wtorek, 30 kwietnia 2013

Majówkowy stos

Witajcie,
dzisiaj chciałabym przedstawić Wam mój stos, który uzbierał się przez miesiąc. Jestem z niego bardzo zadowolona, chociaż nie mam pojęcia kiedy uda mi się to wszystko przeczytać! Nie przedłużając jednak, zobaczcie sami:


Po lewej od góry:
  • Robert Muchamore CHERUB. Republika (audiobook) - wygrana w konkursie. Nie wiem co mam za bardzo z tym zrobić, bo nie mam go jak wysłuchać, a też z drugiej strony niezbyt przepadam za taką formą. Także jeśli ktoś chciałby się ze mną wymienić za niego to jestem jak najbardziej na tak, audiobook jest zapakowany jeszcze fabrycznie w folię, więc nadaje się również jako prezent, zwłaszcza dla chłopca :)
  • Robert Muchamore CHERUB. Anioł Stróż - od DużegoKa. Przeczytałam dopiero pierwszą część tej serii, to jest tom czternasty, ale już go zaczęłam i nie mam problemów z wciągnięciem się ^^
  • Jennifer Echols Uratuj mnie - jw. Kolejna niespodziewajka, wydaje się być przyjemna.
  • Merissa Mayer Saga księżycowa. Scarlet - od Open Gate. Pierwsza część była niezła, mam nadzieję że druga trzyma poziom.
  • Marie Lu Legenda. Rebeliant i Legenda. Wybraniec - od Zielonej Sowy. Niezbyt wiem czego się po nich spodziewać, ale zmierzę się z nimi i sama przekonam.
  • Agatha Christie Rendez-vous ze śmiercią - od Publicatu. Kolejne dzieło mojej najulubieńszej Królowej Kryminału!
  • Caroline Erickson Tajemny dziennik Marii Antoniny - jw. Intrygująca postać historyczna i bardzo zachęcające recenzje - liczę na miłą lekturę.
  • Philippa Gregory Władczyni rzek - jw. Normalnie od powieści historycznych uciekam jak najdalej, ale skoro wszyscy tę Gregory wychwalają to musi coś w niej być!
  • Joanna Jabłczyńska, Marcin Przewoźniak Współczesny savoir-vivre dla nastolatków - jw. Już przeczytana i jestem naprawdę zadowolona :3
Po prawej od góry:
  • Katarzyna Michalak Rok w poziomce - z biblioteki. Zaczęłam i jest... całkiem nieźle ;)
  • James Patterson Maximum Ride. Żegnaj Szkoło - na zawsze; Ratowanie świata i inne sporty ekstremalne; Ostatnie ostrzeżenie - globalne ocieplenie - od Juventum.pl. Kolejne trzy tomy dobrze zapowiadającej się trylogii.
  • Walter R. Brooks Prosiaczek Fryderyk i dzięcioły - od AIM Media. Kubusia Puchatka kocham, zobaczymy jak będzie z tym.
  • Peter Heller Gwiazdozbiór psa - jw. Nie czytałam jeszcze żadnej bardzo pozytywnej recenzji na jej temat, mam nadzieję, że bardzo tragicznie z nią nie będzie.
  • Lisa See Kwiat Śniegu i sekretny wachlarz - z półki. Trzymam ją już bardzo długo u siebie i w maju planuję w końcu się za nią wziąć!
  • Andromeda Romano-Lax Noce w Piemoncie - od Naszej Księgarni. Zapowiada się bardzo ciekawie :3
  • Deborah Rodriguez Kawiarenka w Kabulu - jw. Już kiedy przeczytałam o niej w zapowiedziach wiedziałam, że muszę ją mieć i bardzo się cieszę z faktu, iż niedługo się za nią zabiorę!
  • Magdalena Witkiewicz Ballada o ciotce Matyldzie - jw. Szczypta polskiej prozy obyczajowej - to lubię!
  • Pola Pane Arisjański fiolet. Cisza - od autorki. Krążą o niej tak różne recenzje, że jestem strasznie ciekawa jak ja ją odbiorę!
I jak - wpadło Wam coś w oko?

Jutro wyjeżdżam na parę dni w góry i przez ten czas będę nieobecna na blogach. Zaległości nadrobię w sobotę lub niedzielę i wtedy też wstawię podsumowanie kwietnia :3 A, i jeszcze zalegam z paroma recenzjami z poprzednich stosów, też powinny niedługo się ukazać!

Miłej majówki! :*

30 komentarzy:

  1. Ooooch, to naprawdę robi wrażenie! Widzę "Władczynię rzek"! I "Tajemny dziennik Marii Antoniny"! No, w takim towarzystwie majówka będzie z całą pewnością udana!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stos wygląda imponująco. Nie znam żadnej z tej książki, więc pozostaje mi czekać na recenzje. Miłego wyjazdu!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Philippa Gregory + 2 tomy Legendy sprawiają, że niemal się skręcam z zazdrości. O pozostałych pozycjach nawet nie wspomnę ;) A tak poważnie gratuluję i życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  4. Poproszę książki Marissy Meyer i Marie Lu :D
    Miłego czytania oraz majówki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ułaaa, świetny stosik ! Czytałam "Rok w Poziomce" - fajna książka. Gorsza jest już druga część, ale nie jest aż tak źle.
    Arisjański Fiolet. Cisza - bardzo spodobała mi się ta książka. Także napisałam recenzje, trochę chaotyczną, ale pozytywną.
    Reszty niestety nie czytałam, ale o niektórych pozycjach słyszałam i mam nadzieje, że kiedyś przeczytam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rendez -vous ze śmiercią jest bardzo dobre, Władczynię rzek też planuję niedługo czytać to porównamy wrażenia, a Balladę o ciotce Matyldzie to chętnie bym Ci podebrała:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę Ci Maximum Ride, bardzo chciałabym przeczytać tę serię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hoho, sporo książek Ci się nazbierało. Kilka widzę bardzo ciekawych. W takim razie pozostaje mi życzyć Ci przyjemnego czekania, no i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ogromną ochotę na "Arisjański fiolet. Cisza".
    Miłego czytania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudooo *.* zazdroszczę "Uratuj mnie" :3
    Miłej majówki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny stosik. Zazdroszczę szczególnie "Sagi księżycowej", którą mam wielką ochotę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń

  12. Ach ile ciekawych pozycji! Niektóre z nich chętnie bym przeczytała:)
    Życzę Ci dużo czasu, który będziesz mogła spędzić z lekturą!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uzbierało się tego i to bardzo dużo. Tylko pozazdrościć. Gratuluje. Udanej majówki życzę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Większości stąd nie kojarzę, ale masz Gregory. Nie no Ty pierwsza ją przeczytasz? Nie ma tak! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny stosik. Chetnie przeczytałabym książkę Agathy Christie.
    Życzę miłego czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej to zazdroszczę ci kolejnej książki z Sagi Księżycowej. Sama trochę poczekam na jej zakup. I oczywiście chciałabym przeczytać "Rok w poziomce" :)
    Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakiii stooos... idź zapchaj się kisielem xd Albo budyniem, jeden kij... nom, nom, ale książki jak widzę ciekawe, dlatego też życzę miłego czytania! I życzę przy okazji byś nie maltretowała biednego monitora, ciągle tylko go opluwając <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Cóż za piękny stos, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny stos! Idealny na majówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny i duży stosik z samymi cudeńkami *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny stos! Scarlet to moje must have! :D Ciekawią mnie również Legenda. Rebeliant i Legenda. Wybraniec ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem ciekawa "Władczyni rzek" i obu książek Marie Lu :) Czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Legenda i Maximum Ride - to koniecznie muszę przeczytać. A i na Gwiazdozbiór psa bym się skusił!

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepadnij za taki stos! Aż pozieleniałam z zazdrości na widok "Wybrańca" :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Różnorodne i ciekawe nabytki posiadasz w tym stosie :) Gratuluję i oczywiście życzę przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  26. O tym "Arisjańskim fiolecie" przeważnie dobrze piszą. Też jestem ciekawa, ale poczekam na Twoją opinię ;) Obawiam się, że to jednak książka nie w moim guście. Choć ostatnio "z poznawczego obowiązku" przeczytałam "50 twarzy Greya", to tego nie przeczytam? ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Czekam na recenzje i miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Saga księżycowa :c Ja też chce ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Agatha Christie Rendez-vous ze śmiercią ! :D
    Widzę, że nie tylko ja jestem fanką Agathy!:D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...