czwartek, 31 maja 2012

Stos już prawie czerwcowy

Witajcie!
Dobiega końca ostatni dzień maja, jutro pierwszy czerwca. Ostatnio nie miałam czasu wchodzić na Wasze blogi, za co serdecznie przepraszam i obiecuję zaległości powoli nadrabiać. Tymczasem popatrzcie ile książek mi się w maju nazbierało:


Stos po lewej (od dołu):
Cecilia Randal "Hyperversum" (od wydawnictwa Esprit) - zachęcona Waszymi pozytywnymi opiniami
Rafał Kosik "Felix, Net i Nika oraz Teoretycznie Niemożliwa Katastrofa" (od wydawnictwa Powergraph) - po udanej pierwszej części, koniecznie musiałam sięgnąć po kolejną
Ewa Farmella "Leśniczówka" (od portalu DużeKa i wydawnictwa Warszawska Firma Wydawnicza) - na książkę czekam straszne długo i mam nadzieję, że będzie tego warta
Tomasz Niedziela "Idąc po górach" (od Warszawskiej Firmy Wydawniczej) - kiedyś była wygraną w konkursie, lecz nie udało mi się jej zdobyć, może być ciekawa 
Brooke i Keith Desserich "Wiadomość z nieba" (od wydawnictwa Papierowy Księżyc) - zachęcona mnóstwem pozytywnych recenzji
John Flanagan "Drużyna. Wyrzutki" (od portalu Bestariusz i wydawnictwa Jaguar) - perełka w tym stosie, mimo że nie czytałam serii Zwiadowcy już nie mogę doczekać się przeczytania tej książki
Orson Scott Card "Zaginione wrota" (od wydawnictwa Prószyński i S-ka) - kolejna perełka, już niedługo się za nią zabieram
Pierdomenico Baccalario i Alessandro Gatti "Kieliszek trucizny" i "Magiczna zagadka" (pobrane z finta.pl od Mery - dziękuję <3) - również wpływ Waszych pozytywnych recenzji
Jostein Gaarder "Świat Zofii" (pobrane z finta.pl) - książka intrygowała mnie już od dawna, cieszę się, że zagościła na mojej półce
Lisa See "Dziewczęta z Szanghaju" (j.w.) - pierwsza książka z literatury azjatyckiej jaką przeczytam, myślę, że przypadnie mi do gustu

Stosik po prawej (w całości z biblioteki):
Trudi Cavanan "Gilda magów" i "Nowicjuszka" - poznam wreszcie tę osławioną serię
Elżbieta Jodko-Kula "Olka" - lubię książki tej autorki
Michael Grant "GONE: Zniknęli. Faza pierwsza : Niepokój" - ponownie pojawia się w stosie, ale nie zdążyłam przeczytać, a chciałabym
Marianne Melone "68 pokojów" - zachęcona pozytywnymi recenzjami
Silvana De Mari "Ostatni smok" - kontynuacja "Ostatniego elfa", już nie mogę się doczekać

Maj jak widzicie, był wyjątkowo obfity jeśli chodzi o przesyłki od wydawnictw. Zaś książkowo również nie było źle. Przeczytałam 10 książek, zrecenzowałam również 10, a jestem w trakcie pisania jeszcze dwóch recenzji, które wkrótce się ukażą. Nie mam pojęcia, jak będzie z czerwcem, ale mam nadzieję, że uda mi się przeczytać jeszcze więcej. 

Pozdrawiam Was ciepło - Karolka

34 komentarze:

  1. O, jakie świetne pozycje! Z chęcią poznałabym "Hyperversum", dziś zakupiłam "Wyrzutków", a "Felixa, Neta i Nikę", "GONE" oraz "Ostatniego smoka" gorąco polecam. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, przepiękne stosy, zazdroszczę ;) "Gone" jest świetną serią, mam nadzieję, że przypadnie CI do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lisa See "Dziewczęta z Szanghaju", też chcę ale nie wiem o czym, haha :D Hyperversum czytałam i jest ok, a Pierdomenico Baccalario bardzo lubię :)
    Stosik jest świetnyy (jak zawsze! :)) i miłęgo czytania :PPP

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny stosik <3
    Życzę miłego czytania i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny stos miłego czytania

    OdpowiedzUsuń
  6. Stosik Śliczny ;) Podkradłabym z miłą chęcią na pewno "Wiadomość z Nieba". Tak bardzo chcę tą książkę przeczytać !;)
    Pozdrawiam ^-^

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny stosik :) Życzę przyjemnej i miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię serie Felix, Net i Nika;] Muszę wreszcie zapoznać się z serią Gone;)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  9. "Dziewczęta z Szanghaju"! "Wiadomość z nieba"! O mamuniu, ja też chcę te książki! *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na recenzję wiadomości z Nieba. Może kiedyś będzie ona do wygrania w jakimś konkursie na Twoim blogu ? Chętnie bym ją przygarneła. Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Większość wydaje się być warta przeczytania, ale 'Feliksa...' już w życiu nie tknę. Kilka lat temu przeczytałam (a raczej spróbowałam przeczytać) pierwszą część i... no nie dałam rady :/
    'Dziewczęta z Szanghaju' mam w planach :)
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny stosik:) Miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny stosik!
    Uwielbiam Gone :D Czytaj jak najszybciej!
    Card'a też mam i niedługo biorę się za czytanie, a chętnie podkradłabym Ci "Wiadomość z nieba" :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Felixa... oraz GONE mogę śmiało polecić, na pewno Ci się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pokaźny stosik :)
    Ja również, jak ostatnio byłam w bibliotece to wypozyczyłam 'Gildię magów" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile ty masz tych wydawnictw i to dobrych. "Świata Zofii" nikomu bym nie polecił. Jeżeli masz zaczynać z tą książką, to lepiej zacznij od "Dziewczyny z pomarańczami". Będzie to lepsze wprowadzenie w twórczość tego autora, bo "Świat..." nie był dla mnie jakimś arcydziełem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Boski stos. Zazdroszczę "Hyperversum"

    OdpowiedzUsuń
  17. Szykuje Ci się sporo czytania w czerwcu! Jednak na pewno będzie to mile spędzony czas, bo widzę w tym stosiku, wiele ciekawych powieści :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo interesujący stos!
    miłej lektury i czekam na kolejne recenzje :)
    ps wynik 10 książek to świetny wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę wszystkiego! Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Całkiem spory ten stosik. <3
    Nurtuje mnie sporo pytań odnośnie współpracy z wydawnictwami. Napisałabyś mi jak to było z Tobą? Czy sama się odezwałaś, czy oni? Jak to się odbywało itd? :) Byłabym Ci wdzięczna.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny stos !!!! 5 książek bardzo bym Ci podkradła, strasznie bym je chciała mieć !!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczne stosiki! Ale zazdroszczę, podkradłabym całą masę pozycji ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. O rany Julek, same cegły! :) Będzie co czytać, bez dwóch zdań!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, imponujący stos! W dodatku takie grube tomy ;). Kilka z nich wydaje się całkiem interesującymi, więc cierpliwie czekam na recenzje :). Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojojoj, ale stosik duży i ciekawy. Pozostaje mi jedynie życzyć ci wielu wrażeń podczas czytania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Stosik boski! "Świat Zofii" serdecznie polecam. Jakbyś chciała przeczytać, to u mnie na blogu znajdziesz recenzję. A "Dziewczęta z Szanghaju" od dawna chciałam przeczytać i ostatnio dopadłam w bibliotece, więc niebawem się za nie zabiorę. :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny i DUŻY stosik. Gratuluję i życzę przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny stosik :D Oczywiście życzę miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ciekawy stosik! Miłego czytania życzę.
    Pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Duży ten stosik. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie, więc życzenie miłego czytania to tylko formalność ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hyperversum! Właśnie skończyłam i zrecenzowałam:))) ciekawe jak Ty ją odbierzesz :) zapraszam do mnie też:)
    waniliowe-czytadla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...