niedziela, 25 listopada 2012

Stos na niepogodę.

Hej Miśki! :*
Też u was tak zimno jak u mnie? Nic tylko czytać! A jest co! :D


Od góry:
  • Gabriel Garcia Marques "Sto lat w samotności" (z biblioteczki) - moje stopniowe zapoznawanie się z klasyką ^^
  • Louisa May Alcott "Małe kobietki" (od wyd. MG) - książka już przeczytana, czeka na zrecenzowanie, bardzo się cieszę, że ją mam u siebie, w końcu to też klasyka ;))
  • Gabriela Gargaś "Jutra może nie być" (od wyd. Feeria) - efekt nowej współpracy, książka wydaje się być lekka i miła, zobaczymy co z tego będzie.
  • Izabela Sowa "Zielone jabłuszko" (z biblioteki) - bo lubię tę autorkę.
  • John Flanagan "Zwiadowcy. Płonący Most" (j.w.) - pierwsza część Zwiadowców już dawno za mną, jestem ciekawa ich dalszych przygód.
  • Pittacus Lore "Jestem numerem cztery" (j.w.) - filmu nie oglądałam, ale podobno niezły. Chcę się przekonać jaka jest książka.
  • Agnieszka Tyszka "Kredens pod Grunwaldem" (j.w.) - również z sympatii do autorki.
  • Lauren Oliver "Pandemonium" (od wyd. Otwarte) - kontynuacja "Delirium", liczę na to, że będzie tak samo świetna.
  • Erin Morgenstern "Cyrk nocy" (od wyd. Świat Książki) - właśnie czytam, więc recenzja niedługo^^
  • Michela Murgia "Accabadora" (j.w.) - więcej o niej w recenzji
  • James Robert Patrick "Po prostu Whitney" (od wyd. G+J) - bo lubię czasami poczytać biografie. 
  • Marek Kamiński "Warto podążać za marzeniami" (j.w) - imponuje mi ten pan, jestem ciekawa jego historii.
  • Marissa Meyer "Cinder. Saga księżycowa" (od Open Gate) - chyba zachęciła mnie ta współczesna wersja Kopciuszka, jeszcze sama nie wiem jak będzie z tą książką ;))
  • Regina Brett "Bóg nigdy nie mruga" (od AIM Media) - już się nie mogę doczekać aż ją przeczytam! :33


Tutaj myślę, że jest dobrze widoczne jakie są książki. Wszystkie pochodzą z biblioteki i naprawdę nie mam pojęcia kiedy je przeczytam. Dobo, dlaczego nie masz więcej godzin?

Życzę miłej niedzieli i udanego tygodnia! :*

Zapraszam również na mojego nowego fanpajdża ^^

29 komentarzy:

  1. Polecam Ci "Sagę księżycową. Cinder". Podchodziłam do niej sceptycznie, ale wciągnęła mnie od pierwszych zdań. A ten kopciuszek? Hm, na pewno będziesz zaskoczona w pewnym stopniu ;)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale stosy!
    Zycze przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne stosy. Życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  4. No naprawdę ładne stosy. Przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo! Gone kocham, serdecznie polecam!!
    Wiele książek z tego stosiku bym Ci zabrała :3
    Życzę miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe stosy!:)
    "Cyrk nocy" również posiadam. Właśnie czytam i jak na razie książka wydaje się być całkiem niezła.
    Zazdroszczę "Sagi księżycowej. Cinder". Już od jakiegoś czasu poluję na tę książkę.
    "Miasto Śniących Książek" oraz "Małe kobietki" planuję sobie sprawić.:)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  7. Karolka, świetne zdobycze! Pandemonium, Cyrk nocy itd. *.* Oddawaj!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny stos :) Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny stos! Pandemonium chętnie bym przygarnęła a Cinder polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne stosy, czekam z niecierpliwością na kolejne recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę książki Sto lat samotności. Czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przy takich stosach świetnej lektury nawet najgorsza pogoda nie straszna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny stos:) Zazdroszczę Cyrku nocy i Gone ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. "Małe kobietki" świetne. Marquez ciągle przede mną:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny stos! Obecnie czytam małe kobietki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie przeczytałabym sobie Bóg nigdy nie mruka. Zwłaszcza, że wydaje się treściwa; czyli bez lania wody :>

    OdpowiedzUsuń
  17. oooo "Pandemonium"! kocham, kocham, kocham! <3
    "Zwiadowców" kojarzę, bo kuzyn próbował mnie do nich przymusić, ale póki co nie udało mu się.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny stos.:)
    Chociaż muszę wtrącić, że jestem strasznie niepocieszona, bo ostatnio obejrzałam sobie w Empiku to wydanie "Małych kobietek" i zawiodłam się srodze. Przecież ten papier jest tak cieniutki jak bibuła!A ja jak kupię, to po to, by do niej co jakiś czas wracać...
    Marqueza rzuciłam w diabły, kompletnie mi do gustu nie przypadł, jednak za jakiś czas dam mu pewnie jeszcze jedną szansę.
    Zazdroszczę (i to strasznie) "Miasta Śniących Książek" - muszę je wreszcie kupić i przeczytać!

    Miłej lektury życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny stos :) Miłej lektury życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ajajaj, nie wiem jak by tu skomentować, tyle perełek widzę! Małe kobietki <3 Saga księżycowa mnie się strasznie podobała, a Cyrk nocy wciąż przede mną.
    Miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, książki z drugiego stosiku porwałabym od Ciebie bez wahania, same perełki!

    OdpowiedzUsuń
  22. wow, niezłe nabytki!!! Nic tylko pozazdrościć!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie przeczytam recenzję Jestem numerem cztery.
    Wędrujący duch - kochaaaaaaaaaam!
    A Miasto Śniących Książek już dawno chciałem przeczytać i teraz jak sobie dzięki Tobie o tej książce przypomniałem, to myślę, że w najbliższym czasie też ją wypożyczę z biblioteki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ wielkie bogate stosisko! Nie pozostaje mi nic innego tylko życzyć ci przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę "Małych kobietek" oraz "Sagi księżycowej". Polecam za to "Pandemonium" - lepsza od pierwszej części ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałe zdobycze. Polecam szczególnie "Sagę księżycową. Cinder". Naprawdę wciągająca i fajna historia :) Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Same perełki :) Pozazdrościć zdobyczy!

    OdpowiedzUsuń
  28. "Małe kobietki" - powieść, której nienawidzę i nigdy więcej do ręki nie chwycę. Wynudziłam się przy niej śmiertelnie.
    Zazdroszczę "Jestem numerem cztery" i "Cyrk nocy" ;)
    "Cinder" Ci polecam, jej recenzję możesz przeczytać u mnie ;]
    "Jutra może nie być" - też u mnie jest :D Mam nadzieję, że będziemy mogły porównać wrażenia ;]

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...