sobota, 4 maja 2013

Podsumowanie kwietnia

Witajcie!

Majówka powoli się kończy - była szara i deszczowa, nie mniej jednak lepsze to niż chodzenie do szkoły :3 Czasu na czytanie zbyt wiele nie miałam (a jak już go znalazłam to byłam taka padnięta, że nie miałam siły czytać), więc dopiero dziś spędzam cały ranek z nosem w książce. Nie o tym jednak dziś - od czterech dni mamy już maj, a podsumowania kwietnia jeszcze nie było! Nadrabiam więc zaległości.

Ogromnie się cieszę, że kwiecień już za mną, bo ten miesiąc strasznie mnie zmęczył. Pogoda ciągle się zmieniała, żadna książka nie mogła mnie wciągnąć, na głowie mnóstwo rzeczy i jeszcze do tego szkolny stres. Pomimo to udało mi się skończyć 11 pozycji (a oprócz tego parę zaczęłam, lecz nie jestem nawet na ich setnej stronie, więc się nie liczą - wątpię, żebym skończyła je w najbliższym czasie, bo jak je widzę to mi się od razu odechciewa czytać, ale może kiedyś przez nie przebrnę :P).

W kwietniu przeczytałam:

  1. Tamara Webber Tak blisko
  2. Helga Weissowa Dziennik Helgi
  3. Richard Paul Evans Michael Vey. Więzień celi 25
  4. James Patterson Maximum Ride. Eksperyment "Anioł"
  5. Beata Pawlikowska W dżungli podświadomości
  6. Mark Twain Przygody Tomka Sawyera
  7. Rachel Joyce Niezwykła wędrówka Harolda Fry
  8. Nikołaj Nikulin Sołdat
  9. Anders de la Motte [geim]
  10. Joanna Jabłczyńska, Marcin Przewoźniak Współczesny savoir-vivre dla nastolatków
  11. Szymon Hołownia, Marcin Prokop Bóg, kasa i rock'n'roll
Tak, z wyniku jestem całkiem zadowolona, choć mam nadzieję, że maj będzie lepszy. W kwietniu miałam zamiar zabrać się za pozycje z własnej półki, co niestety nie wypaliło zupełnie (chociaż jedną zaczęłam.. i na tym się niestety skończyło xd). W maju również będzie z tym problem, spróbuję zmierzyć się z tym jeszcze w czerwcu i oczywiście na wakacjach :3

A liczbowo kwiecień przedstawia się tak:

Ilość książek przeczytanych: 11
Ilość książek zrecenzowanych: 10
W tym egzemplarzy recenzenckich: 9
Najlepsza pozycja: ciężko było mi wybrać, ponieważ takiej naprawdę świetnej nie było, ale najbardziej poruszyła mnie lektura W dżungli podświadomości, a najbardziej wciągnęło Michael Vey. Więzień celi 25. Niech więc będą tu obie :3
Najgorsza pozycja: yyy, chyba żadna nie była aż tak kiepska. 
Polski autor miesiąca: Beata Pawlikowska bez dwóch zdań :3

A w maju...
...chciałabym przeczytać minimum 12 książek
...spędzić więcej czasu na świeżym powietrzu
...dołączyć do wyzwania Gosiarelli, które moim zdaniem jest genialne - więcej tutaj
...zrobić na blogu porządek z zakładkami i etykietami

Miłego weekendu! :*

16 komentarzy:

  1. Gratuluję tak pokaźnych wyników ;)Najbardziej ciekawi mnie najnowsza powieść Evansa, która tak Cię wciągnęła... A Panią Pawlikowską też uwielbiam ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie z wyżej wymienionych czytałam tylko "Tomka Sawyera" i niezbyt mi się podobał. Ale trzy inne mam w planach. Gratuluję dobrego wyniku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Wspaniałe wyniki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! :) Oby udało Ci się spełnić postanowienie na maj.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wynik! Aż zazdroszczę, sama przeczytałam nie wiele. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby tak dalej i jeszcze lepiej. Gratuluję!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobry wynik! Gratuluję i trzymam mocno kciuki by majowe plany się powiodły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Tak blisko" byś zrecenzowała, bo jestem ciekawa Twojej opinii o tej cudnej powieści! :P

    Wyniki świetne, congrats :D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojeju... 11 książek! Świetny wynik! Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wynik! Ja właśnie skończyłam czytać pierwszy tom Maximum Ride i wciągnęłam się w historię :-)
    Powodzenia w maju!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyniku! U mnie kwiecień był słabiutki :(
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobry wynik :) Ja muszę w maju się trochę podciągnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam na mój konkurs : http://pieknoczytania-recenzje.blogspot.com/p/konkurs_4386.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny wynik, oby kolejne miesiące były coraz lepsze!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę wyniku, ja na swoje wyniki wolę nie patrzeć, ostatnio idzie mi beznadziejnie :/ Powodzenia w maju :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny wynik :D Gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...