sobota, 6 kwietnia 2013

Sobotni stos dla Gagatka

Hej ;3
Nazbierało mi się trochę książek i chyba pora na to, żeby umieścić stosik. Następny już na pewno będzie pod koniec miesiąca, muszę zacząć to praktykować, bo nigdy nie wiem kiedy go umieścić xd Ale to nic - teraz podziwiajcie co niedawno do mnie przyszło! :3


Od dołu:
  • Anne Bronte Lokatorka Z Wildfell Hall - od wydawnictwa MG
  • Małgorzata Łukowiak Projekt matka - od wydawnictwa Świat Książki
  • Virginia C. Andrews Kto wiatr sieje - od wydawnictwa Świat Książki
  • Nikołaj Nikulin Sołdat - do recenzji dla księgarni Bestsellery.net
  • Beata Pawlikowska W dżungli podświadomości - do recenzji dla księgarni Bestsellery.net
  • Renata Adwent Rok, który wszystko zmienił - od wydawnictwa Feeria
  • Richard Paul Evans Michael Vey. Więzień celi 25 - od wydawnictwa Fabryka Słów
  • James Patterson Maximum Ride. Eksperyment "Anioł" - do recenzji dla Juventum.pl
  • Sophia Bennet Look - od Open Gate
  • Dariusz Rekosz Pocztówka z Toronto - od Open Gate
  • John Green Gwiazd naszych wina - od kochanej Cas :*
  • Margaret Diloway Sztuka uprawiania róż z kolcami - od wydawnictwa M
  • Anna Drzewiecka Ciotki - od wydawnictwa M
  • Richard Evans Obiecaj mi - z wymiany z Mery :*
  • Richard Evans Szukając Noel - z wymiany z Mery :*
To tyle ;)) Jeszcze teraz muszę zrecenzować dużo zaległych książek z poprzednich stosów, bo już je przeczytałam, ale nie miałam weny żeby coś napisać. A zaraz potem będzie recenzja W dżungli podświadomości, bo właśnie kończę tę książkę :D

I jeszcze dedykacja dla mojego najukochańszego Gagatka, który jest wspaniały, mogę z nią o wszystkim porozmawiać, cały czas się przy niej śmieje i jest cudowna, bo ciągle mnie wspiera i pociesza <3 I dlatego jest najlepsza na świecie, o!

A jakbyście mieli przypadkiem dzisiaj troszkę więcej czasu to zapraszam do zerknięcia tutaj - nie pożałujecie! :3

Miłej soboty! :*

39 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Gwiazd naszych wina" <3 <3 <3 *.*
      "Obiecaj mi" Evansa jest świetne, a "Szukając Noel chciałabym przeczytać :D Na "Lokatorkę" i "Więźnia celi 25" też mam ochotę. Reszty za bardzo nie kojarzę, ale znając nasz zbliżony gust (*.*) na pewno coś by mi się spodobało, więc czytaj sobie miło i pisz recki, a może dopiszę do listy must read coś ciekawego xD

      Usuń
  2. Evansa biorę w ciemno, Bronte też bym przeczytała, choć z klasyką mam nieco na bakier, "Projekt matka" mnie interesuje od pewnego czasu. "Kto wiatr sieje" to jak na razie nie dla mnie, bo przeczytałam tylko dwa tomy, a trzeci odłożyłam po kilkudziesięciu stronach - zwyczajnie mnie wynudził i nie wiem, kiedy się znowu za niego zabiorę. "W dżungli podświadomości" ma moja siostra, i jak tylko przeczyta, to i pewnie ja się za tę książkę zabiorę. Ach, no i "Look" - na ten tytuł też mam chrapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam oglądać stosiki. Cudowne zbiory. Zazdroszczę "Gwiazd naszych wina". Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Gwiazd naszych wina" *.* Kocham tę książkę. :D
    "Sztukę uprawiania róż z kolcami" polecam, dobrze napisana, wciągająca powieść. Za "Ciotki" sama mam zamiar się zabrać w najbliższych dniach.
    Ciekawa jestem "Lokatorki z Wildfell Hall" i książek Evansa. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I wszystko to dostałaś? Nieźle... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę tu sporo książek, które chętnie bym podkradła, więc ich pilnuj! :)
    Miłej lektury i czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę dużo interesujących książek. "Gwiazd naszych wina" jest świetna, za to "W dżungli podświadomości" raczej nie przypadło mi do gustu, jestem ciekawa Twojej opinii.
    Miłego czytania wszystkich pozycji! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Gwiazd naszych wina"*.* Uwielbiam! <3
    "W dżungli podświadomości" też stoi na mojej półce. Zazdroszczę Vey'a :3
    I dziękuję za wspaniałą dedykację! Kochusiamm <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały stosik.
    Zazdroszczę "Gwiazd naszych wina":)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny stos! "Gwiazd naszych wina" <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, trzeba przyznać, że sporo książek Ci się nazbierało! Zazdroszczę "Gwiazd naszych wina" - muszę w końcu przeczytać ;)
    Pozdrawiam,
    Mai

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo tych książek... przeczytałabym wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny stos! Zazdroszczę "Gwiazd naszych wina" i wielu innych książek ;) Życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne książki! Najchętniej przeczytałabym "Lokatorkę..." oraz "Gwiazd naszych wina". Przy okazji - śliczny szablon! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. "Sztuka uprawiania róż z kolcami" - świetna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam w planach zabrać się za "Szukając Noel" i "Gwiazd naszych wina", których zazdroszczę. :) I jeszcze ten "Michael Vey. Więzień celi 25" chciałabym przeczytać. *-*
    A w dżungli podświadomości właśnie skończyłam wczoraj. Świetna książka. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lokatorkę też mam czekam tylko aż znajdę na nią trochę więcej czasu bo jest dość gruba. Obiecaj mi, Szukając Noel i Sztukę uprawiania róż z kolcami już przeczytałam .

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bym Ci podkradła "Maximum Ride", "Michael Vey..." i "Gwiazd naszych wina". :D Miłego czytanka! ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. "Look" ukradłabym Ci bez jakichkolwiek wyrzutów sumienia :D Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wysyp pozytywnych opinii na temat Gwiazd naszych wina niemal mnie przeraża, ale i tak zamierzam się zabrać za lekturę owej pozycji. Chętnie sięgnęłabym również po Lokatorkę z Wildfell HaLL - w końcu to Bronte

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę moje ukochane książki pana Evansa! Cudo, polecam gorąco i "Obiecaj mi" i "Szukając Noel" :). Chciałabym przeczytać oczywiście "Więzień celi nr 25", bo nie miałam okazji jeszcze po nią sięgnąć, a także "Look" i "Gwiazd naszych wina".
    Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny stos! Miłej lektury, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Książki Evansa to bym Ci podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gorąco polecam "Kto wiatr sieje". Zdecydowanie jest to jeden z lepszych tomów serii :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny stos! Zazdroszczę Evansa <3 Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  26. I've listened to this a dozen or more times and still find it delightful and sooooo original in concept. We realize that we don't need to listen to outside authorities; we are not
    guided by our internal authority. It the radio was the only one that used to deliver the days news and weather
    updates.

    Also visit my weblog ... Latest Daily News

    OdpowiedzUsuń
  27. For normal delivery the mother should be fit to
    cope with the delivery. Every time you head to the bathroom, take a
    minute or two and turn it into your temporary personal travel fitness
    station. Just like with the above diet tips, you want to make sure that each fitness tip you incorporate into your routine is doable.


    my weblog :: fitnesstipsonly.com/post/41349685569/get-that-spark-bac k-12-ways-to-improve-your-sex

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojej, Więzień celi 25, jestem taaaak ciekawa tej ksiązki <3 ogólnie cudny stosik, miłego czytania życzę ^^

    i dziękuje za to umieszczenie linku, wiesz, że Cię kocham deklu kochany <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Podobnież "Sztuka uprawiania róż z kolcami" jest wspaniała (chociaż w polskim wydaniu ma ohydną okładkę, amerykańska dziesięć razy ładniejsza) i tak całkiem uważnie jej się przypatruję...
    "Lokatorka WH" jest świetna, czytaj na zdrowie!
    Evansa kompletnie nie zazdroszczę...:p
    A za "Gwiazd naszych wina" i ja się w końcu zabieram...:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Chyba mój egzemplarz Veya do Ciebie poleciał ;< Bu. Trudno. Miłego czytania. Blog teraz ładniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Stosik prezentuje się świetnie ;) Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawy stosik! Tylko jedną pozycję z niego znam, więc czekam na wrażenia!

    OdpowiedzUsuń
  33. Czekam na recenzje Evansa, za to Look skończyłam i jestem zaskoczona - pozytywnie. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  34. "Gwiazd naszych wina" i u mnie czeka na swoja kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Evansa dopiero odkryłam, jego powieść "Dotknąć nieba" tak bardzo mi się spodobała, że zamówiłam wszystkie inne jego powieści:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Czytałam jedynie ,,Obiecaj mi''. Reszty nie znam, więc czekam na recenzje. Życzę przyjemnego czytania.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...