czwartek, 20 grudnia 2012

Stos(y).

Hej! :*
Ostatnio przybyło do mnie mnóstwo książek, więc wstawiam Wam ich zdjęcie, abyście mogli podziwiać co będę czytać ^^


Zacznijmy od tych książek, które zostaną u mnie na półce. Od niezastąpionego Świata Książki mam polecane i chwalone przez wszystkich Aktorki oraz Płatki na wietrze, na które mam ogromną ochotę od kiedy skończyłam Kwiaty na poddaszu. Spoko! To tylko rodzinka, to książka, którą dostałam dawno temu, ale jeszcze nie zrecenzowałam, wkrótce będę miała na to czas. Przeczekać ten dzień mam od wydawnictwa Promic, a dwie następne, czyli Polowanie na motyle oraz Język sekretów wygrałam w Konkursowie 13 u Sil :D Przeczytania Opowiem ci o wolności również nie mogę się doczekać, ponieważ strasznie mnie ta książka intryguje, a mam ją od wydawnictwa Zysk i S-ka. Gorączka 1 jest od DużeKa, Ostatnia spowiedź (!) od pana Tomasza, a Rekrut to zakup własny - mikołajkowy :)


Te książki również mnie cieszą - Cichy wielbiciel z Włóczykijki, Zakład o miłość, Trzy połówki jabłka i Klara z wymiany u Sabinki, a reszta z biblioteki - Przeminęło z wiatrem (<3), Poczwarka [recenzja], Ono, A.B.C i Zatrute pióro. Czyż to nie jest wspaniałe zestawienie na nadchodzące chłodne wieczory? <3

Trzymajcie się ciepło! :*


21 komentarzy:

  1. Fantastyczne ksiażki. Na pewno będziesz z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę satysfakcjonującej i niezapomnianej lektury:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Stos 1: "Przeczekać ten dzień" i "Ostatnia spowiedź" - obie rewelacyjne, wrócę do nich napewno :)
    Stos 2: "Ono" i "A.B.C" - zdecydowanie polecam, zwłaszcza Christie <3.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne stosiska:) Terakowską i Rudnicką czytałam-świetne. Zazdroszczę Gorączki i Ostatniej spowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę wypatrywać recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki cudny stosik. Nie mogę się doczekać recenzji kilku z ukazanych tu książek!

    OdpowiedzUsuń
  7. "Gorączka" już za mną, a niedługo zabiorę się za "Ostatnią spowiedź". :3 Życzę Ci miłej lektury. :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Duże stosy, miłego czytania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie, ciekawych ksiazek do lektury na pewno ci nie zabraknie.
    Zycze wiec duzo czasu i cieplego kacika do czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Imponujące stosy:) Kilka pozycji czytałam. Polecam "Ostatnią spowiedź".
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że "Cichy wielbiciel" dotarł do Ciebie cały i zdrowy. Cieszy mnie to bardzo :)
    Sama chętnie podkradłabym Ci natomiast "Gorączkę" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały stosik:) Zazdroszczę "Gorączki", ale pozostałe książki również są cudowne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne nabytki!!! Rudnickiej i Lingas-Łoniewskiej bardzo zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ho ho ho! Ile cudnych książeczek! Tylko zalegnąć pod kocykiem i czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Proszę proszę, jakie piękne łupy :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  16. też bym chciała mieć przed sobą tak przyjemny stos, a u mnie same lektury ;/ no nic, życzę wesołych świąt w towarzystwie stosów <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Łał! Zacny stos, no no no :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne stosy :) Zazdroszczę "Ostatniej spowiedzi"! Po ostatnich pozytywnych recenzjach na jej temat, mam nieprzepartą ochotę aby jak najszybciej ją przeczytać :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Bierz się za "Ostatnią spowiedź" naprawdę genialna książka. Pewnie spodoba ci się tak samo jak mi.;D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...