czwartek, 31 stycznia 2013

Stos styczniowy

Witajcie ;*
Z wstawieniem tego stosu zwlekam już ponad tydzień, ponieważ wciąż brakuje mi książek od Grupy Wydawniczej Publicat. No cóż, tak czasami bywa, a ponieważ miał być to stosik styczniowy, a styczeń niestety dzisiaj się kończy, wstawiam go bez tych czterech książek. Jeśli dojdą (mam taką nadzieję, że jak najszybciej) to zdjęcie umieszczę na fanpejdżu. :)

Co tutaj mamy?


Po lewej stronie od góry stos zaczynają książki nierecenzyjne, których jest zdecydowanie mniej niż zwykle. 1. Agata Kołakowska "Siódmy rok" - z Włóczykijki, niedawno przyszła i bardzo poprawiła mi humor!
2. William Wharton "Wieści" - z domowej biblioteczki
3. Marek Wałkuski "Wałkowanie Ameryki" - wygrana u Pauli, dziękuję bardzo :*
4. Damian Dibben "Strażnicy historii. Nadciąga burza" - prezent jeszcze świąteczny, już raz zabierałam się za tę książkę, lecz nie wyszło, spróbuję jeszcze raz ;)
5. Charlotte Bronte "Jane Eyre" - z biblioteki, niestety nie mogłam się powstrzymać ;)

Dalsza część to egzemplarze recenzyjne:
6. Charlotte Bronte "Shirley" - od MG, jestem w trakcie lektury i naprawdę baaardzo mi się podoba. Myślę, że recenzja będzie już niebawem.
7. Heinz-Lothar Worm "Maria" - od Promic
8. Lidia Witek "Wybór Marty" - j.w., za namową Oli ;*

Po prawej stronie również recenzyjne:
9. Virginia C. Andrews "A jeśli ciernie..." - od Świata Książki, kolejny tom genialnego cyklu, już nie mogę doczekać się lektury
10. Nora Roberts "Błękitny dym" - j.w., pora poznać prozę tej Pani ;)
11. Anja Snellman "Bogowie na balkonie" - j.w.
12. Katie Parla "Spacerem po Rzymie" - od G+J, nie mogłam sobie tego odmówić, bo kocham Rzym <3
13. Beata Pawlikowska "Planeta dobrych myśli" - j.w., coś bardzo pozytywnego
14. Justyna Minc, Paulina Pilch "Gdzie diabeł nie może...Dziewczyńska podróż dookoła świata. Z Warszawy lądem na Bali" - od Feerii, tytuł jest przedługi, ale książka już przeczytana i naprawdę świetna <3
15. Kimberley Freeman "Wzgórze dzikich kwiatów" - od Naszej Księgarni, nie musiałam czytać recenzji, żeby wiedzieć, że ta książka będzie świetna. Właśnie czytam ;)
16. Gabriela Gargaś "W plątaninie uczuć" - od Feerii
17. Ewa Nowak "Drugi" - od Open Gate, już przeczytana (w jeden dzień) i zrecenzowana 
18. Jennifer A. Nielsen "Fałszywy książę" - j.w., również już zrecenzowana i jeśli czytaliście moją opinię, to wiecie, że jestem tą książką zachwycona <3

To tyle ;) Sporo się tego nazbierało przez styczeń, nie powiem. W najbliższym czasie będzie zaległa recenzja "Spoko! To tylko rodzinka" oraz "Dziewczyńska podróż...". A potem zapewne "Shirley", bo mimo ponad sześciuset stron czyta mi się ją bardzo szybko. 

Miłego dnia i końca tygodnia! :*

PS Jeśli ktoś też ma teraz ferie tak jak ja i bardzo się nudzi, niech śmiało do mnie pisze na GG lub LC ^^ Wszystko w zakładce u góry :D

29 komentarzy:

  1. Ależ Ci zazdroszczę "Fałszywego księcia"! A "Shirley" mi również bardzo się podobała, chętnie przeczytam Twoją recenzję na temat tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widzę te książki z Egmonta to aż mi smutno, bo do mnie paczka nie dotarła a miał być w niej "Fałszywy książkę" i "Nadciąga burza" właśnie. Nie wiem kurcze, co się stało... ale nic... muszę przyznać, że świetny stosik! Chętnie bym podebrała kilka tytułów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozazdrościć:) Podkradłabym to i owo... Miłej lektury:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też dopiero dzisiaj dostałam przesyłkę od Grupy Publicat. Jakie książki zamawiałaś? Powiem ci , że bardzo fajny ten Twój stosik.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny stos :) Fałszywy książę <3

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja już czekam na recenzję mojej ukochanej Pani Pablikowskiej, mam nadzieję że będzie równie pozytywna co tytuł ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny, duży stosik! Życzę miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny stosik. Najbardziej zazdroszcze ci książek "Błękitny dym" i "Fałszywy książę". A tak to posiadam tylko "A jeśli ciernie" chociaż jeszcze nie przeczytałam, ale jestem pewna że będzie cudowna. :)
    Życzę miłego czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne pozycje! Przyjemnego czytania Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki cudowny stos! Zabrałabym wiele z Twoich zdobyczy. "Drugi" czytałam i polecam, jak wszystkie książki z Serii Miętowej. A "Wałkowanie Ameryki" posiadam i mam nadzieję, że uda mi się znaleźć czas na przeczytanie jej. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę ci miłego czytania! Przy takiej ilości książek nie powinnaś się nudzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zabrałabym "Shirley" i "Wzgórze dzikich kwiatów". (:
    Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  13. Sooooooos ! Tfu, znaczy stos, wiesz o co chodzi, głodna jestem xd nom, ale życze miłego czytania i jedzenia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem o co chodzi xd ty zawsze mówisz tylko o jednym? :*

      Usuń
  14. GENIALNY stos! Cała masa świetnych tytułów :D.

    OdpowiedzUsuń
  15. "A jeśli ciernie..." wypożyczyłam z biblioteki i też niedługo zabieram się za czytanie :) Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę kilka pozycji, które mnie interesują i jestem ciekawa Twojej opinii. Świetny stos!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. kilka bym podkradła :) miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przecudne stosiska :)
    Zazdroszczę niektórych. Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tym razem nic dla siebie nie upatrzyłem :P Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę tytułów od Świata Książki. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Haha, cieszę się, że moje stosiki Ci się podobają :) W tym roku postanowiłam "stosikować" na początku nowego miesiąca, żeby móc robić również podsumowania :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Imponujące stosiki! Na swoją listę "mus read" dodałam "Shirley". Jak Twoje wrażenia?
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne nabytki, miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny stosik :) Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...