czwartek, 28 lutego 2013

Podsumowanie lutego 2013

No właśnie - DLACZEGO?
Witajcie!

Nie robiłam podsumowań już bardzo długo, nawet nie wiem dlaczego (chociaż nie, właściwie to wiem - nie chciało mi się xd ale to przemilczmy xd). Lecz luty, mimo, że najkrótszy w całym roku był miesiącem cudownym, wspaniałym i muszę się koniecznie pochwalić ^^
Mam nadzieję, że marzec będzie równie dobry i wtedy też go podsumuję, o! 

Ten miesiąc był wyjątkowo dobry, ponieważ przede wszystkim przeczytałam aż siedemnaście pozycji, czyli rekordowo. Poza tym spotkałam się z Tris i Fufu, które okazały się wcale nie takie straszne (lody w zimie zawsze ok! i słup! <3). Mam też nowe półki na książki (które pokazałam Wam tu) i mam najwspanialszych Czytelników! <3

W liczbach przedstawia się tak:

Ilość książek przeczytanych: 17
Ilość książek zrecenzowanych: 12
W tym egzemplarzy recenzenckich: 10
Najlepsza pozycja: Kimberley Freeman Wzgórze Dzikich Kwiatów
Najgorsza pozycja: S.J.Kincaid Insygnia. Wojny światów
Autor miesiąca: zdecydowanie Gabriela Gargaś

A jakie plany na marzec?
  • przeczytać jeszcze więcej! (choć nie jestem pewna czy dam radę... ;))
  • zabrać się za książki z własnej półki
  • regularnie pisać w Moim niedzielnym gadaniu
  • cieszyć się każdą chwilą! i więcej się uśmiechać!
  • zobaczyć się w końcu z tymi, których dawno nie widziałam, a którzy jak nikt inny potrafią wywołać uśmiech na mej twarzy! <3
To wszystko ;) Jak już mówiłam - jestem z siebie ogromnie dumna! *.* A jak u Was?

Miłego dnia! :*

Coś o mnie... <3

Zapraszam do polubienia Papierowego Azylu na Facebooku! ^^

17 komentarzy:

  1. Aż 17 pozycji?! Jestem naprawdę pod wrażeniem :)
    Gratuluję i życzę Ci, żeby marzec był również owocny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję takiej liczby! Aż mi szczęka opadła, jak zobaczyłam - nie wiem, jak to zrobiłaś, ale szczerze: szacun ^^
    Pozdrawiam,
    Mai

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne podsumowanie, gratuluję! Ja w lutym przeczytałam jedynie trzy książki, więc mój wynik jest nieporównywalnie gorszy ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się Insygnia bardzo podobały:)
    Gratuluję wyników!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały wynik w podsumowaniu:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał, gratuluję wyniku, jest naprawdę świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, imponujący wynik! Życzę, aby marzec był co najmniej taki sam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z przesłaniem obrazka. Książek nigdy za dużo :) Wręcz przeciwnie, zawsze za mało...

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow. 17 książek, Jesteś wielka. Podziwiam i sama czekam na miesiąc, kiedy i ja będę miała tyle czasu by przeczytać aż 17 książek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. No no, piękny wynik :) Gratuluję i życzę, żeby marcowe plany się ziściły!

    OdpowiedzUsuń
  11. Imponujący wynik! Gratuluję i życzę dalszych sukcesów czytelniczych w marcu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje! Piekny wynik.
    Bede chyba musiala kiedys zdobyc "Wzgorze..." i przeczytac :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny wynik! Ja ze swoimi siedmioma książkami przeczytanymi w lutym mogę się co najwyżej schować :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Matko jaki wynik! Ja to się idę schować ze swoim...

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowite wyniki! Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O rany! Miałam dzisiaj okazję przejrzeć najróżniejsze wyniki, ale Twój bije wszystkie na głowę :D Moje gratulacje!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...