sobota, 23 lutego 2013

Moja biblioteczka + stosik

Witajcie! 
Pewna mała istotka ciągle mi marudzi, żebym dodała zdjęcie swojej biblioteczki, a że wczoraj mam nowe półki, które genialnie komponują mi się nad łóżkiem, mogę Wam uchylić rąbka tajemnicy i je pokazać ;)
A na koniec to, co ostatnio do mnie przybyło i co będę czytać w marcu :3
I.. jeszcze coś. Ale o tym niżej ;))

Zaczynamy od najwyższej półki:
Znajduje się tu moja ukochana Montgomery, potem ks. Jan Twardowski, czytany wielokrotnie, a zaraz potem klasyka dziecięca - Twain, Brzechwa, Kumlowa, Niziurski. Dalej jedyna książka Siesickiej jaką przeczytałam - Ludzie jak wiatr (przy okazji - polecam!), Wharton, Szaleństwa panny Ewy (również czytane wieeele razy), Małe kobietki, Shirley oraz Dziady, Śniadanie u Tiffany'ego i Sienkiewicz. To półka z takimi książkami, które przypominają mi dzieciństwo i są ponadczasowe.

Następna półka należy do jednych z ulubionych wydawnictw - Świat Książki, Egmont i na dokładkę Promic. Ponieważ będę wciąż ją uzupełniać, zostało na niej jeszcze trochę miejsca na kolejne lektury ;) Brakuje tu Cinder i Magicznej gondoli, które pożyczyłam koleżance.


Kolejna półka (podzielona na dwa zdjęcia) to moje perełki. Niemal wszystkie należą do moich ulubionych i każda przywołuje jakieś miłe wspomnienie. Cukiernia pod Amorem, Pagnol, seria Jutro, Bóg nigdy nie mruga, Cień wiatru, Opowieści z Narnii, Siostrzyca... I wiele innych, które widać na zdjęciu, a są mi bardzo bliskie.

Ostatnią półkę zajmują książki, które posiadam, a których nie przeczytałam. Złapałam się za głowę, kiedy okazało się, że jest ich ponad pięćdziesiąt.. Uch, mam co czytać...

Poza tym mam jeszcze jedną półkę na której znajdują nieszczególnie mi bliskie pozycje. Oto ona:


A obok poradniki z Edgarda i książki kucharskie ;))


Tak prezentuje się całość:

Cudownie, prawda? Tylko czytać *.*

Na koniec obiecany stos!

Zaczynam od lewego stosu: Siódmy rok z Włóczykijki, Wszystkie dziewczyny kochają brylanty od Oficynki,  Pan Samochodzik i Templariusze od Siedmiorogu. Kwiat śniegu i sekretny wachlarz to pozycja, którą pobrałam na Fincie baaardzo dawno temu, a teraz sobie o niej przypomniałam. Jestem jej ogromnie ciekawa, bo dużo się dobrego naczytałam ;) Syrena jest od Publicatu, który w końcu do mnie doszedł, Uczciwa oszustka od Naszej Księgarni w ramach powrotu do prozy Mamy Muminków, a Boskie sekrety siostrzanego stowarzyszenia Ya-Ya od Zysku - jestem tej książki ogromnie ciekawa! Obok na samej górze Nędznicy Victora Hugo, których nie mogę się już doczekać przeczytania! *.* Potem trzy książki z wymianki walentynkowej - Na ratunek i Noce w Rodanthe Sparksa oraz Zielone Jabłuszko Izabelii Sowy. Potem biblioteka, do której poszłam, choć nie powinnam xd Jutro 7, Most do Terabithii (co z tego, że już to czytałam - uwielbiam tę historię!), nieznana mi jeszcze książka Roalda Dahla czyli Danny mistrz, ostatnia część Numerów, Czerwień rubinu, o której było głośno i Zjeść żabę Beaty Ostrowickiej na czasoumilacz. 

I już naprawdę na samiutki koniec kilka uśmiechów z ostatnich dni:






Miłego weekendu!

PS Pozdrowienia dla Cassiel i Tris :*

40 komentarzy:

  1. Piękne zbiory. Ja mam ponad setkę nieprzeczytanych, więc się nie łam, kiedyś znajdziesz wreszcie czas żeby mieć na półce tylko przeczytane książki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, popieram Madzię, też mam ponad setkę nieprzeczytanych.

      Fajna biblioteczka, "Ani z Szumiących Topoli" jakbyś chciała się pozbyć, to jestem chętna, bo wydanie cudowne, a "Uczciwa oszustka" - ciekawa jestem jak ją odbierzesz...
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Ha, widzę, ze nie jestem sama! U mnie książki nieprzeczytane zajmuję całą półkę :D Ups!

      Usuń
  2. No w końcu dodałaś! Pewna mała istotka, tak? :) Świetnie się prezentuj całość, a wiele książek z chęcią pożyczyłabym od Ciebie. Chociażby Zafona, albo Cukiernie pod Amorem.. I w ogóle co to ma być - Ulyssesa masz i piszesz, ze ta półka nie jest Ci szczególnie bliska? Jak możesz :D

    A co do stosu książkowego, to.. Najbardziej chciałabym przeczytać Kwiat śniegu i sekretny wachlarz! <3 Czekam na recenzję i życzę przyjemnej lektury.
    A co do zdjęć, to wiesz ze świetnie wyszłyście :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie półeczki :) Sama muszę zakupić kolejną, bo ksiażki juz stoją w stosach na biurku :P

    Czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile wspaniałych książek, tylko pozazdrościć! *__*

    OdpowiedzUsuń
  5. Półki wyglądają prześwietnie :) A co do stosiku - na Whartonie raczej się nie zawiedziesz. Jeśli lubisz jego książki, polecam jeszcze Carrolla :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zabrałabym Ci parę książek z tej zacnej biblioteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna biblioteczka i stosik. A która to ty na zdjęciu? .

    OdpowiedzUsuń
  8. I już chciałam dodać pięknego komcia,że masz piękną biblioteczkę, stosik cudowny, a zdjęcia przepiękny. Ale, nie pozdrowiłaś mnie. Więc, nara!
    Bardzo się zawiodłam na Tobie, bo ostatnio wgl ze mną nie rozmawiasz, jakby bogu ducha winna moja skromna coś ci zrobiła. Nie piszesz do mnie i nie dodajesz niczego na mojej tablicy na fb.
    Mam nadzieję, że przemyślisz swoje karygodne zachowanie Paulino!
    Z poważaniem,
    (Kiedyś Twoja) Monika

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny zbiór! A ze stosu podkradłabym Ci "Numery" :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Biblioteczka i stosik świetne! :) Wiele pozycji z chęcią gościłabym na mojej półce ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak to się dzieje, że stosy nieprzeczytanych książek stale rosną, choć przecież nie leniuchujemy! Piękny stos, jestem ciekawa Twojej opinii na temat książki Lisy See, którą to autorkę osobiście bardzo lubię i cenię:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super masz biblioteczkę. Kilka pozycji sama bym ci chętnie podkradła :-)
    A nowy stosik świetny. Życzę mega wrażeń podczas czytania i czekam na recenzje.
    Pozdrawiam.
    Świetne foty!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna biblioteczka i bardzo ciekawe nabytki :)
    Będziesz miała czym umilać sobie czas wolny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna bliblioteczka i świetny stos :D. No i miłego czytania wszystkich dzieł! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak tak patrzę sobie na te twoje półeczki nachodzi mnie myśl, że chcę takie same:) Wspaniała biblioteczka. Ze stosiku chętnie bym podkradła "Życie Pi" i "Czerwień rubinu". Miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna <3
    Shirley możesz mi oddać ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudnie :) Na szczęście widzę, że na nowych półkach masz jeszcze trochę miejsca, przynajmniej nie będzie problemu, gdzie postawić kolejne książki, które zasilą Twoją kolekcję :) A co do stosu, z chęcią porwałabym "Nędzników". Uwielbiam musical, a nawet nie znam książkowego pierwowzoru - wstyd! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ładny zbiór, stosik też... no , ale musiałaś wstawiać te zdjęcia ? ! Ciesz się, że ich nie podpisałaś xd w ogóle zajrzyj do mojej zakładki, Tris czyli ja, też coś tam zobaczysz na samej górze xd

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy zbiór, widziałam w nim parę książek, które z chęcią bym widziała u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna biblioteczka. Nie martw się na swoje książki zawsze przyjdzie czas. :) Super stosik! Mi pozostaje życzyć miłego czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super stos, zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mówię tu już o pozycjach, które z chęcią bym Ci podkradła, ale zazdroszczę, jak masz świetnie rozplanowane te półki ^^I mimo tak licznych zbiorów ile masz jeszcze miejsca... Wow ;D

    Co do stosu - "Wieści" są świetne, a na kolejne tomu "Jutra" ostrzę sobie ząbki ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Sporo książek, nawet część bym Ci podkradła ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja również chciałabym pochwalić rozplanowanie półek, chociaż ustawienie książek to bym Ci zmieniła, u mnie musi być od najwyższej do najniższej, mam jakąś obsesję na tym punkcie :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zbiory! Stos również niczego sobie :) Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  26. Tylko pozazdrościć takiej biblioteczki.. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne stosy! Miłej lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Niezła kolekcja! Ja niestety nie mam w domu miejsca obecnie na takie rzeczy, cały zaśmiecają mi kolektory słoneczne. Cennik bycia w tym zawodzie ;/

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniała biblioteczka! Tylko pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz bardzo dużo ciekawych lektur na swojej pułeczce.
    Pozdrawiam.
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  31. Zacna biblioteczka! Bardzo fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne półeczki, naprawdę cudowne *___*

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajna biblioteczka, stosik również. :D Pozdrawiam. :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna biblioteczka i stosik. Jeśli byłabyś zainteresowana, to mam dwa zbędne egzemplarze Pana Samochodzika, za które z chęcią się wymienię lub ewentualnie mogę sprzedać za grosze. Jeśli jesteś zainteresowana, to zapraszam na mojego bloga lub lc, gdzie mam ten samy nick :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zazdroszczę baaaaaaaaaardzo biblioteczki :P aż mi sie serce uśmiecha i ja też bardzo bym chciała taka miec :<

    OdpowiedzUsuń
  36. Biblioteczka której można naprawdę pozazdrościć!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://fantastykaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...