niedziela, 13 stycznia 2013

Moje niedzielne gadanie - wywiad ze mną

Hej! :3
Stęskniliście się? Bo ja bardzo! <3 I cieszę się, że znowu będę mogła dla was coś naskrobać, chociaż tym razem to będzie mały staroć. A mianowicie wywiad ze mną, który przeprowadziła redakcja DużeKa już jakiś czas temu, jednakże nie był on tutaj publikowany. Nieczęsto mówię o sobie, jak wspominałam już wczoraj, nie biorę udziału raczej w popularnych łańcuszkach i mam nadzieję, że będziecie mogli dowiedzieć się o mnie coś więcej. Pozostaje mi życzyć miłej lektury ^^

PS Herbatki? :D

Jak zaczęłaś swoją przygodę z blogowaniem?
Od dziecka lubię czytać książki. Kiedy rok temu w marcu czytałam "Jeżycjadę" autorstwa Małgorzaty Musierowicz, weszłam na stronę internetową autorki. W Księdze Gości tej strony jest wielu zapalonych czytelników i kiedyś dzięki nim trafiłam na stronę Lubimy Czytać. Tam weszłam na bloga jednej z użytkowniczek i tak mi się to spodobało, że pod koniec maja 2011 założyłam własnego bloga. Szło mi jednak dość kiepsko i już w lipcu zrezygnowałam. W październiku jednak zatęskniłam za blogowym światkiem i założyłam Papierowy Azyl. Jestem w nim do dziś :)

Skąd pomysł na nazwę bloga: "Papierowy Azyl"? 
To nie do końca moja autorska nazwa, ponieważ z pomocą przyszła mi moja znajoma. Nie chciałam mieć bloga jak sto innych zatytułowanych "Recenzje książek" lub z cytatem w tytule, chciałam mieć coś swojego. Na początku razem wymyśliłyśmy Książkowy Azyl i Papierowe Imperium, ale ja po namyśle postanowiłam je połączyć i Papierowy Azyl według mnie jest najlepszym pomysłem :)

Dużo czytasz, o czym można przekonać się na twoim blogu. Jaką ostatnio czytałaś książkę godną polecenia? 
Większość książek, które czytam jest ciekawe, ale książka, która ostatnio mnie nie tylko ujęła swoją treścią, stylem pisania autorki i genialnym pomysłem, ale wręcz wbiła w fotel i powaliła to "Igrzyska śmierci" autorstwa Suzanne Colins".

Traktujesz bloga jako wyrażenie siebie, szansę na poznanie nowych ludzi, a może jako pretekst do udoskonalania się?
Bloga traktuję jako odskocznię od szarej rzeczywistości. Dzięki niemu mam coś, czego brakuje wielu ludziom - miejsce gdzie nikt nie ocenia mnie za to jak wygląd czy jaki mam charakter, ale za to kim jestem i co potrafię sobą zaprezentować. To super uczucie. Do tego poznaję mnóstwo ciekawych osób o takich samych zainteresowaniach jak ja.

Można by stworzyć powiedzenie: "Pokaż jakiego masz bloga, a powiem ci kim jesteś". Myślisz, że mogłoby tyczyć się też ciebie? Twoja strona jest raczej przytulna, kolorowa, z precyzyjnie skonstruowanym modelem...
Mój blog nie do końca jest taki jak ja, ale jest dokładnie taki jak w moim odczuciu powinien być mój blog. Jest ciepły i przyjazny, ponieważ każdy, kto tu zawita jest odbierany przeze mnie ciepło. Chcę, żeby to miejsce kojarzyło się innym miło. Dominują w nim pastelowe, kolorowe barwy, ponieważ na świecie jest tyle szarości, że czasami dla kolorów brakuje już miejsca. Sama nie lubię blogów chaotycznych i niechlujnych, a mój raczej taki nie jest. Jest dokładnie taki, na jaki ja sama chciałabym 
wchodzić.

Nie chodzi o to, aby robić antyreklamę, ale czytałaś kiedyś książkę, która ani trochę nie przypadła ci do gustu?
Rzadko czytam takie książki, ponieważ nie ma książek beznadziejnych - każdy musi znaleźć coś dla siebie i każdy ma inne gusta. Ale książka, która absolutnie nie przypadła mi o gustu to "Jessica" autorstwa Rosie Rushton.

Oceniasz książkę po okładce? Masz tak czasami, że widzisz ciekawe "opakowanie" i masz ochotę, przeczytać jej zawartość?
Tak. Mam tak nawet bardzo często i z reguły taka książka mi się podoba również z treści. Uwielbiam śliczne, magnetyczne okładki! Często miewam również przypadki kiedy książka w okładce w ogóle nie zachęcającej jest naprawdę dobra.

Czytasz zawsze przed lekturą krótkie wprowadzenie do wydarzeń opisanych w książce?
Jeśli kupuję książkę to raczej tak, choć często kieruję wzrok najpierw na okładki, ale w bibliotece często wybieram książki z półek nie patrząc na opis - jedynie na tytuł i okładkę. Dopiero w domu czytam o czym będzie lektura i sprawia mi to radość, zwłaszcza jeśli pozycja okazuje się być świetną lekturą ;)

Z pytań czysto technicznych: uważasz, że blogger to najlepsza platforma dla potencjalnych blogerów?
Zdecydowanie tak. Na Onecie blogi są nieczytelne, a ponieważ na blogspocie jest większość blogów czytelniczych utrudnione jest komentowanie na bloxie czy wordpressie.

Dzięki za wywiad!
Ja również dziękuję :)

-----------------------------------------------

Jeśli chcecie dowiedzieć się o mnie więcej to zapraszam na fejsbuka, czasem coś tam skrobnę ^^ I tak, na tych zdjęciach jestem ja, wiem, że nie wyszłam, ale co tam xd :D

Miłego i udanego tygodnia! :*
A wszystkim, którym zaczęły się ferie zazdroszczę strasznie *.*

16 komentarzy:

  1. Aaww, świetny wywiad! *.* I jesteś piękna miśku ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę dobrze jest poznać Ciebie trochę bliżej, chociaż jak sama zauważyłaś, na Twojego bloga nie wchodzę zbyt często.
    Nie mniej jednak dowiedzieć się paru nowych informacji o Tobie jest całkiem miłe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe pytania, interesujące odpowiedzi :) Miło jest tak poodpowiadać, co? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy wywiad:) Miło jest dowiedzieć się czegoś więcej o Tobie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny wywiad. Muszę przyznać, że Igrzyska mam jeszcze przed sobą. Dopiero w planach na ten rok.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy wywiad i piękne zdjęcia :*
    Tak mnie natchnęło.. czy na stronie MM też byłaś Karolką? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuuuję! <3
      I tak, byłam! :D Ale ciebie to tam nie pamiętam jakoś... Chyba, że inny nick miałaś ;)

      Usuń
    2. Inny miała, przecież ona mi mój nick zabrała;p

      A wywiad fajny, I like it! Tylko te włosy... Ty je masz tak proste od ręki? Dlaczego moje nie chcą być nigdy proste?!

      Usuń
    3. A jaki? :D

      A moje włosy nigdy nie są proste xd Kręcą się, szamoczą, szarpią, na tym zdjęciu to prostownica poszła w ruch :P

      Usuń
    4. W KG byłam niką :D
      Mery, to Ty pojawiłaś się później niż ja? o.O

      Usuń
  7. Świetny wywiad i ładne zdjęcia. Miło jest dowiadywać się czegoś nowego o blogowiczach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodka Karolka :) Świetny wywiad słoneczko :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...