czwartek, 22 marca 2012

Wiosenny stos

 Witajcie!
Wiosna już do nas przybyła - na dworze coraz cieplej, jaśniej i coraz bardziej kolorowo. Zniknęły już pesymistyczne szarości i brązy zimowe, a nadszedł czas zieleni, czerwieni i żółci. Dzisiaj zamiast recenzji chciałam przedstawić wam stos, który uzbierał się u mnie ;)


1. Brian Keaney "Tajemnica drabiny Jakuba" - (z biblioteki) już kiedyś miałam okazję ją przeczytać, ale nie skorzystałam, słyszałam, że jest niezła, więc chcę nadrobić braki ;)
2. Christopher Paolini "Eragon" - (j.w.) wszyscy się nią zachwycają, chcę się przekonać jaka ona naprawdę jest 
3. John Boyne "Chłopiec w pasiastej piżamie" - (j.w.) słyszałam, że ekranizacja jest świetna, a ja lubię tematykę wojenną, więc z książką chętnie się zapoznam
4. i 5. Rafał Kosik "Feliks, Net i Nika oraz Teoretycznie Niemożliwa Katastrofa" i "Feliks, Net i Nika oraz Gang Niewidzialnych Ludzi" - (j.w.) już od dawna chciałam zapoznać się z tą serią, a nigdzie nie mogłam znaleźć pierwszych części, w końcu mam okazję i jestem ciekawa co z tego wyniknie ;)
6. Jedd Hafer, Todd Hafer "Na czacie z Panem Bogiem" - (j.w.) 
7. Małgorzata Karolina Piekarska "Tropiciele" - (j.w.) bo lubię tę autorkę ;)
8. Eoin Colfer "Artemis Fowl : Arktyczna przygoda" - (j.w) pierwsza część przypadła mi do gustu, jestem ciekawa jak wypadnie druga 
9. Silvana De Mari "Ostatni elf" (j.w.) 

10. Małgorzata Gutowska - Adamczyk "110 ulic" (z biblioteki) - jedna z moich ulubionych polskich autorek, chcę poznać następne jej książki
11. Barbara Ciwoniuk "Własny pokój" (j.w.) - ta autorka nie pisze wybitnie, ale całkiem ciekawie, a ta książka podobno jest świetna - chcę się o tym przekonać
12. Maria Ewa Letki "Dama Kier" (j.w.)
13. Jandy Nelson "Niebo jest wszędzie" (pożyczona od koleżanki) 
14. Sarah Rubin "Tańcząca" (j.w.)
15.  i 16. Suzanne Colins "W pierścieniu ognia" i "Kosogłos" - właśnie czytam, recenzja niebawem - kontynuacja Igrzysk śmierci

17. Robert Terentiew "Stąd aż do Brighton Beach" - od wydawnictwa Zysk i S-ka
18. Mariusz Wieteska "Pewnego dnia przyszedł do mnie..." - od wydawnictwa Anagram
19. Barbara Piórkowska "Szklanka na pająki" od wydawnictwa Nowy Świat
20. Artur Król "Pewność siebie" - od wydawnictwa Edgar
21. Juliette Benzoni "Opal księżniczki Sissi" - od wydawnictwa Bis
22. Maria Stępkowska - Szwed "Maniusia, Marynia, Maria" - j.w.
23. Joanna M. Chmielewska "Sukienka z mgieł" - od wydawnictwa MG
24. Peter Hince "Queen. Nieznana historia" - od wydawnictwa SQN

Mam nadzieję, że uda mi się uporać z tymi książkami. Ostatnio więcej mnie nie ma niż jestem, bo mam mnóstwo nauki i coraz mniej czasu na czytanie. Niestety, w szkole mnóstwo nauki, sprawdzian goni kartkówkę ... :/

A i jeszcze jedno! Cieszcie się wiosną, bo chyba naprawdę w końcu do nas przyszła!

Pozdrawiam Was ciepło - Karolka

28 komentarzy:

  1. Najbardziej będę czekać na recenzje Kosika i oczywiście Collins ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe stosiki i mnóstwo czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj zacnie, zacnie. Kilka pozycji z chęcią bym zagarnęła dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne stosy ;] Ja mam ochotę na Igrzyska śmierci, chyba będę musiała się w nie zaopatrzyć, bo idę do kina na film :}

    Pozdrawiam, Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja jestem cieawa "Maniusia, Marynia, Maria".

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkowicie rozumiem nawał nauki, mam to samo.. ale sto! wow! Niesamowity, dla takich cudów zrezygnowałabym z nauki :D :D Szczególnie W pierścieniu Ognia i Kosogłos, Eragon i oh.. tyle wspaniałych książek.. A przy Ostatnim Elfie strasznie się uśmiałam, życzę miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co za wielkie stosy! Ja już kupiłem "Igrzyska śmierci". :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny stos :)
    Miłego czytania :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ja lubię takie stosy!
    "Chłopca w pasiastej piżamie" czytałam i oglądałam. Polecam zarówno książkę, jak i film.
    "Sukienka z mgieł" leży u mnie na półce i spokojnie czeka na swoją kolej.

    Miłego czytania życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ooj widzę, że będzie co robić wieczorami :) nudzić też się nie będziesz, bo książki widzę bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  11. wiosna idzie, dzień coraz dłuższy, więc wydaje się, że czasu na czytanie też jest więcej zatem życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, świetne stosy! Ach, nauka. Znam ten ból xd Ostatnio strasznie ogranicza mój czas na czytanie, ech. Przynajmniej te kilkudniowe rekolekcje dają mi więcej możliwości :D

    Wyczekuję recenzji "Queen. Nieznana historia" ; )) Życzę Ci miłego czytania!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ci zazdroszczę niektórych książek. Sama bym chętnie je u siebie widziała:-) Pozostaje mi jedynie życzyć ci mega wrażeń podczas czytania i czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  14. To nie jest stos. To jest stosisko! Bardzo ciekawa jestem recenzji, bo masz sporo tytułów, którymi chciałabym zainteresować moje małoletnie potwory:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Baaaardzo bym chciała przeczytać " Chłopca w pasiastej pidżamie " - podobno film rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  16. Duuuży ten stos. Ale na szczęście dzień się wydłuża i wydaje się, że czasu więcej;)
    Moja mama też się zachwyca Eragonem

    OdpowiedzUsuń
  17. szklanka na pająki jakiś czasem zwróciła moją uwagę. będę jej musiała w końcu poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny stos. jestem bardzo ciekawa książki Juliette Benzoni "Opal księżniczki Sissi".
    Przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię Twoje stosy. Zazwyczaj są przeogromne.:D
    zazdroszczę szczególnie "Ostatniego elfa" (poluję na niego od dłuższego czasu i nic), kolejnych tomów Igrzysk śmierci (Kinga pisała przed chwilą, że MUSZĘ przeczytać), i "Chłopca w pasiastej piżamie" (z powodu moich upodobań).
    Poza tym, mam nadzieję, że spodoba Ci się seria FNiN. Ja ją uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. O ciekawy ten Twój stosik:) Kilka pozycji sama chętnie bym przeczytała.
    Miłej lektury życzę!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny stosik;) myślę, że FNiN Ci się spodoba;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne stosiki! Przyjemnej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. No, no, widzę tu wiele ciekawych pozycji. Historia Queenu na pewno przypadnie Ci do gustu :). Muszę nabyć w końcu W pierścieniu Ognia, po wczorajszej premierze Igrzysk Śmierci, mam ogromną ochotę na kontynuację.

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham całą trylogię Igrzysk jest absolutnym arcydziełem! Po wczorajszej premierze filmu, nie jestem w stanie myśleć o czymkolwiek innym, także genialny!
    Miłej lekturki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne stosiki ! Nie jedną książkę chętnie bym podkradła

    OdpowiedzUsuń
  26. Ha, uwielbiam fantasy! Mam książki, plakaty, gram w gry RTS i MMORPG, gry planszowe... Cieszę się, że czytasz Eragorna bo to dobra książka. :) Chętnie kiedyś podyskutuję na temat tej książki, jeśli będziesz miała ochotę.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...