niedziela, 30 września 2012

Stos na październik

Witajcie!
Jak mija Wam niedziela? Czy Wy też tak kichacie jak ja?

Oto kilka książek, które umilą (lub umilały) mi najbliższe jesienne dni:


1. Tahereh Mafi "Dotyk Julii" (od wyd. Otwarte) RECENZJA - książka bardzo mi się spodobała, warto się z nią zapoznać.
2. Necla Kelek "Słodko-gorzka ojczyzna" (z wymianki) - jestem tej książki bardzo ciekawa!
3. Jerzy Opoka "Białe słonie" (j.w.) - lubię książki podróżnicze, więc myślę, że mi się spodoba.
4. Małgorzata Kalicińska "Dom nad rozlewiskiem" (j.w.) - zobaczymy co z tego będzie ;)
5. Robert Marshall "W kanałach Lwowa" (od wyd. Świat Książki) RECENZJA - wstrząsająca, ciekawa, wciągająca - genialna!
6. Xinran "Wiadomość od nieznanej chińskiej matki" (j.w.) - rzadko sięgam po literaturę Wschodu, ale tu może być ciekawie.
7. Iwona Grodzka-Górnik "W niebie na agrafce" (j.w.) - po namowie Oli musiałam przeczytać :*
8. Bianca Pitzorno "Poliksena i prosiaczek" (z finty.pl) - jedna z perełek tego stosu, przynajmniej dla mnie. Długo jej szukałam i bardzo się cieszę, że jest na mojej półce :D
9. Barbara Ciwoniuk "Wakacje z gangsterem" (j.w.) - młodzieżówka ;)
10. Betina Belitz "Pożeracz snów" (z biblioteki) - kiedyś było o niej głośno, teraz jestem jej bardzo ciekawa!
11. J. D. Salinger "Buszujący w zbożu" (j.w.) RECENZJA - lektura szkolna, ale w gruncie rzeczy może być ;)
12. Karen Blixen "Pożegnanie z Afryką" (z domowej biblioteczki) - klasyka, ostatnio dużo osób mi ją polecało.
13. Truman Capote "Śniadanie u Tiffany'ego"Mery przeczytała i polecała, ja też muszę się za to zabrać :*
14. Jacques Fesch "Za pięć godzin zobaczę Jezusa" (od wyd. Promic) RECENZJA - zdecydowanie warto się z nią zapoznać! 

I jak - znaleźliście coś dla siebie?

Pozdrawiam ciepło - Karolka :*

35 komentarzy:

  1. Ciekawy stosik, część książek już nam, część czeka na czytanie, a Dom nad rozlewiskiem chętnie bym podkradła :)) Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosik masz zacny :D Chętnie podkradłabym Ci pierwszą z niego pozycję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Co ja paczę, same cuda! Miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem "Dotyku Julii" i "Domu nad rozlewiskiem". "W niebie na agrafce z kolei - bardzo przyjemna lektura przygodowa, mnie się podobała :). Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale miły stosik! Ja już od dawna planuję przeczytać "Śniadanie u Tiffany'ego". "Za pięć godzin zobaczę Jezusa" też wydaje się być interesującą lekturą. ;)

    Miłego czytania!
    tulipanowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. "Dotyk Julii" też mi się spodobał. :D Mam wielką ochotę na "Wiadomość od nieznanej chińskiej matki" i "W niebie na agrafce". :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, jaki cudny stosik. Większość książek przygarnęłabym do siebie, lecz pozostaje mi jedynie życzyć ci miłego czytania i czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  8. "Pożeracz Snów" mi się spodobał, więc mam nadzieję że Tobie też przypadnie do gustu, a nad "Dotykiem Julii" ciągle myślę, ale jakoś nadal nie jestem przekonana ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę "Pożeracza snów" i "Dotyku Julii". Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na recenzje "Niebo na agrafce" oraz "Pożeracza snów".
    Miłej lektury !

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały stos:) Widzę same wspaniałości:)
    Zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę Ci tych pozycji. 3/4 jest w moim guście i z chęcią bym Ci je podebrała. ;)
    Zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
  13. "Pożeracz snów" czeka w mej biblioteczce na swoją kolej, a "Śniadanie u Tiffany'ego" mam już za sobą i polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy stos, bardzo różnorodny :)
    posiadam "Pożeracza snów", ale póki co czeka na przeczytanie
    z chęcią zaś poznałabym bliżej "Dotyk Julii" oraz "W niebie na agrafce"

    OdpowiedzUsuń
  15. Owocnej lektury:) Widzę, że lubisz różnorodność;) Z niecierpliwością wypatruję recenzji!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny stosik, chętnie podkradłabym to i owo. :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny stosik :) miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dotyk Julii, no jak możesz to mieć! :D Świetne zdobycze - miłego czytania :] A Buszujący mi sie nie podobał xD

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny stosik <3
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. dom nad rozlewiskiem mile wspominam, ale czytałam go jeszcze przed bumem na takie historie. z perspektywy czasu może już z nim być różnie.
    nie mniej przyjemnej lektury, mam nadzieję, że Ci sie spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny stos, parę książek z niego znam, a parę chętnie bym Ci podkradła ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aż mnie zżera zazdrość :D
    Kilka sama bym przeczytała ..
    Choroba .. kichanie kaszlanie i wszystko naraz już mam za sobą i w końcu mogę wrócić do żywych, chociaż chorowanie ma swojej plusy .. można poczytać ! :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę tutaj wiele wspaniałych książek :) Chętnie przygarnęłabym każdą pozycję (bez wyjątku).

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo zazdroszczę "Dotyku Julii".
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny stosik:) Chętnie podebrałabym Ci "Dotyk Julii", ale "Pożeracz..." w ogóle mi nie przypadł do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Czytałam już "Pożegnanie z Afryką" i "Śniadanie u Tiffany'ego" - obie pozycje bardzo przyjemne. A tak ogólnie to cały stos cudny!

    OdpowiedzUsuń
  27. "Dotyk Julii"- zazdroszczę :) "Pożeracz snów"- cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja nie kicham, za to okrutnie kaszlałam, ale na szczęście już spokój. Stosik interesujący, szczególnie pozycje wydane przez Świat Książki, a także "Dotyk Julii", "Pożeracz snów" oraz "Buszujący w zbożu", za którego czytanie zamierzam w końcu się zabrać.

    OdpowiedzUsuń
  29. Oddaj mi coś błaaagam *_____________*
    Ja też kicham, więc.. *5 na odległość*

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny stosik. Sama chciałabym wrócić do "Pożegnania z Afryką" - tak dawno je czytałam... "Śniadanie" mam nadzieję, że będzie się podobało.:)
    W planach czytelniczych mam "W kanałach Lwowa" (oj, mam w tutaj duuże wymagania) i "Buszującego" (nie przebrnęłam za pierwszym razem)...

    Miłego czytania!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ooo. Pożeracz snów i Dotyk Juli podkradłabym bez skrupułów;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Pokaźny stos! :) Życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jaki piękny stos! Chętnie podkradłabym "Dotyk Julii", "Śniadanie u Tiffany'ego", "Za pięć godzin zobaczę Jezusa" i "W kanałach Lwowa". A "Poliksena i Prosiaczek" jest świetna <3
    Miłej lektury! :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...