niedziela, 28 października 2012

Uśmiech, bo stos.

Witajcie! :D
Kolejny stos i znów w niedzielę :


Lewy stos:
1. Andrzej Sapkowski  "Ostatnie życzenie" (domowa biblioteczka) - kolejny raz zmierzę się z tym panem, mam nadzieję, że będzie to spotkanie szcześliwe
2. Eva Voller "Magiczna gondola" (od portalu DużeKa) - już przeczytana, recenzja niedługo
3. Ewa Nowak "Drzazga" (j.w) - nie ma jej na zdjęciu, bo pożyczyłam koleżance, ale również jest już przeczytana i niedługo pojawi się recenzja
4. Ewa Nowak "Lawenda w chodakach" (z Finty) - bardzo lubię tę autorkę, a jeszcze nie przeczytałam tej książki, niedługo się za nią zabieram ^^
5. Julie Kagawa "Żelazny król" (z biblioteki) - bardzo się cieszę, że będę miała okazję przeczytać tę książkę, bo zbiera mnóstwo pozytywnych recenzji
6. Sara Sherpad "Pretty Little Liars. Doskonałe" (j.w.) - przeczytana, recenzji nie będzie, ale mogę powiedzieć, że naprawdę bardzo mi się podobała
7. Michael Grant "GONE : Zniknęli. Faza druga : Głód" (j.w.) - kolejna część świetnej części!
8. Damian Dubben "Strażnicy historii. Nadciąga burza" (j.w.) - dużo pozytywnych recenzji i się skusiłam :)

Stos prawy:
9. John Mardsen "Jutro 6" (pożyczone od koleżanki) - już przeczytane, uwielbiam tą serię!
10. Lauren Oliver "Delirium" (j.w.) - również wpływ pozytywnych recenzji i ciekawość ;)
11. Graham Masterton "Strach ma wiele twarzy" (prezent) - okładka jest przerażająca, ale zobaczymy..
12. Loren D. Estleman "Doktor Jekyll i pan Holmes" (od wyd. Zysk i S-ka) - może być ciekawie, zwłaszcza, że Sherlocka Holmesa pokochałam
13. Małgorzata Musierowicz "McDusia" (zakup własny) - perełka! Właśnie czytam.
14. Virginia C. Andrews "Kwiaty na poddaszu" (j.w.) - długo się nad nią zastanawiałam, ale w końcu się skusiłam. Jestem jej ogromnie ciekawa!

Co polecacie? 

Pozdrawiam ciepło - Karolka 

29 komentarzy:

  1. Ja bym przeczytała "Magiczną gondolę"

    Miłego czytania !

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko... Ile tego jest! ;D
    Ja to bym wziął się za Żelaznego Króla albo Delirium na samym początku. A potem alfabetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny stos!!! Naliczyłam 10 książek, które chętnie bym Ci podkradła!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sam perełki!
    Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super tytuły. Ja jestem ciekawa najbardziej Gone. Magiczna gondola jak dla mnie wypadła rewelacyjnie :) Podobnie Kwiaty na poddaszu - są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zabieraj się za "Delirium" - książka boska! :)
    Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny stosik! Magiczną gondolę z chęcią bym ci podebrała ;) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny stos, kilka książek chętnie bym przygarnęła :)
    Co do "Kwiatów na poddaszu" - przeczytałam je jakiś czas temu i... jestem w szoku. O ile pamiętam, jesteś w moim wieku. Cóż, uważam, że tę książkę powinny czytać osoby kilka lat starsze. Ta powieść wywróciła do góry mój światopogląd, a naprawdę chciałabym jeszcze przez jakiś czas żyć w przekonaniu, że są na świecie dobrzy ludzie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny stosik . Zazdroszczę Magicznej Gondoli, Delirium i Strażników Historii .

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny stos!
    Największą chęć mam na "McDusię". Uwielbiam panią Musierowicz. :)
    Czekam na recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiele świetnych tytułów znalazło się w tym stosie! Podkradłabym ich kilka ;) Przyjemnej lektury życzę no i czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Magiczną gondolę" mam w swoich planach czytelniczych, natomiast "Kwiaty na poddaszu" gorąco polecam - jedna z najlepszych powieści, jakie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na "Jutro 6"
    Cudny stosik <3
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały stos:) Zazdroszczę "Magicznej gondoli" oraz "Delirium".:) Miłego czytania;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie czytałam żadnej, więc nie dam rady nic polecić. Ale sama chętnie zabrałabym się za "Magiczną gondolę" oraz "Delirium"

    OdpowiedzUsuń
  16. Znakomity stos! Zazdroszczę "Magicznej gondoli". Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  17. Same świetne książki! Miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Łał, świetny stos! Zazdroszczę : >

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe książki, życzę miłego czytania! Stanowczo polecam na pierwszy ogień "Kwiaty na poddaszu" ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietny stos! Zycze udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne stosy! Miłej lektury! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Żelaznego króla, Magiczną gondolę i Jutro 6 już przeczytałam :) Całkiem wartościowe pozycje ;) Zazdroszczę niektórych pozycji!

    OdpowiedzUsuń
  23. Hm... co polecam... podręczniki ! Ucz się kochana a nie :P Nie no widzę, że Ci się tego nazbierało, więc życzę miłej lektury, bałwanku ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Bosz... Ale stos!
    Tak jak Tristezza polecam podręczniki na początek, ale co tam! Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę stosów. :D Dodaję, świetny blog. ;)
    Zapraszam do mnie: http://ksiazkowo-recenzjowo.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. zazdroszczę wsyzstkiego, ale najbardziej "jutro 6". Aha i nie bój się Mastertona, radzę Ci nie jeść nic przy czytaniu jego książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zazdroszczę, zazdroszczę, zazdroszczę! ;D A czego? Oczywiście, że "Jutra 6" i McDusi" ;D Obie książki planuję zakupić z tą różnicą, że w moim przypadku będzie to "McDusia" i "Jutro 5" ;D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...