poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Poświąteczne podsumowanie marca

Hej Miśki! :3

Jak tam święta? Ja uwielbiam ten czas i szkoda, że to już koniec tego rodzinnego świętowania. Na szczęście do szkoły dopiero pojutrze, więc został jeden dzień odpoczynku na czytanie <3
A wracając do sedna tego posta czyli podsumowania - zdaje sobie sprawę, że blogosfera została właśnie podsumowaniami zalana, wszyscy się żalą jak mało przeczytali i zasłaniają się szkołą, egzaminami, pracą, świętami, a cała reszta ich pociesza (:P), ale co mi tam, nie chcę być gorsza, o! ^^

Marzec zaczął się średnio, straciłam jakiś zapał po lutowym maratonie (17 pozycji! <3 Do teraz jestem z siebie dumna :3), lecz w końcówce na całe szczęście wpadłam w taki trans, że czytałam strasznie dużo i to wypełniało prawie cały mój wolny czas, aż się sama siebie przestraszyłam xd Dlatego też wynik nie jest wcale taki zły, tak naprawdę jestem z niego baaardzo zadowolona! A przede wszystkim w marcu dołączyłam do zespołu redagującego portal dla młodzieży Juventum.pl co dodało mi sił, ponieważ ekipa, atmosfera jest świetna. Aż sama sobie zazdroszczę że mogę go tworzyć xd

W marcu przeczytałam:
  1. Katarzyna Bosacka, Małgorzata Kozłowska-Wojciechowska Czy wiesz co jesz? Poradnik konsumenta
  2. Mats Strandberg, Sara B. Elfgren Krąg
  3. Olga Rudnicka Natalii 5
  4. Rebecca Wells Boskie sekrety siostrzanego stowarzyszenia Ya-Ya
  5. Tove Jansson Uczciwa oszustka
  6. Tricia Rayburn Syrena
  7. Zbigniew Nienacki Pan Samochodzik i templariusze
  8. Bruno Ferrero Skowronek i żółwie
  9. Ewa Nowak Dane wrażliwe
  10. Magdalena Witkiewicz Opowieść niewiernej
  11. Dariusz Rekosz Pocztówka z Toronto
  12. John Green Gwiazd naszych wina
  13. Agatha Christie Zerwane zaręczyny
  14. Sophia Bennet Look
  15. Chitra Banerjee Divakaruni Jedna niezwykła rzecz
Nie po kolei, wybaczcie :P
Jak widzicie książek przeczytanych piętnaście, zrecenzowanych nieco mniej, ale wszystko nadrobię :D A jak przyjdą do mnie wszystkie przesyłki na które czekam w tym tygodniu to na następny weekend będzie stos ^^

W liczbach przedstawia się tak:

Ilość książek przeczytanych: 15
Ilość książek zrecenzowanych: 14
W tym egzemplarzy recenzenckich: 12
Najlepsza pozycja: John Green Gwiazd naszych wina
Najgorsza pozycja: nie ma żadnej <3
Polski autor miesiąca: będzie ich dwóch - Zbigniew Nienacki i Olga Rudnicka

A w kwietniu...
...zacznę w końcu czytać książki z własnej półki
...napiszę o tym co denerwuje mnie w blogosferze, jestem aktualnie na etapie opracowywania tego tekstu ^^
...napiszę zaległe recenzje
...wezmę się do nauki (tak, Prima Aprilis xd)
...i niedługo wstawię stosik :3

Korzystając z okazji zapraszam Was na portal gdzie młodzież może wyrażać swoje zdanie. Znajdziecie tu artykuły na każdy temat - książek, filmów, polityki, podróży, najróżniejsze kultury całego świata, poezja, muzyka i wiele, wiele innych. Zaglądajcie i komentujcie! Wchodźcie na JUVENTUM! To my tworzymy przyszłość!

16 komentarzy:

  1. aghrr. Ja przeczytałam tylko 12 książek :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, gratuluję przeczytania takiej ilości książek - ładne tempo!
    Oby więcej takich wyników w kwietniu ;)
    Pozdrawiam,
    Mai

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje. Ja bym nie przeczytała aż 15 książek w miesiącu. Niezły wynik ;)
    Marzenka

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę wyniku, naprawdę świetnie! Oby tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały wynik. Gratulacje:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne osiagnięcia, a Gwiazd naszych wina bardzo Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, naprawdę dobry wynik - tak trzymać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. 15! Chyba w życiu tyle w jeden miesiąc nie przeczytałam :P gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne kwietniowe plany. Chetnie poczytam, co Cie denerwuje w blogosferze:)
    Bardzo dobry mialas marzec. Gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny wynik. Ja w tym miesiącu słaaabo :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyniku tylko pozazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję świetnego wyniku ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie bo, piętnaście książek to przecież zbyt mało... Całe szczęście, że się cieszysz, bo ja mogłabym tylko zazdrościć takiego wyniku. Moje przeczytane książki zostają w tyle w tym wyścigu. Ale nie narzekam, bo sama jestem sobie winna :D
    Gratuluje !

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wyniku :)
    Czytając zapowiedzi postów, jakie chcesz w najbliższym miesiącu opublikować to już nie mogę się doczekać :)
    Oczywiście czekam na stos oraz to, co denerwuje Cię w blogosferze :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny wynik :D Gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...