wtorek, 1 stycznia 2013

Wyzwanie "Z półki"

W tym roku postanowiłam wziąć udział w wyzwaniu "Z półki". Więcej o nim możecie dowiedzieć się TUTAJ. Na półkach zalega mi już mnóstwo książek, na które nie mam czasu. Postanowiłam coś z tym zrobić i wziąć udział w wyzwaniu, które będzie trwało od dzisiaj do 31 grudnia 2013. Celem jest przeczytanie książek, które zakupiliśmy/dostaliśmy w roku 2012.

Poziomów jest siedem:

Poziom 1 – liczba przeczytanych książek “z półki” – od 1 do 5
Poziom 2 – liczba przeczytanych książek “z półki” – 6-10 
Poziom 3 – liczba przeczytanych książek “z półki” – 11-15 
Poziom 4 – liczba przeczytanych książek “z półki” – 16-20
Poziom 5 – liczba przeczytanych książek “z półki” – 21-25
Poziom 6 – liczba przeczytanych książek “z półki” – 26-30
Poziom “Mistrz” – liczba przeczytanych książek “z półki” – powyżej 31

Ja decyduję się na poziom 4 i mam zamiar przeczytać do 20 książek. 


1. Juliusz Verne "20 000 mil podmorskiej żeglugi"
2. Hanna Ożogowska "Tajemnica zielonej pieczęci"
3. Maria Stępkowska-Szwed "Maniusia, Marynia, Maria"
4. Yann Martel "Życie Pi"
5. Carlos Ruiz Zafon "Światła września"
6. Jodi Picoult "Linia życia"
7. Andrzej Sapkowski "Ostatnie życzenie"
8. Damian Dibben "Strażnicy historii. Nadciąga burza"
9. Victoria Cosford "Amore i amaretti"
10. Necla Kelek "Słodko-gorzka ojczyzna"
11. Gabriel Garcia Marquez "Sto lat samotności"
12. Katarzyna Grochola "Nigdy w życiu"
13. George Orwell "Rok 1984"
14. Jostein Gaarder "Świat Zofii"
15. Lisa See "Kwiat Śniegu i sekretny wachlarz"
16. Juliette Benzoni "Róża Jorku"
17. Marek Wałkuski "Wałkowanie Ameryki"
18. Pierdomenico Baccalario , Alessandro Gatti "Kieliszek trucizny"
19. Pierdomenico Baccalario , Alessandro Gatti "Magiczna zagadka"
20. Peter Hince "Queen. Nieznana historia"

No cóż, czasu mam dużo, więc może mi się uda ;) Życzcie mi powodzenia! :*

20 komentarzy:

  1. Kochana życzę ci powodzenia! I oby twój obrany cel został osiągnięty! Trzymam kciuki :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe wyzwanie;) Ja nie mam u siebie chyba aż tak wielu nieprzeczytanych książek... chociaż... Ale wciąż dochodzą nowe a tamte i tak doczekają się przeczytania
    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Również biorę udział, ale celuję w poziom 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zycze powodzenia! Mam nadzieje, ze sie uda!

      Usuń
  5. Trzymam w kciuki za udaną realizacje twojego wyzwania. Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Również ponownie przystąpiłam do tego wyzwania, ale na razie wybrałam poziom drugi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ajajaj, tez by się przydało, bo te moje książki to najczęściej zalegają, potem chwila przerwy, sięgnę po jedną i szok ! Kocham ją ! wiec przydałoby się przeczytać, kto wie moze to nie taki głupi plan z tym wyzwaniem xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki żeby się udało:) powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też biorę udział w tym wyzwaniu. :) Uda nam się, spokojnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również planuję udział w tym wyzwaniu, półki mam pełne (jeszcze) nieprzeczytanych książek :) Życzę powodzenia i dużo radości z odkrywania własnych książkowych skarbów :*

    OdpowiedzUsuń
  11. George Orwell "Rok 1984" - też to będę czytać ;D W owym wyzwaniu również biorę udział, ale na poziomie 3 ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. It involves listening to certain sounds and music
    that will train the ringing to go away and stay away. However,
    due care should be adopted while administering it.
    It is possible to transform your health by physical
    exercise so you may wish to try this also.

    Here is my weblog - tinnitus cure

    OdpowiedzUsuń
  13. The Five Rules Of Youtube: Requiem for A Dream Soundtrack is a Must.
    The two premiere free blogging websites are Wordpress and Blogger.
    Also, economic growth is unlimited in the world and should not be restricted by worry about natural resources.


    Here is my web-site - more views on youtube

    OdpowiedzUsuń
  14. It is caused by the hormonal problems, weight gain, and many other factors.
    Water, suction, laser, massage and now there is the electric muscle inspiration.
    Many articles report eating healthy foods low in fat, but high in fruits, vegetables and fiber.


    Also visit my blog - stretch mark removal

    OdpowiedzUsuń
  15. you happen to be interacting in one way. You'll just have the up-dates of the particular person who you happen to be following but that individual won't get any up-date of your own, here to buy facebook followers

    OdpowiedzUsuń
  16. Lots of people invest their whole day on collecting likes and also raising their facebook fan complying with yet they can't enhance the listing of folks without extra assistance. Here you could always decide for solutions that include actual USA Facebook Likes for adding beauty into your facebook ID. buy targeted usa facebook likes

    OdpowiedzUsuń
  17. Also though not all individuals will leave an assessment after downloading your application, it is necessary to subtly as well as pleasantly remind them to rate. buying app ratings

    OdpowiedzUsuń
  18. Are you willing to get level of popularity instantly? You require to Buy Facebook Comments to become recognized to this world. buy good facebook comments

    OdpowiedzUsuń
  19. Not more delaying to get well known at present. Buy Facebook Followers as a tactic to acquire fame and recognition on the internet in a small duration. buy facebook follower

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...