piątek, 28 czerwca 2013

Stos wakacyjny

Witam Was, już wakacyjnie! <3

Rok szkolny w końcu zakończony - myślę, że nie tylko ja skaczę z radości kiedy myślę o nadchodzących wakacjach. Myślę więc, że pora zaprezentować co będę w trakcie ich czytać - bo przecież od moich ukochanych lektur wakacji sobie nie robię :3
Na początku plan był taki, że będę czytać w czasie tych wolnych dwóch miesięcy książki z półki - te, które zalegają mi już od jakiegoś czasu. Niestety, nie wiem jak to się stało, ale mam takie zaległości recenzenckie, i jeszcze w czerwcu kolejny stos się uzbierał, że będę to wszystko powolutku nadrabiać :D

Popatrzcie zresztą na moje czerwcowe zdobycze! 

Zaczynając od dołu można zauważyć W krainie białych obłoków (Sarah Lark). Z tej książki cieszę się strasznie, bo czytałam tak pozytywne opinię o niej, że na pewno się nie zawiodę. Nad nią mam Stal (Silvia Avallone) czyli literaturę młodzieżową w włoskim klimacie - może być ciekawie. Obie pozycje od Soni Dragi. Potem Złoty most (Eva Voller) od Open Gate, czyli kolejny tom świetnej trylogii, którą rozpoczęła Magiczna gondola. Jestem jej niesamowicie ciekawa, zwłaszcza, że już dobiegły mnie słuchy iż jest świetna :3. Następnie Kolor bursztynu (Hanna Cygler) w ramach poznawania kolejnych dzieł polskiej pisarki, którą polubiłam oraz Tajemnica Słowiczego Pałacu (Dana Sachs) by wsiąknąć nieco w japońską kulturę. Obie dla portalu A-G-W.info. Ponieważ bardzo lubię powieści z wydawnictwa Nasza Księgarnia, trochę wyżej można zauważyć Szczęście na talerzu (Meredith Mileti), które będę recenzowała dla DużegoKa, a nad nimi moje dwie perełki od Papierowego Księżyca - nawet sobie nie wyobrażacie mojej radości kiedy do mnie dotarły - Moja siostra mieszka na kominku (Anabel Pitcher) i Siedem minut po północy (Patrick Ness).  Dalej są moje nagrody za zajęcie siedemnastego miejsca w konkursie na recenzję księgarni Matras - Herbatniki z jagodami, Blanka (Izabela Sowa) i Pisklak (Zuzanna Orlińska) oraz wygrana w konkursie na Babskie.tv - Podróż po miłość. Emilia (Dorota Ponińska). I ostatnie już zdobycze - wyszperane na Tanim Czytaniu we Wrocławiu - Amore 14 (Federico Moccia), Fletcher Moon. Prywatny detektyw (Eoin Colfer) i Pies Baskerville'ów (Arthur Conan Doyle) - muszę przyznać, że najbardziej cieszy mnie chyba mój ukochany Sherlock Holmes :3 A ostatnia powieść - Motyl (Lisa Genova) - już zrecenzowana, a pożyczyłam ją od koleżanki. 

Na zdjęciu zabrakło Pojedynku uczuć (Krystyna Mirek) od wydawnictwa Feeria, który zrecenzowałam przedpremierowo już dla Was jakiś czas temu i Requiem (Lauren Oliver), również pożyczone od koleżanki - przeczytałam to, wypadło na tle poprzednich części bardzo, bardzo słabo i nie wiem czy będę to recenzować...

I jak?

A na sam koniec chciałabym podzielić się z Wami uśmiechami z ostatnich dni - może kojarzycie te wspaniałe osoby na zdjęciach? Podpowiem, że ja jestem w niebieskiej sukience :3







Enjoy! :*

35 komentarzy:

  1. Świetny stos :) Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pies Baskerville'ów za mną :) I jest rewelacyjny.
    Fotki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super książki, Pies Baskervillów i Herbatniki z jagodami są świetne, a sama czytam właśnie Kolor bursztynu i bardzo mi się podoba. Na pewno zapewnią Ci dobrze spędzone wakacje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Herbatniki z jagodami" świetne? O, bo szczerze mówiąc spodziewałam się po nich wcześniej raczej takiej przeciętnej lektury i nawet nie wiem czy bym w ogóle po nie sięgnęła, ale jak świetne to się jeszcze na nimi zastanowię :3 I cieszę się, że Pies i Kolor bursztynu świetne, bo to one mi umilą kolejne tygodnie :3

      Usuń
  4. Świetny stos, życzę miłego czytania ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, książki Papierowego Księżyca nigdy nie zawodzą! "W krainie białych obłoków" też jest świetna, natomiast sama mam ochotę na "Tajemnicę Słowiczego pałacu":)
    Udanych, słonecznych wakacji!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że nie zawodzą, książki "Moja siostra mieszka na kominku" czytałam u ciebie recenzję i wiem, że lektura szykuje się zacna :3 Naprawdę - nie spodziewałam się tej przesyłki od nich, a jak ją zobaczyłam i otworzyłam to odtańczyłam taniec radości :D

      Usuń
  6. Ale ci się tego nazbierało... :D Miłego czytania! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym poprosiła jednak o recenzję "Requiem", bo dla mnie była to najlepsza z trylogii, jestem ogromnie ciekawa przeciwnej opinii :).

    A z Twojego stosiku będę czytała "Amore 14", więc też będę recenzji wypatrywać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę najlepsza? No to w takim razie jakoś niedługo postaram się tę recenzję napisać :D

      Usuń
  8. Karolko, masz przeuroczy uśmiech! A stosik cieszy oczy, zwłaszcza "Motyl". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, dziękuję :D A Motyl już zrecenzowany, tylko nie podlinkowałam ;)

      Usuń
  9. Bardzo bym chciała przeczytać "Siedem minut po północy"!

    OdpowiedzUsuń
  10. "Psa Baskerville'ów" czytałam i bardzo miło wspominam. Cudowny stos, życzę Ci miłej lektury i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Udanych wakacji;) I oczywiście miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  12. Psa Baskervillów czytałam jako lekturę ;p Miłego czytania Ci życzę i udanych wakacji xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na recenzje :)

    malooryginalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny stos! No i piękne zdjęcia ;)
    Przyjemnej lektury życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cuda! Czytałam tylko "Podróż po miłość", ale mam wielką ochotę na książkę Sary Lark. Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam "Motyla" Genovy, ale coś się zabrać nie mogę. "Siedem minut po północy" czytałam i niesamowicie mi się podobała. Na przeczytanie na mej półce czeka "Złoty most", ale zanim się za niego zabiorę, wpierw muszę nadrobić "Magiczną gondolę" :)
    przyjemnej lektury CI życzę
    pozdrawiam
    Miłośniczka Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za "Motyla" i "Magiczną gondolę" zabieraj się szybciutko, bo to naprawdę świetne książki :3

      Usuń
  17. Motyl! Polecam :) Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem ciekawa jak ocenisz książki Izabeli Sowy, za którą ja szczególnie nie przepadam. "Amore 14" to książka, którą bardzo chce przeczytać *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja już też zrobiłem zdjęcie mojego stosiku i czeka ono na publikację. Mogę uznać go za jeden z największych w historii bloga. A już obawiałem się, że mój stosik jest na zdjęciu krzywo... :) Miłego czytania, oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  20. ale. ładny. stosik! i Twoja sukieneczka też :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny stos, życzę miłego czytania i czekam na recenzje. Słonecznych wakacji:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi
    1. Zabójstwo to za mało, lepiej zemścić się na niej w kartach albo na kajakach :P
      Mogłaś chociaż uprzedzić, że to wstawiasz, Karolko :P
      Ale stosik masz piękny *.*

      Usuń
  23. Nikt nie patrzy? Dobra, to biorę książki z Papierowego Księżyca i mnie nie ma :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Gdzie zdjęcia robione? We Wrocławiu może? Mam nadzieję, że w przyszłe wakacje uda mi się zwiedzić to miasto - w końcu spod Poznania nie mam aż tak daleko ;).

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...