niedziela, 27 stycznia 2013

The Versatile Blogger

Z racji tego, że zaczęły mi się ferie, a do tego złapałam okropne katarzysko, więc smarkam i kicham i kaszlę na kilometr, bardzo mi się nudzi ^^ Nie mogę czytać, bo przez katar łzy napływają mi do oczu, a to okropnie mi przeszkadza. Mam nadzieję, że wyzdrowieję jak najszybciej, a na razie... wezmę udział w zabawie do której zaprosiła mnie Fufu (dziękuję! :*)


ZASADY: 
Każdy nominowany Blogger powinien: 
- podziękować każdemu nominującemu Bloggerowi u niego na blogu, 
- pokazać nagrodę Versatile Blogger u siebie na blogu, 
- ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie, 
- nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują, 
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów

To coś o mnie :
1. Gram na gitarze. Nauczyłam się sama, pewnego dnia doszłam do wniosku, że to niemożliwe, żeby mój młodszy brat umiał opanować tę sztukę, a ja nie. Zaczęłam ćwiczyć i po tygodniu mogłam zagrać płynnie pierwszą piosenkę :) Gitara jest instrumentem naprawdę prostym i zachęcam wszystkich niezdecydowanych do podjęcia samemu czy też z kimś nauki, bo satysfakcja jest ogromna. 

2.  Każdą część cyklu Ania z Zielonego Wzgórza przeczytałam średnio siedem razy.

3. Jestem obecnie zapisana do pięciu bibliotek, z których nieregularnie wypożyczam co jakiś czas książki. Kiedyś tylko stamtąd miałam dostęp do powieści rozmaitych i zdarzało się, że wypożyczałam nawet do 30  (!) książek miesięcznie.

4. Wszystkie części Władcy Pierścieni, Hobbita i W pustyni i w puszczy poznałam w wieku ok. 5 lat.

5. Uwielbiam Whitney Houston i Beatelsów i tego najczęściej słucham. Poza tym to muzyki bardzo rozmaitej i różnorodnej ;)

6. Nigdy nie chciałam mieć zwierzątka domowego, nieważne czy psa, kota, świnki morskiej czy chomika. Jakoś posiadanie takiego kudłatego potwora, którym trzeba się opiekować, wychodzić na dwór, zajmować, niezbyt mi się uśmiecha. Wiem, że to dziwne i niespotykane, ale na zwierzątka lubię patrzeć jedynie u innych i na zdjęciach ^^

7. Mam dużą rodzinę, dużą klasę, chodzę do dużej szkoły, a mimo to uwielbiam ciszę i samotność (od czasu do czasu). Ciągłe bycie wśród ludzi i hałas mnie rozpraszają i  denerwują. Poza tym nie lubię głośnych, krzyczących osób, bo jestem nieśmiała ;)

Chętnie dowiem się czegoś o CassielOli123 i Abigail, ale mam nadzieję, że oszczędzicie mi informowania w komentarzach ;3 I każdy kto miałby ochotę, również jest przeze mnie zaproszony! :D

12 komentarzy:

  1. Dla mnie gra na gitarze wydaje się wręcz niemożliwa. Podziwiam wszystkie osoby, które są w stanie ogarnąć te wszystkie chwyty :) Jeśli chodzi o biblioteki to ja zaglądam do nich bardzo rzadko, zdecydowanie wolę kupować książki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę umiejętności gry na gitarze. Sama też próbowałam, ale chyba słoń nadepnął mi na ucho... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem tego, co napisałaś w drugim punkcie. Aż siedem razy? Tylko pogratulować :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. To dlatego, że uwielbiam panią Montgomery <3 Każda jej książka jest cudowna, niepowtarzalna, ulubiona :33

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha podobnie jak ty Władcę Pierścieni i Hobbita poznałam jak byłam jeszcze mała. Pamiętam nawet jak kiedyś oglądając Władcę Pierścieni chowałam się w momencie wejścia Froda do podziemia z pierwszej części :D A gra na gitarze niestety nie jest dla mnie, jakoś mało umuzykalniona jestem widocznie, skoro mówisz, że to takie proste :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na filmie płakałam, bo jednak zobaczenie tak z bliska, "na żywo" krasnoludów, Golluma (!) i tych wszystkich innych stworzeń to dla pięcioletniej dziewczynki za dużo ;) Ale bardzo miło wspominam te czasy.. ^^

      Usuń
  6. Już kilka osób mnie zaprosiło więc wypadałoby wziąć udział, hyh :D No ale dzięki dzięki :*

    W pustyni i w puszczy - nienawidzę tego, to jedyna lektura której nie przeczytałam do końca, bo po 5 rozdziałach się poddałam. o.O Jak się spotkamy to nauczysz mnie grać na gitarze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam "W pustyni.."! Na serio - to jedna z moich ulubionych lektur! <3

      Usuń
  7. Pytanie 7 jakbym czytała o sobie. :) Męczyłam się z "Pustyni i puszczy" strasznie długo, ale w gimnazjum po lubiłam twórczość Sienkiewicza.
    Szybkiego powrotu do zdrowia i dobrze spędzonego czasu w ferie i dużo czytadeł. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że drugi komentarz, ale zapomniałam to napisać bardzo podoba mi się Twój szablon pomysłowy i inny. :) Wiem, że jest już jakiś czas, ale zawsze umknęło mi to, aby napisać.

      Usuń
    2. Dziękuję, dziękuję, dziękuję <3
      I cieszę się, że nie tylko ja jestem taka skryta i nieśmiała ;)

      Usuń
  8. Mnie także rodzice na "Władcy Pierścieni" wychowali, pierwszy raz film obejrzałam jak miałam jakieś cztery lata i co najdziwniejsze w ogóle się nie bałam, a wręcz przeciwnie chodziłam i cytowałam dialogi na pamięć oraz nuciłam muzykę :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...