem chciałam Wam dzisiaj zaprezentować coś, na co wpadłam u kilku blogerek i szalenie mi się to spodobało. Poznajcie sami 50 unikalnych faktów o mnie! 

1.       Mieszkam pod Wrocławiem, w Oławie, w mieście, w którym kiedyś mieszkał syn króla Jana III Sobieskiego – Jakub Sobieski oraz w mieście, z którego odjechał w stronę Wrocławia pierwszy w Polsce pociąg.
2.       Uwielbiam słodycze niemal pod każdą postacią! A oprócz słodyczy równie chętnie wcinam również owoce – w ostatnim czasie niemal kilogramami arbuzy^^ Poza tym to jestem małym niejadkiem.
3.       Ostatnio odkryłam również, że kajaki to jest to! Kajaki są po prostu świetne :3
4.       Od małego śpiewam w każdej chwili. Nie często słucham muzyki sama z siebie (chociaż muzykę kocham <3), ale zawsze sobie coś pod nosem nucę – przy sprzątaniu, gotowaniu, pod prysznicem, przy czytaniu, kiedy na coś czekam, kiedy mi się nudzi, w dobrym i złym humorze.
5.       Mam trójkę młodszego rodzeństwa, a oprócz tego masę młodszych kuzynów i kuzynek, zawsze jestem najstarsza i szczerze mówiąc choć kiedyś mi to przeszkadzało, to teraz nie chciałabym się z nimi wiekiem zamienić. Będąc najstarszą mogę rządzić^^
6.       Nie mam jeszcze dokładnie sprecyzowanych planów co chciałabym robić w przyszłości, choć zastanawiam się między pedagogiką (patrz punkt 5) i psychologią. Wiem natomiast, kim na pewno nie będę – lekarzem, to praca zdecydowanie nie dla mnie xd
7.       Choć pewnie wszyscy już o tym wiedzą to ja uwieeeeelbiam Anię z Zielonego Wzgórza, a ogromny sentyment mam również do Kubusia Puchatka.
8.       Teraz już nie wyobrażam sobie życia bez prowadzenia bloga – uwielbiam to!
9.       Bardzo lubię oglądać videorecenzje, choć sama nie widzę siebie nagrywającą taką – dlatego jeszcze bardziej podziwiam tych, którzy to robią! W większości to świetna robota, naprawdę godna podziwu ^^
10.   Namiętnie zbieram zakładki do książek, mam już ich sporo i zawsze je używam. Do każdej książki wybieram osobną zakładkę i jest to jeden z moich ulubionych momentów przed czytaniem <3
11.   Potrzebuję dużo snu, żeby funkcjonować normalnie i nie marudzić xd Dlatego też łóżko to moje ulubione miejsce w domu :3
12.   Oprócz blogów książkowych lubię wchodzić również na te kulinarne, lifestylowe i rozwojowe, natomiast nie przepadam za tymi zbyt modowymi i stricte kosmetycznymi.
13.   Lubię od czasu do czasu coś upiec, a najlepiej coś pysznego i słodkiego :3 Drożdżówki, babeczki, murzynki i nie tylko – mniam!
14.   Zdecydowanie za dużo czasu spędzam przed komputerem, ale staram się w miarę możliwości ten czas ograniczać.
15.   Lubię mieć wszystko zaplanowane i nie lubię jak ktoś niszczy moje plany.
16.   Cenię sobie własną prywatność i nie cierpię nadmiernego i nieuzasadnionego wścibstwa i wtrącania się w nie swoje sprawy.
17.   Czasami wchodzę do księgarni tylko po to by popatrzeć na książki <3
18.   Wszędzie gdzie jestem nie wiem jakim cudem robi się bałagan xd
19.   Nie potrafię pomalować sobie paznokci innym lakierem niż bezbarwnym.
20.   Ciągle się gubię i ogólnie mój zmysł orientacji jest… kiepski xd
21.   Bardzo lubię chodzić w spódnicach i sukienkach, choć nie mam ich wiele :3
22.   Nie przepadam za oglądaniem filmów, bo szybko się przy nich zaczynam nudzić, ale od czasu do czasu udaje mi się coś obejrzeć. Zwłaszcza bajki Disneya – Zaplątani tutaj zdecydowanie wymiatają <3
23.   Prawie w ogóle nie oglądam telewizji, czasami tylko coś obejrzę na internecie.
24.   Mam duży sentyment do Jeżycjady Małgorzaty Musierowicz :3
25.   Często mi się zdarza gadać do siebie i uśmiechać się do swojego odbicia w lustrze :3
26.   Co jakiś czas wpadam na genialne pomysły, ale nie zawsze one wychodzą xd
27.   Uwielbiam małe dzieci <3
28.   Marzę o pojechaniu na Targi Książki w Warszawie, Krakowie lub Katowicach <3 Niestety, wszędzie mam daleko, ale może w tym roku się uda :3
29.   Język niemiecki i śląski to dla mnie czarna magia – nie potrafię tego ogarnąć i zrozumieć xd
30.   Luuubię niespodzianki <3 I lubię też robić je innym :3
31.   Przy czytaniu lubię sobie coś chrupać, ewentualnie coś dobrego popijać :3
32.   Lubię i morze i góry :3
33.   Często i szybko chodzę :3 Na własnych nogach oczywiście :3
34.   Nigdy nie jadłam szpinaku, ale jakoś mnie nie przekonuję xd I nie mam ochoty go spróbować by się przekonać – omijam go raczej z daleka xd
35.   Nie potrafiłabym mieszkać na wsi – to zdecydowanie nie dla mnie xd
36.   Marchewki jadam tylko i wyłącznie na surowo – ugotowane tudzież upieczone już mi nie smakują.
37.   Obok arbuzów truskawki i maliny to moja kolejna owocowa miłość <3
38.   Często się śmieje, nawet sama do siebie, a często również do ekranu komputera :3
39.   Ciężko mnie ogarnąć xd
40.   Może to dla niektórych będzie śmieszne, ale ja dopiero niedawno odkryłam, że Kaufland to połączenie dwóch niemieckich słów i oznacza miejsce zakupów xd Jednak osiem lat nauki tego języka na coś się przydało!
41.   Nadużywam emotikonek, a zwłaszcza ‘xd’.
42.   Skrzynkę mailową sprawdzam 134673434934 razy dziennie.
43.   Jak mam zły humor to potrafię być nieznośna.
44.   Nie cierpię przy oglądaniu czegoś obcojęzycznego lektora – preferuję jedynie napisy :3
45.   Komary, muchy i inne wnerwiające małe stworzonka nie mają ze mną szans!
46.   Często się wzruszam.
47.   Uwielbiam pyszną i dobrze zrobioną herbatę, a ludzi dzielę na tych, którzy ją lubią jak ja i którzy jej nie lubią xd Tej drugiej grupy oczywiście nie rozumiem zupełnie.
48.   Od dziecka pije duże ilości zwykłej niegazowanej wody.
49.   Nie rozumiem ludzi, których jara łowienie ryb.
50.   Czasami za dużo gadam, a czasami siedzę cicho jak myszka :3

Nikt mnie do tej zabawy jeszcze nie nominował, więc ja zachęcam wszystkich żebyście wzięli ze mnie przykład i bez imiennego zaproszenia się przyłączyli :3 Wymyślenie 50 faktów wcale nie jest takie trudne jak się wydaje :3 

Miłej niedzieli! :*

14 komentarzy:

  1. Hahah, w wielu sprawach jesteśmy do siebie podobne. Już któraś osoba dzisiaj ujawnia 50 faktów o sobie i zaczynam się coraz bardziej zastanawiać czy ja tez tego nie zrobię. :)

    PS. ja też na pewno nie zostanę lekarzem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie się to czytało. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 5, 15, 16, 20, 24, 34, 45, 50 - dokładnie to samo mogłabym powiedzieć o sobie :)
    Ciekawa zabawa.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa zabawa, choć chyba trochę męcząca. 50 faktów... A co mi tam! Chętnie wezmę udział ;)
    Z niektórymi punktami się zgadzam. Szczególnie 33 i 42.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bierz udział, bierz! Świetnie się można przy tym bawić :3

      Usuń
  5. Trochę wspólnego mamy, między innymi antypatię do blogów modowych i wchodzenie do księgarni, żeby gapić się na książki... Natomiast ja do lektora nic nie mam...
    Nominowałam Cię do Liebstera: http://dzieciemroku94.blogspot.com/2013/07/versatile-blogger-award-liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami jednak lepiej być młodszym, bo jak coś się zdarzy, to najstarszy zawsze dostaje, bo on miał pilnować młodszych. U mnie też "Jeżycjada" rządzi, bez dwóch zdań. :) Mieszkam na wsi, ale z chęcią zamieniłbym się na miasto. U mnie też kiepsko z orientacją, kiedyś przebiegłem lasem z jednej miejscowości do drugiej, które są oddalone od siebie coś koło 3 km drogą. A upał, racja, nieznośny. :) No i też nie cierpię lektora.

    OdpowiedzUsuń
  7. "Zaplątani" zdecydowanie wymiatają, jak dla mnie jedna z lepszych bajek ever! Mam to samo z lektorem i miezzkaniem na wsi. Za to ja tam nie cierpię spódnic :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodycze i arbuzy mogę pochłaniać w niezliczonej ilości ;) Niestety piec już nie potrafię. Chyba, że ktoś mi ciasto ugniecie i rozwałkuję (za nic nie umiem tego opanować). Co do 21 mam zupełnie na odwrót. Szafa tonie w pięknych sukienkach, których nijak nie pasują do adidasów :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaplątani <3 Ania <3 Słodycze <3 herbata <3i też mam trójkę młodszego rodzeństwa :D

    OdpowiedzUsuń
  10. O! No i znalazłam temat na środowy wieczorek! A już maiłam zawiesić tę serię postów xd
    Też kocham 'xd', ale ty o tym wiesz. Nawiązując do słowa Kaufland to ja tego nigdy nie ogarnęłam, więc czytając podpunkt (bodajże) 40 chyba z 5 razy sprawdzałam i dziwiłam się, że faktycznie tak jest! :D
    herbatkę lubię, ale nie pije jej jakoś szalenie często, bo zazwyczaj nie chce mi się jej robić. Kawa ze Starbucks'a i tak rządzi! <3
    No i w Kato na pewno się pojawisz- ja innej opcji nie widzę :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz jaki geniusz ze mnie? <3 Dawaj, dawaj już się nie mogę doczekać! I czuj się przeze mnie zaproszona^^
      A co do Kauflanda to ja też to ostatnio odkryłam dopiero i dalej się nie mogę nadziwić mojemu geniuszowi xd <3 Przez tydzień nie używałam fejsa i już mi wspaniałe myśli i rozkminy zaczynają przychodzić do głowy^^
      A co do Kato to bardzo bym chciała, ale... nie wiem sama jeszcze jak to będzie xd

      Usuń
  11. Ci powiem, że trochę mamy ze sobą wspólnego ;). Że też chciało Ci się tyle tego pisać :D. Swoją drogą, przydałoby mi się zrobienie podobnej listy, chociażby z czystej ciekawości, ewentualnie wprowadzenia jakichś zmian ;).

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...