sobota, 5 maja 2012

Powrót, stos i Rzym

Witajcie!
Tak, już jestem. Po tygodniu przerwy znów jestem w Polsce, z Wami i wracam do blogowego życia. Czytam Wasze recenzje (a trochę ich się zebrało), ale wybaczcie mi, że nie każdą komentuję, bo gdybym tak robiła zajęło by mi to za dużo czasu. Mam nadzieję, że podobnie jak ja, miło spędziliście ten tydzień ;)

Oto stos z książek, które niedawno się u mnie uzbierały. Czekam jeszcze na kilka przesyłek, ale znajdą się one w następnym stosie. Ten jest trochę skromniejszy niż zwykle, ale za to bardzo ciekawy.


Od dołu:
Michael Grant "GONE : Zniknęli. Faza pierwsza : Głód" - (z biblioteki) - w końcu mam! 
Anna Łacina "Czynnik miłości" - (j.w.)
Patrick Carman "Duch w machinie" i "Dolina szkieletów" - (j.w.)
Ciro Cabala "Przeklęta moneta" - (j.w.)
Leslie Gildman "Noc w muzeum" - (j.w.) - oglądałam film, jestem ciekawa książki
Neil Gaiman "Koralina" - (j.w.) - zachęciły mnie same dobre recenzje, jestem bardzo jej ciekawa
Tracy Mack i Michael Citrin "Sherlock Holmes i Banda z Baker Street. Upadek Cudownych Braci Zalinda" - (j.w.) - książki o sławnym detektywie już dawno miałam zamiar przeczytać, w bibliotece była tylko ta, innych autorów, może być ciekawa

Carlos Ruiz Zafon "Pałac Północy" - (j.w.) - kolejna powieść tego autora
Eric Emmanuel Schmitt "Opowieści o Niewidzialnym" - (j.w.)
Lauren Oliver "7 razy dziś" - (j.w.)
Mieczysław Tryba "Amerykanizmy" - (od wydawnictwa Impuls)
Paul Doherty "Templariusz" - (od wydawnictwa Bellona)
Magdalena Kulus "Blondyn i Blondyna" - (wygrana w Konkursowie 10, po długim oczekiwaniu w końcu do mnie dotarła)
Ewelina Kłoda "Niezapominajki" - (od wydawnictwa Zysk i S-ka)
Aneta Radziejowska i Marek Rygielski "Nowy York. 101 miejsc, które musisz zobaczyć" - (od wydawnictwa Nowy Świat)
Magdalena Kordel "Okno z widokiem" - (od wydawnictwa SOL)

I teraz Rzym. To przepiękne miasto, podobnie jak całe Włochy : Wenecja, półwysep Gargano, Asyż. Oto kilka fotografii z podróży:









Pozdrawiam ciepło - Karolka

PS Jest już w zakładce "Podsumowania miesiąca" podsumowanie kwietnia


26 komentarzy:

  1. Stos wygląda imponująco, chociaż z książek tam zebranych ciekawi mnie jedynie "Koralina" i Zafon.
    Miłej lektury.

    Zdjęcia piękne. Ech, aż się rozmarzyłam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego czytania! Fajne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hohoho cóż za góra książek :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny stos, piękne zdjęcia!
    Życzę miłego czytania : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki duży stos :D Mnie ciekawi Pałac północy mojego ulubionego autora, i książka Erica Emmanuela Schmitta. A Gone tak średnio mi się podobało.

    Poza tym - piękne zdjęcia i nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę tego pobytu we Włoszech! :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę dużo interesujących tytułów
    ze stosu czytałam jedynie "Pałac Północy" [recenzja na moim blogu jakbyś była ciekawa], książka przypadła mi do gustu - kocham Zafona i nie zawiódł
    "Koralinę" mam w formie bajki na dvd, książki nie miałam okazji czytać
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę "7 razy dziś" ;] Annę Łacinę rzuciłabym od razu w kąt, kiedyś próbowałam przeczytać "Czynnik miłości" i zraziłam się do polskich autorów ;/ "Pałac północy" mam u siebie ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzym to cudowne miasto, dawniej spędziłam w nim miesiąc, a teraz żałuje, że do Polski wróciłam.
    Ogromny ten stosik, sama musiałabym się nieźle spiąć, aby przeczytać go na czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uzbierał ci się stosik gigant;-) Czytaj zatem i dziel się z nami wrażeniami. A zdjęcia są świetne, aż cieszą oko.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kilka pozycji z Twojego stosu znam, a na opinię części z nich oczekuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Polecam '7 razy dziś'. Życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam nieco książek z twojego stosu, i mi się podobały :) Aktualnie czytam trzecią część Gone, więc jak przeczytasz pierwszą, chętnie przeczytam recenzję :)
    I nie wiem ile zajmie Ci czytanie tych książek, ale... życzę wytrwałości!
    P.S. Rzym - śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny stoisk;) Zazdroszczę tylu wspaniałych książek :)
    Cudowne zdjęcia, rozumiem, ze wyjazd był udany;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy stosik. Bardzo chcę przeczytać ,,Gone''. Miłeko czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdybym ja miał taki stos! Musisz mieć dobrze zaopatrzoną bibliotekę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Imponujący stosik. Zazdroszczę go oraz wyjazdu do Rzymu.Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przypadkiem też byłam we Włoszech, z tym że u mnie lało praktycznie bez przerwy :/ Ale ja już chyba mam takie szczęście, bo nawet w Polsce było cieplej XD
    A jeśli chodzi o stosik, to widzę tutaj kilka ciekawych tytułów :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Stos imponujący. :) Aż mi szczęka opadła! Życzę miłej lektury i czekam na recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Stosik niezwykle ciekawy !!! A wycieczki zazdroszczę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie byłam w Rzymie, zazdroszczę. :) Za to jeśli chodzi o Włochy, to zwiedziłam już Mediolan :P

    Imponujący stosik, miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  21. O jaa ale stosisko ;) ślicznie!
    Wycieczka równie zacna, chciałabym się wybrać do Rzymu =)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miłej lektury, a zdjęcia są tak cudowne, że normalnie się rozmarzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny stos!!!!
    Ale niestety zdjęcia jeszcze lepsze :D Kurcze jak ja Ci zazdroszczę takiej wyprawy :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny stosik <3
    Miłego czytania..a zdjęcia piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne te zdjęcia z Włoch, chciałabym tam kiedyś pojechać. Świetny stosik, życzę przyjemnego czytania. :) Czekam na recenzję Koraliny.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...