niedziela, 2 czerwca 2013

Podsumowanie maja

Hej,

jak tam wasz Dzień Dziecka? Mam nadzieję, że każdego, kto jeszcze czuje się dzieckiem i nie tylko, spotkało wczoraj coś miłego, ja muszę Wam powiedzieć, że mój Dzień Dziecka był wspaniały, niesamowity i mogłabym taki obchodzić co rok <3 A że nie było mnie cały dzień w domu, a dzisiaj go odsypiałam, to podsumowanie wstawiam dopiero teraz :3

Po dość średnim i raczej nijakim kwietniu spodziewałam się, że maj będzie lepszy i choć nie było tragicznie to jednak nadal nie jestem w pełni usatysfakcjonowana, ponieważ myślałam, że będzie lepiej. Nie lepiej w sensie, że więcej przeczytam, bo pod tym względem jestem zadowolona, ale lepiej w sensie, że trafię na bardziej wciągające, porywające i wzruszające lektury - nie było ich wiele. No, ale trudno - nie mam pojęcia kiedy ten miesiąc tak szybko minął, mam wrażenie, że dopiero niedawno kończyły się majówki. Jeśli chodzi o liczby to jest nieźle - 12 pozycji, w tym jedna jeszcze niewydana i nigdzie nie opublikowana, ponieważ to książka mojej koleżanki - dopiero pierwotna wersja ^^

W maju przeczytałam:
  1. Robert Muchamore CHERUB. Anioł Stróż
  2. Marissa Mayer Saga księżycowa. Scarlet
  3. Marie Lu Leganda. Rebeliant
  4. James Patterson Maximum Ride. Żegnaj Szkoło - na zawsze
  5. Katarzyna Michalak Rok w poziomce
  6. Marie Lu Legenda. Wybraniec
  7. Małgorzata Łukowiak Projekt matka. Niepowieść
  8. Magdalena Witkiewicz Ballada o ciotce Matyldzie
  9. Kornel Makuszyński Szaleństwa panny Ewy
  10. Philippa Gregory Władczyni rzek
  11. Andromeda Romano-Lax Noc w Piemoncie
  12. Natalia Jędrzejowska Strefa marzeń
Jak widać, mam jeszcze dwie pozycje do zrecenzowania, i jeszcze kilka zaległości z poprzednich miesięcy - sama nie wiem dlaczego jeszcze nic o nich nie napisałam, ale brakuje mi weny twórczej. A poza tym to ostatnio zakochałam się w Pretty Little Liars i nadrabiam sezony, ponieważ to jest niesamowicie wciągające i wspaniałe <3 I dlatego też tak trochę mnie tu nie ma ;3

Podsumowując...

Ilość książek przeczytanych: 12
  • recenzeckie - 9
  • własne - 2
  • z biblioteki - 1
Ilość książek zrecenzowanych: 10
Najlepsza pozycja: Saga księżycowa. Scarlet i Legenda. Rebeliant, które zaskoczyły mnie niezwykle pozytywnie!
Najgorsza pozycja: CHERUB. Anioł Stróż (jeszcze o niej napiszę ;3)
Polski autor miesiąca: Magdalena Witkiewicz, która okazała się być naprawdę godną uwagi pisarką :3

A w czerwcu...
...nie będę już zamawiać nowych książek! 
...nadrobię zaległości
...pojadę na Tanie Czytanie do Wrocławia i spotkam się z najukochańszymi :3
...wrócę do Mojego niedzielnego gadania i Top10, które mam już przygotowane i obmyślone, tylko muszę je zrealizować 
...przeczytam w końcu coś Z półki, choć nie wiem czy mi się to uda
...będę więcej czytać :3

Trzymajcie się ciepło - miłego tygodnia! :*

PS Serdecznie zapraszam również do polubienia fanpejdża bloga :3

12 komentarzy:

  1. Wynik świetny. Trzymam kciuki za czerwiec!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły wynik i plan na czerwiec, ja uwielbiam u siebie postanowienie, że nie będę więcej kupować - jakoś nigdy mi się go spełnić nie udaje, Dlatego życzę i tak masy świetnych książek i dużo wolnego czasu na czytanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wynik. Gratuluję i życzę jeszcze ciekawszych lektur w czerwcu ;D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne tytuły, zwłaszcza Gregory. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! :) Kiedyś zaczęłam oglądać ten serial (moja koleżanka była w nim zakochana), ale jakoś niezbyt mnie wciągnął. Zdecydowanie wolę "Nie z tego świata" i "Doctor Who" :P

    A spodobała Ci się koleżanki książka? Mam nadzieje, że ciekawe się zapowiada. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje dobrego czytelniczego wyniku i życzę pomyślnej realizacji zamierzonego celu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyników i postanowień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyniku. U mnie AŻ o połowę mniej. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak można nie zamawiać książek ? :o pewnie nie wytrwasz w tym postanowieniu ;D ja bym nie wytrwała xd
    pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. O mamuniu.
    Ja mogę tylko zazdrościć tego wyniku, bo przez cały maj przeczytałam dwie książki plus dwie lektury szkolne, których nie recenzuje. Nie mam się czym nawet pochwalić.
    Oby następny twój miesiąc był tak owocny w czytanie jak ten.

    OdpowiedzUsuń
  11. Unԁеniably imagine that thаt you statеd.
    Υour faνourite јustification seemed to be
    on the web the sіmрlest thing to bе mindful оf.
    ӏ say to you, I defіnitely get annoyed at thе samе time аs othеr
    fοlks think about issues that they juѕt do nоt know about.
    Υou сontrollеd to hіt thе nail upon the toр
    as well aѕ definеd οut the whole thіng wіthout having ѕidе-effeсts ,
    other folks can takе a signаl.
    Wіll lіkely be back tο get morе.
    Τhаnkѕ

    Here is my blоg post; baterie do kuchni

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki piękny wynik! U mnie w maju tylko 5 książek. Czytana była też w tym miesiącu "Scarlet", ale znalazła się na "doczytanej" liście czerwcowej już.
    Bardzo zaciekawiła mnie powieść Władczyni rzek ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...