sobota, 30 czerwca 2012

Są wakacje, jest i stos!

Witajcie!
Ostatnio coraz częściej pokazujecie swoje stosy i plany na wakacje, więc i ja się pochwalę. A książek jestem zadowolona bardzo i już nie mogę się doczekać kiedy je wszystkie przeczytam!


Na początek to co było już w poprzednich stosach, ale nie miałam okazji przeczytać. Teraz na wakacjach to odpowiedni moment, aby przestały się kurzyć na półkach ;) Jest tu Trylogia Czarnego Maga Trudi Cavanan (dwa tomy, ale trzeci też jest),  "Życie Pi", "Linia życia" Picoult, Zafon, Gaardner, Lisa See oraz kilka zaległych jeszcze egzemplarzy recenzyjnych.


 Teraz bardziej aktualnie. Ten stos wyjątkowo mnie cieszy, bo znajdują się w nim same perełki. "Potem" i "Siostra" od Świata Książki, "Amore i amaretti" od Bellony. Biografia Wojciecha Manna "Rock Mann", która na pewno umili nie jedno wakacyjne popołudnie, "Moje drzewko pomarańczowe" z biblioteki. Trzy tomy serii Jutro, z których jestem najbardziej zadowolona to zakup własny, a pierwsza część Zwiadowców i ponownie Picoult "Jesień cudów" oraz "Dziewiętnaście minut" pożyczone.


 Stosik w całości z biblioteki. Te książki planuję przeczytać na przełomie sierpnia i września i zdaje się, że niewiele z nich zrecenzuję. Z perełek mogę wyróżnić tu "Isolę", "M jak Magia", "Wilczy brat" i "Wybrańcy".

 Trochę tych książek jest, a jednak całe dwa miesiące przed nami. Mam nadzieję, że uda mi się podnieść poziom czytania w lato ^^. 

Czerwiec wypadł pod kątem książek wypadł całkiem nieźle. Przeczytanych pozycji trzynaście, zrecenzowanych jedenaście. To całkiem nieźle, choć przyznam, że mogło być lepiej :D

Trzymajcie się i miłych wakacji :D <33

26 komentarzy:

  1. Co za stosiska! Ostatnio przeczytałem jedną pozycję pani Picoult i bardzo mi się spodobała. "Jutro" też czeka na swoją kolej, a w między czasie czytuję Anię. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stosy :D Życzę przyjemnej i ciekawej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne stosy! :D Własnie czytam "Siostrę" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż za ogromne stosy! Szczerze zazdroszczę :). Czytałam jedynie "Moje drzewko pomarańczowe" i, o ile dobrze pamiętam, jest to całkiem niezły wybór na wakacje. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. No trochę się tych książek zebrało.
    Musisz mieć nieźle zaopatrzoną bibliotekę skoro takie perełki jak Isola czy M jak Magia ma :)

    Widze że szał na Picoult trwa ;) Ja jakoś jeszcze nic jej nie czytałam. Szkoda mi kasy żeby kupić a w bibliotece ni ma ;<

    Życzę Ci jednak miłego czytania :) I gratki ładnej statystyki z czerwca :D

    OdpowiedzUsuń
  6. doprawdy sporo tego :) będziesz miała co robić :)
    i fajną masz bibliotekę z tego co widzę, w sensie że masz książki obecnie i piszesz że będziesz czytać na przełomie sierpnia/września -> u mnie w bibliotece można trzymać max miesiąc książki, więc opcja posiadania ich teraz a czytania za 2 miesiące by nie przeszła ;]
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie tego dużo... Roboty będziesz miała rzeczywiście od groma. Czekam ze zniecierpliwieniem na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mogłabym całe wakacje spędzić przy tak cudnym stosie książkę. Pozostaje mi jedynie życzyć ci przyjemnego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie śliczności! *_* Oddaj mi to wszystko! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooojej, ale ich tu dużo! Jodi bym Ci z chęcią podebrała. ;)
    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo duuuuże stosy :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne stosy:) Picoult chętnie bym podkradła:p

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny stosik <3
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, zaczynam zbierać szczękę z podłogi ;P Wspaniałe stosy, genialne pozycje, nic tylko zazdrościć i życzyć przyjemnej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie stosy! przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miłych wakacji z książką w dłoni.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny stos! Ależ Ci zazdroszczę tych wspaniałych pozycji! Udanych wakacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie wspaniałe stosy:) Miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Te stosy są ogromne ;)
    Nie spodziewałam się takich świetnych książek. Ja sama czekam na "Jutro 2, 3". Zazdroszczę "Siostry".
    Po raz pierwszy u któregoś z recenzentów widzę tak duży stos biblioteczny.
    Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest w czym wybierać ! Bardzo by mnie ucieszyły takie stosiki, gdyby u mnie się nagle znalazły !

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak z rozmachem to z rozmachem ;) Wiele książek już czytałam i powiadam, że są fenomenalne! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojoj! Całe mnóstwo książek - na wiele z nich mam sama ochotę. Miłego czytania i oczywiście wspaniałych wakacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O matko...mnie wakacji by nie starczyło, by to wszystko ogarnąć! Najbardziej ciekawa jestem książek Lupton - nie mogę się doczekać, kiedy wreszcie się z nimi zapoznam... Poza tym Picoult, tak, tak, choć "Linię życia" mam już za sobą i podobała mi się. No cóż, pozostaje mi życzyć Ci miłej lektury, a przy okazji i udanych wakacji :D. Pozdrawiam w tę upalną niedzielę!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale ogromne stosy! Gratuluję i życzę miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie ogromniaste stosy;)
    Muszę wreszcie przeczytać serie Zwiadowcy;]
    Przeczytałam już dwa tomy z serii Jutro.
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  26. jakie stosy <3 miłego czytania i zazdroszcze . :D
    http://books-for-imagination.blogspot.com/ zapraszam do mnie oraz oczywiście obserwuje . ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...