piątek, 15 marca 2013

Już czas na stos!

Witajcie Kochani! 
Ostatnio trochę książek do mnie przybyło by zasilić moją biblioteczkę, więc chciałabym się nimi pochwalić^^ Cóż, przyszedł czas na stos!



Sterta po prawej - nierecenzyjny, od dołu:
  • Olga Rudnicka Natalii 5 - bardzo chciałam przeczytać tę książkę już od dawna i strasznie się cieszę, że ją mam. Aktualnie ją połykam i muszę powiedzieć, że jest świetna! Z biblioteki.
  • Haruki Murakami Norwegian Wood - pisarz w blogosferze już od dawna zbiera opinie przeróżne, mi tę pozycje gorąco polecała przyjaciółka (pozdrawiam Martę! :*), więc się skusiłam. Również z biblioteki. 
  • Szymon Hołownia Last minute - w ramach poznawania Hołowni, bo mam w tym małe tyły. Z biblioteczki Rodziców.
  • Szymon Hołownia, Marcin Prokop Bóg, kasa i rock'n roll - nie przepadam za wywiadami-rzeka, ale w tym przypadku postanowiłam zrobić wyjątek, bo jeszcze rok temu o tej pozycji było głośno. Chciałabym się przekonać jak z nią na prawdę jest. Z biblioteczki Rodziców.
  • Jacek Antczak, Anna Fluder Wrocławianie - książka wpadła mi już w oko kiedyś na Targach Książki, ale zdecydowałam się ją kupić dopiero niedawno kiedy zauważyłam ją za pięć złotych w Matrasie. Są tam wywiady z kilkoma interesującymi ludźmi, a że mieszkam niedaleko Wrocławia, chętnie to poznam. Zakup własny.
  • Agnieszka Kawula-Kubiak Lubię być fantastą - szczerze mówiąc to nie jestem fanką fantasy, ale książka w cenie takiej samej jak ta wyżej, więc wzięłam przy okazji. Zakup własny
  • Elizabeth  Flock Emma i ja - ciekawy temat, ciekawa autorka i mam nadzieję dobra lektura. Z wymiany.
  • Katarzyna Endrelich Prowincja pełna marzeń - ta autorka wydała niedawno czwartą część tej serii - czas zapoznać się z pierwszą! Z wymiany.
  • Alessandro D'Avenia Biała jak mleko, czerwona jak krew - właściwie to sama nie wiem co myśleć o tej pozycji, kiedyś zrobiła dużo szumu, teraz to wszystko umilkło, więc chciałabym zobaczyć jak to z nią w końcu naprawdę jest. Z wymiany.
  • Magdalena Witkiewicz Opowieść niewiernej - bardzo miła niespodzianka, na książkę miałam już chrapkę dawno, dawno temu, a teraz mam okazję ją przeczytać co mnie cieszy niezmiernie! Z Włóczykijki.
Oprócz tego po lewej stoi sobie:
  • Peter Hince Queen. Nieznana historia - w ramach czytania Z półki 2013.
Stos prawy - do recenzji, od dołu: 
  • Lars Husum Mój kumpel Jezus - zachęciła mnie bardzo intrygująca fabuła, a do tego wątek Jezusa, więc stwierdziłam, że warto spróbować. Od Zysku.
  • Chitra Banerjee Biukaruni Jedna niezwykła rzecz - nie zwróciłabym na nią nawet uwagi, gdyby nie zachęta pewnej blogerki - mam nadzieję, że naprawdę okaże się dobra. Od Zysku.
  • Gilian Flyyn Zaginiona dziewczyna - rzadko sięgam po thillery, liczę, że ten będzie naprawdę taki dobry na jaki się zapowiada. Od G+J.
  • Helga Weissowa Dziennik Helgi - chciałam przeczytać kiedy tylko się o niej dowiedziałam, już nie mogę doczekać się lektury - uwielbiam te klimaty! Od AIM Media.
  • Tammara Webber Tak blisko - miało być coś innego, ale no cóż - to również mnie ciekawi, więc nie narzekam. Od DużegoKa.
  • Mats Strandberg, Sara B. Elfgren Krąg - rzadko sięgam po książki napisane przez duet (a już zwłaszcza damsko-męski), ale tutaj nie mam wątpliwości, że będzie ciekawie. Od Czarnej Owcy.
  • Anders de la Motte [geim] - tytuł intrygujący, mam nadzieję, że to będzie coś naprawdę dobrego. Od Czarnej Owcy.
  • Agatha Christie Zerwane zaręczyny - czyli planu przeczytania całej Christie w tym roku ciąg dalszy. Od Publicatu.
  • Katarzyna Bosacka, Małgorzata Kozłowska-Wojciechowska Czy wiesz co jesz? Poradnik konsumenta (brakuje na zdjęciu) - z miłości do Bosackiej i dobrego jedzenia. Już przeczytana, wrażenia spiszę niebawem. Od Publicatu.

Trochę tego jest, prawda? Do świąt już chyba nie powinno dojść do mnie nic (a przynajmniej według moich planów), więc jakoś powoli będę się z tym zmierzać. A jeszcze mam kilka książek do zrecenzowania i tak ;) 
Dopiero niedawno odkryłam jak wielką radość daje mi prowadzenia bloga i ile pozytywnych rzeczy mnie tu spotkało. Chyba już nie potrafiłabym na dłuższy czas tego zostawić, a zresztą nie planuję tego! Jest mi naprawdę dobrze <3

Trzymajcie się ciepło, poszukujcie wiosny i miłego weekendu - Karolka :*

PS Specjalne pozdrowienia dla mojego najukochańszego Gagatka! <3 

32 komentarze:

  1. "Norwegian Wood" przyjemny, nieco (albo więcej niż nieco) melancholijny, a do rozpoczęcia z Murakamim dość dobry, tak sądzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli miałabym wymieniać ile pozycji bym Ci podkradła, to zabrakło by tu miejsca!:P Piękny stos!

    OdpowiedzUsuń
  3. czytałam oraz recenzowałam "Dzienniki Helgi" i "Zaginioną dziewczynę"
    obie książki mi się podobały!
    przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też muszę zrobić stos- już od 2 miesięcy nie dodałam. Ale, ostatnio tyle książek do mnie przychodzi, że już naprawdę nie ogarniam :o
    Zazdroszczę "Tak blisko" :3
    Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stąd oczywiście Murakami, i [geim] :D A Biała jak mleko.. według mnie jest świetna. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam "Tak blisko" i jestem bardzo zadowolona :)
    JUtro powinna pojawić się recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę "Zaginionej dziewczyny"! Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ubierało ci się tych książek i same rewelacyjne pozycje. Życzę przyjemnego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę kilka smakowitych kąsków, które bym podkradła :)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  10. Polecam Rudnicką, Enerlich no i oczywiście moją ukochaną Agathę:) "Krąg" również u mnie czeka na półce, ale ostatnio Sol tak się nim zachwycała, że mam zamiar w święta po niego sięgnąć:) Miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście, spory stosik się uzbierał! osobiście polecam "Emma i ja", mocna i poruszająca powieść; "Jedna niezwykła rzecz" - skłania do refleksji, wbrew pozorom niebanalna, no i oczywiście "Queen" :D
    "Norwegian Wood" to jedyna książka Murakamiego, jaką czytałam i niezbyt mi z nim po drodze, niestety:(
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa czy spodobają ci się książki Hołowni.

    OdpowiedzUsuń
  13. To nie stos, to stosisko ! Za które szczerze Cię nienawidzę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie, bardzo okazały stos xD Krąg bym Ci podebrała. I Wrocławian, bo sie do nich zaliczanm xD

    OdpowiedzUsuń
  15. "Tak blisko..." chciałabym przeczytać <3 Hołownią też bym nie pogardziła, a "Biała jak mleko..." bardzo mi się podobała! Świetna książka ;) Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  16. "Biała jak mleko..." jest cudowna! (:
    Świetny stos, zazdroszczę "Tak blisko".
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę kilka pozycji, które i ja bym z chęcią przeczytała. Piękny stos! :) Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały stos:) Nie mam wyjścia, masz za dużo świetnych książek, więc muszę Ci je zabrać :D
    Miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne masz te stosy. Opowieść o zespole Queen jest genialna, co zresztą ostatnio pisałam, a "Dziennik Helgi" to moje małe marzenie. Na pewno znajdzie się na mojej półce, zobaczymy tylko kiedy.
    Ciekawa jestem też Twojej recenzji "Białej jak mleko...". Kupiłam ją dość dawno temu, jednak jeszcze nie zaczęłam. Więc jestem ciekawa...

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny stosik!
    Zdecydowanie podkradłabym ci Tak blisko i Krąg.
    Życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  21. Stos genialny! Podkradłabym tak blisko i Krąg:) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  22. O! Nawet nie zauważyłam, że to mi zadedykowałaś ten post! No dziękuję <3 :3

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny stosik. Najchętniej przeczytałabym "Natalii 5" "Biała jak mleko, czerwona jak krew" i "Krąg". Życzę miłego czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow! Zacny stos! Czekam na recenzje, poniważ większości książek nie kojarzę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny stos!!!
    Natalie są świetne! Ale to już pewnie wiesz, jak czytasz :) Czytałam też Emma i ja - i nie zawiedziesz się na tej książce, świetna jest, robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny stosik:) Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale stosisko! Będziesz miała co robić, miłej lektury i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Krąg jest świetny! A Tak blisko bym podkradła, oj podkradłabym. Zamknij oczy xD

    OdpowiedzUsuń
  29. Właśnie będę się zabierać za "Natalii 5" i drugi tom, który do mnie idzie :D Rudnicka w ogóle niesamowicie pisze, więc spodziewam się czegoś dobrego ;)
    Udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  30. Agata Christie - bardzo lubię i cenię, książkę Hołowni baaardzo chciałabym przeczytać :)o reszcie nie słyszałam - niestety. czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Z początku patrząc na zdjęcie stwierdziłam, że nie ma nic o czym bym słyszała, ale kiedy przeczytałam resztę notki i ponownie spojrzałam na zdjęcie okazało się, że jednak słyszałam o paru. Mam nadzieję, że napiszesz recenzje "Bóg, kasa i rock'n roll", ponieważ jestem strasznie zainteresowana tą pozycją. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Muszę kiedyś przeczytać "Krąg"

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...