czwartek, 16 lutego 2012

Stosik Karolki na zimowe popołudnia :D

Hej kochani! 

Jak tam Wam mijają te mroźne dni? Ostatnio na blogach roi się od stosików, więc i ja uległam i choć stos planowałam dopiero na za tydzień, pokażę wam go już teraz :D

Od dołu:
1. Chuck Palachniuk "Potępieni" - od portalu Duże Ka
2."Darkar - Przeznaczenie" - j.w.
3. Agnieszka Korol "Listy z jeziora" - od wydawnictwa Promic
4. Wojciech Warecki & Marek Warecki "Być przyjacielem..." - j.w.
5. Michael Zink "Kuglarz - legendy średniowieczne" - j.w.
6. S.C.Lewis "Zaskoczony radością" - od wydawnictwa Promic
7. Agnieszka Wróbel "Asertywność na co dzień" - od wydawnictwa Edgar
8. John Harding "Siostrzyca" - od wydawnictwa Mała Kurka
9. Augustyn Szczawiński "Spoko! To tylko rodzinka!" - od wydawnictwa Kefas
10. Piotr Olszówka "Morrigan - Królewskie psy" - od wydawnictwa Comm
11. Sven Hassel "Monte Cassino" - wygrana na blogu u Karoliny
12. Mirosław Sośnicki "Modżiburki Dwa" [recenzja] - z pozdrowieniami od autora od wydawnictwa MTM
13. Jane Austen "Rozważna i romantyczna" [recenzja] - efekt wymiany na LC

i jeszcze jeden stosik w pełni biblioteczny :D

  Od dołu:
14. Barbara Kosmowska "Buba"
15. Jean Philippe Arrou-Vignod "Jaśki"
16. Małgorzata Karolina Piekarska "LO-teria"
17. Małgorzata Karolina Piekarska "Klasa pani Czajki"
18. Eoin Colfer "Artemis Fowl"
19. Joanna Chmielewska "Większy kawałek świata"
20. Małgorzata Musierowicz "Język Trolli"
21. Kate Di Camillo "Tygrys się budzi"

No cóż, dwadzieścia jeden pozycji to dość sporo, więc trzymajcie za mnie kciuki. Nie zrecenzowałam jeszcze wszystkich książek z poprzedniego stosiku, ale zamierzam to uzupełnić. Trzymajcie za mnie kciuki aby mi się udało! :D

25 komentarzy:

  1. O większości tytułów nie słyszałam, ale z czystym sercem mogę Ci polecić twórczość pani Chmielewskiej. Z tego, co pamiętam, do gustu przypadła mi też "Klasa pani Czajki", ale było to jakiś czas temu, więc nie jestem pewna jak odebrałabym ją dziś.. To ja jak na razie życzę miłego czytania i oczywiście czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż miło popatrzeć, choć przyznam się, że z większością obeznana nie jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Książki dla mnie nieznane, ale czekam na recenzje. Może tak na prawdę są bardzo ciekawe. Miłego czytania i trzymam kciuki, żeby się udało;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne stosy. Zazdroszczę Siostrzycy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny stosik! Większość pozycji jest mi nienznana, ale chętnie poczytam recenzje, żeby dowiedzieć się czy warto nabyc ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stosik czy STOS?! Zazdroszczę wielu pozycji! Chętnie bym Ci je zabrała :}

    OdpowiedzUsuń
  7. Super. Części książek nie znam, ale mam też Siostrzycę i jestem jestem jej bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nie kojarzę większości tytułów:) Piękny stos! Miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Imponujące nabytki, aż zazdrość mała zbiera :-) Życzę miłej lektury i czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Stosik imponujący. O większości z tych książek w ogóle nie słyszałam. Dziękuję za odwiedzinki u mnie. :) Również będę tu zaglądała. :) Miłej lektury i czekam na recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne stosy;)
    Mi bardzo podobała się ,,Klasa pani czajki"

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny stos ciekawych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stosik! Kocham Jane Austen ;)
    Miłego czytania i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hohoho, jaki stosos. :D
    Zaczynaj czytać "Klasę pani CZajki", od zaraz. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z twojego pięknego stosu czytałam Siostrzycę, która bardzo mi się spodobała oraz Klasa Pani Czajki i LO-teria, bardzo mi te książki się spodobały, polecam. Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym przeczytać książki pani Piekarskiej, bo często czytam jej wypowiedzi na pewnym forum dla nastolatek (ach, ta nuda), czasami tez przeglądam jej bloga i naprawdę mnie zastanawia, jak może wyglądać książka napisana przez nią...

    OdpowiedzUsuń
  17. stosisko przepiękne :) Modżiburki Dwa mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Większość z tego stosu bym Ci chętnie ukradła ;)
    Ja i sarkazm ? No coś Ty :D
    Dodałam do linków ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy stos :) Życzę miłego czytania i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak samo jak Ty najbardziej lubię poznawać kulturę innych państw przez czytanie powieści :)
    P.s. Zazdroszczę "Siostrzycy", z niecierpliwością czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne stosy. Ukradłabym ci połowę książek ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ukradłam bym ci książki. Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...