wtorek, 26 lutego 2013

Zapowiedź książki "Tam gdzie śpiewają drzewa"

 
Witajcie! 
Popatrzcie co przygotowało dla nas - wiernych Czytelników - wydawnictwo Dreams! Czy to nie jest cudowne? Jak patrzę na tę okładkę to już nie mogę się doczekać lektury! <3

Przeczytajcie opis:
Viana jedyna córka księcia z Rocagrís wraz z nadejściem wiosny planuje swój ślub z ukochanym Robianem z Castelmar, któremu przyrzeczona została jeszcze gdy byli dziećmi. Jednak podczas święta zimowego przesilenia na zamek przybywa Wlik, rycerz z gór, aby ostrzec króla Nortii o zbliżającej się inwazji stepowych barbarzyńców. Robian, książę, jak i pozostali rycerze, zmuszeni są bronić swojego króla i ziem. Większość z nich ginie w walce i królestwo zostaje podbite przez barbarzyńców.
Pozostali przy życiu rebelianci wraz z Vianą postanawiają uwolnić królestwo Nortii spod panowania okrutnego i pozornie nieśmiertelnego króla Haraka. Aby zwyciężyć, muszą poznać tajemnicę Wielkiego Lasu i dotrzeć tam, gdzie śpiewają drzewa...
Wzruszająca i niezwykle wciągająca historia o miłości i pokonywaniu przeszkód.

 Jak dla mnie brzmi to wspaniale! W takich właśnie klimatach odnajduję się najlepiej - rycerze, książę, zagrożone królestwo, tajemnica, przygoda... Uwielbiam te wątki, ponieważ przypominają mi ukochane baśnie i bajki czytane namiętnie w dzieciństwie, a które do dzisiaj darzę ogromnym sentymentem. 
Ogromnie cieszę się, że taka książka wejdzie na polski rynek i już nie mogę doczekać się kiedy będę mogła ją przeczytać - mam nadzieję, że jak najprędzej! 
Dodatkowo ten tytuł - strasznie jestem ciekawa co oznacza, bo brzmi obiecująco i ciekawie. Gdzie śpiewają te drzewa? Co to za miejsce? Mam nadzieję, że w książce wszystko się wyjaśni!

Was też kusi? <3

1 komentarz:

  1. No i że niby ja napisałam fajnie? hahahahahaha weź mnie nie dołuj! Świetny tekst! :3
    No i powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...