wtorek, 23 października 2012

Mamy roczek!

Witajcie!

Dokładnie rok temu, 23 października założyłam bloga Papierowy Azyl. Dzisiaj obchodzę pierwszą rocznicę - jestem już z Wami cały rok, za co ogromnie Wam dziękuję!

Dziękuję za każde miłe słowo, za każde odwiedziny, za każdy komentarz, za każde dodanie do obserwowanych! Dziękuję za zaufanie! Odwiedziliście mnie przez ten czas 14 366 razy i zostawiliście 1620 komentarzy!

Dziękuję także wszystkim moim dobrym duszyczkom, z którymi mogę porozmawiać o wszystkim - Trizztezie, Oli123, Mery, Cassiel, Abigail, Larysa i Julia! <3 Jesteście wspaniałe!

Mam nadzieję, że kolejny rok będzie jeszcze lepszy - tego życzę i sobie i Wam!


27 komentarzy:

  1. Gratuluję i życzę kolejnych tak owocnych lat ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów na polu czytelniczym :). Mnie też niedługo czeka pierwsza rocznica - niewiarygodne, jak ten czas szybko leci... ;). Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Wszystkiego najlepszego z okazji blogowych urodzin! Sto lat, spełnienia marzeń i wytrwałości. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdeczne gratulacje z okazji blogowych urodzin i życzę samych dalszych sukcesów na tym polu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepszego! Wielu kolejnych lat życzę! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Karolko, gratuluję! Życzę wytrwałości, czasu i wiele sukcesów. Ja na swój roczek jeszcze muszę "trochę" poczekać. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Życzę Ci jeszcze wielu takich rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję kochana! :* Życzę kolejnego udanego roczku! I dziękuję za miłe słowa:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje :)
    Wytrwałaś już rok w pisaniu, to teraz pora na kolejny.

    Pozdrawiam, Donna

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję roku! Świetnie, że wytrwałaś i życzę jeszcze wielu rocznic i jeszcze więcej wspaniałych książek :)
    Pozdrawia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie gratuluje i zycze jeszcze wieeeeelu milych lat blogowania o ksiazkach:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję tak owocnego roku.
    Jak to szybko wszystko mija, prawda?:) Jeszcze niedawno zaczynałyśmy, a teraz już rok na karku (u mnie nawet trochę ponad). A po takiej rocznicy (przynajmniej w moim przypadku), wszystko jest jeszcze lepsze, jeszcze ciekawsze. Mam nadzieję, że w Twoim będzie tak samo:) No i... życzę kilku kolejnych udanych rocznic:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego! Pierwsza rocznica to wielkie wydarzenie ;) Mam nadzieję, że odniesiesz więcej sukcesów i będziesz dłużej z nami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miu, miu gratuluję kochanie! :* Życzę Ci kolejnych rocznic, wielu współprac, cudownych przeczytanych książek i wielu szalonych rozmów na gg ze mną i Tris. :D <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów, a przede wszystkim radości wynikającej z blogowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. moje gratulacje!
    życzę Ci kolejnych rocznic, kolejnych lat udanego blogowania
    i wielu wielu wielu ciekawych książek na drodze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego z okazji pierwszego roczku, no i życzę oczywiście kolejnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję rocznicy :D Oby było ich jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje rocznicy ;) U mnie już niedługo druga ;) Jak to szybko leci ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. GRATULUJĘ !!! Bloga masz świetnego i oby tak dalej. ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystkiego najlepszego i kolejnego roczku w kalendarzu!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najlepszego! Gratuluję. Trzymaj tak dalej!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...