piątek, 31 maja 2013

Stos na czerwiec

Witajcie,

jak tam Wasz długi weekend? Mój zaczął się nieco deszczowo, ale dzisiaj wyszło już piękne słońce <3 Mam nadzieję, że ta pogoda utrzyma się przez sobotę i niedzielę ^^ No, ale nie o tym chciałam. Jak się pewnie domyśliliście, mam wam do pokazania stosik z książkami, które przyszły do mnie w maju. Szczerze mówiąc miałam nadzieję, że będzie ich malutko i tak było do dzisiaj, kiedy przyszła pani listonosz uginająca się od paczek :P Także podziwiajcie:


Od góry:
  • Małgorzata Musierowicz Kwiat kalafiora (z wymiany) - zbieram Jeżycjadę :D Czytałam ją wiele razy, ale chcę mieć swój własny egzemplarz.
  • Laura Whitcomb Światła pochylenie (j.w.) - skusiłam się na nią po przeczytaniu pięknych cytatów i recenzji Cassiel :*
  • Lucy Maud Montgomery Ania na uniwersytecie (j.w.) - również czytana mnóstwo razy, ale to jedna z moich ulubionych części, a nie miałam jej na półce :P Już się nie mogę doczekać kiedy przeczytam ją kolejny raz <3
  • Hanna Cygler Tryb warunkowy (od księgarni dobreksiazki.pl) - również pod wpływem Cassiel xd No musiałam ją mieć!
  • Carla Montero Szmaragdowa tablica (j.w.) - wybrana pod wpływem chwili. Niedawno pojawiły się już mniej przychylne recenzje na jej temat, ale przekonam się sama.
  • Anne Cassidy Gorzkie urodziny i Z tęsknoty za Judy (od Stentor) - niewielkie objętościowo, ale mam nadzieję, że będą też przyjemne w czytaniu :D
  • Małgorzata Goluda Szkoła czasu (od A-G-W.info) - bardzo króciutka, więc sięgam po nią już niedługo.
  • Sere Prince Halverson Druga strona szczęścia (j.w.) - kocham takie historie!
  • Marta Osa Owce, barany i gminne szykany (j.w.) - myślałam, że to osobna historia, a okazała się drugą częścią cyklu xd Ale raczej się połapię w tej historii ^^
  • Jodi Picoult, Samantha van Leer Z innej bajki (od Juventum.pl) - perełka <3 Strasznie się z niej cieszę i już nie mogę doczekać kiedy po nią sięgnę!
  • Eva Weaver Lalki z getta (j.w.) - kocham takie klimaty, więc liczę na udaną i mocną lekturę.
  • Ida Pierdelotkin Ala Betka (j.w.) - czytałam ją już kiedyś, bardzo dawno temu, teraz niedawno została wznowiona, więc cieszę się, że będę mogła do niej wrócić :3
  • Anne Plichota, Cendrine Wolf Oksa Pollock. Przeklęte więzy (od Czarnej Owcy) - taa, czwarta część cyklu, a ja nie czytałam wcześniejszych. Spróbuję jednak, zwłaszcza, że widziałam na początku przypomnienie o czym były poprzednie tomy :3
  • Anders de la Motte [buzz] (j.w.) - pierwsza część była świetna, mam nadzieję, że druga jej dorówna ;3
  • Oliver Potzsch Córka kata (od Esprit) - nie byłam do niej na początku do niej przekonana, ale po tylu pozytywnych recenzjach postanowiłam dać jej szansę ;))
  • Aubrey Flegg Skrzydła nad Delft (j.w.) - od kiedy tylko zobaczyłam ją po raz pierwszy chciałam ją mieć, mam nadzieję, że się nie zawiodę!
Uff, koniec.
Najgorsze w tym wszystkim jest jednak to, że... to nie wszystko xd  Czekam jeszcze na kilka pojedynczych egzemplarzy, ostatnio mi się poszczęściło i wygrałam dwa konkursy, a do tego jeszcze mam ogromne zaległości z poprzednich miesięcy. Nie mam pojęcia jak i kiedy to wszystko przeczytam, ale najważniejsze jest to, że naprawdę to kocham, więc nie jest to nic przykrego :3 Jutro zaczynamy czerwiec, mam nadzieję, że czytelniczo będzie baaardzo udany, bo szkoła się kończy i upragnione wakacje (już za miesiąc o tej porze będzie wolne - wierzycie w to? bo ja nie xd), ale o tym jeszcze jutro - w podsumowaniu :3

Miłego weekendu! :*

28 komentarzy:

  1. Smacznego!:))
    Szmaragdowa tablica i mnie intryguje, mam nadzieję, że jest warta przeczytania, bo już zdążyłam się w nią zaopatrzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łaaaaaał, ale stosisko!

    Za mną dopiero pierwsza część przygód Ani Shirley, ale bardzo chciałabym przeczytać kolejne części. "Gorzkie urodziny" czytałam, nawet ciekawa książka. "Z tęsknoty za Judy" mam w planach, ale jak na razie muszę uporać się z innymi książkami :D "Skrzydła nad Delft" - tę powieść również kiedyś chcę przeczytać, bo słyszałam, że jest interesującą lekturą.

    Gratuluję świetnych nabytków oraz życzę miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny stos!
    Na "Lalki z getta" i "Corke kata" rowniez mam ochote:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, piękny stosik. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm, aż dech w piersiach zapiera. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ogromny! Sama mam chęć na Szmaragdową tablicę, ale myślę, że bez względu na recenzje i tak ją przeczytam, bo to moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo z tych pozycji czytałam. Recenzje córki i skrzydeł możesz przeczytać na moim blogu. Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  8. Imponujące nabytki. Zazdroszczę. Szczególnie jestem ciekawa ,,Światła pochylenie'' i ,,Skrzydła nad Delft''. Życzę miłego czytania i czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne lektury ułożyły się w twój stosik! Niektóre już czytałam, inne wciąż przede mną, m.in. "Światła pochylenie" i "Gorzkie urodziny".
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Imponujący stos:)
    Z chęcią podkradłabym "Skrzydła nad Delf" i "Z innej bajki":)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gorąco polecam "Córkę kata", świetna książka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o mamo, ile książek! Życzę powodzenia z czytaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jedyne co mi przychodzi do głowy to Wow!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały stosik, a raczej stos. ;p
    "Z tęsknoty za Judy" z pewnością ci się spodoba. Bardzo zaskakująca.
    Jestem ciekawa twojej opinii "Skrzydła nad Delft", która też już leży na mojej półce. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. [buzz] mam i tez ciekawa go jestem, Szmaragdową tablicę bym podkradła i te lekkie fajne książki :) Miłego czytania, bo jest co czytać :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Cuda! Chętnie podkradłabym Ci "Światła pochylenie". ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Tylko pozazdrościć, szczególnie tej "Szmaragdowej tablicy" :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczęściara, tyle ciekawych książek!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny widok:)
    Miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Spory ten stosik, nie ma co! Teraz pewnie masz dylemat od czego zacząć, co? Miłej lektury ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Sporo tego. Prawdziwe stosisko :D
    przyjemnego czerwca z książką :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Aż zazdrość bierze, kiedy widzi się taki stos wspaniałych książek! :)
    Miałam okazję czytać dwie pozycje z dołu i mogę je polecić, bo to świetne lektury, które czyta się błyskawicznie!

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny stos! Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny stos:) Dużo ciekawych pozycji. Życzę miłej lektury:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...