czwartek, 19 stycznia 2012

Trzecia sterta Karolki ;D

Hej!
Nadszedł już czas na następny stosik. Jestem z niego bardzo dumna, bo jedna trzecia to książki od wydawnictw. Znajduje się tam również kilka innych powieści na które od dawna miałam ochotę :)
Oto jak się prezentuje:


Tradycyjnie od dołu:

Cassandra Clare "Miasto kości" - z biblioteki
Ewa Nowak "Drugi" - z biblioteki
Rick Riordan "Archiwum herosów" - j.w.
Jacquline Wilson "Północ" - j.w.
Andrzej Klawitter "Licealiści" - j.w.
Ewa Barańska "Kamila" - j.w.
Marcel Pagnol "Chwała mojego ojca. Zamek mojej matki" - od wydawnictwa Esprit
William Weil "Związki Nowej Ziemi" - od wydawnictwa  Biały Wiatr
Marek Warecki i Wojciech Warecki "Być zakochanym" - od wydawnictwa Promic
Yehuda Nir "Utracone dzieciństwo" - od wydawnictwa Nowy Świat
dr Doreen Virtue "Uzdrawiająca moc Archanioła Rafaela" - od wydawnictwa Studio Astropsychologii
dr Doreen Virtue "101 Archaniołów" - j.w.
Jodi Picoult "Linia życia" - zakup własny
Carlos Ruiz Zafon "Cień wiatru" - j.w.
Carlos Ruiz Zafon "Światła września" - j.w.
Małgorzata Gutowska Adamczyk "Cukiernia pod Amorem. Cieślakowie" - j.w.

:D

19 komentarzy:

  1. Jej ale ciekawy stosik!!! Najchętniej ukradłabym Ci kilka pozycji.:) Miłej lektury. Nuda Ci raczej nie grozi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny stos!
    "Utracone dzieciństwo" cudowne. Moje już dawno poszło "w obieg":D Poza tym Zafon, Cukiernia, Pagnol, Picoult.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję pięknego stosu i udanej współpracy z wydawnictwami :)
    Bardzo lubię książki Ewy Nowak - czeka Cię naprawdę miła lektura.

    OdpowiedzUsuń
  4. O widzę "Cukiernie pod Amorem" :) Mi bardzo przypadła do gustu ta książka i poluję na pozostałe części:) Ale Ci zazdroszczę tego stosu. Same piękne książki, które chciałabym bardzo przeczytać! Jpodie Picoult, Zafon, Utracone dzieciństwo.. Ach! :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie podebrałabym Ci kilka książek :)
    Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świtnie zaopatrzona biblioteka;) Z chęcią przczytałabym Archiwum herosów oraz Cukiernia po Amorem;) Cień wiatru z pewnością ci się spodoba;) Gdybym mogła to podkradłabym Ci Świtła września ;D Miłego czytania;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny stosik. :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aa Miasto Kości! Jak ja kocham tą książkę! :) Podkradłabym ci z kolei Cień wiatru i światła września.. no i cukiernię pod amorem :D A co do Archiwum Herosów, książeczka gorsza od serii, ale każdy powrót do obozu herosów, jest wspaniały :) Świetny stosik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaaa, jaki wielki, wspaniały stos *.* ZAAAAZDROSZCZĘ Ci strasznie, okropnie wszystkich książek i każdej z osobna,o.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję współpracy z wydawnictwami ;)

    Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach..."Cień wiatru", chodzi za mną ta książka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Picoult, Zafon, "Cukiernia pod amorem"- ależ ja ci zazdroszczę! życzę miłego czasu spędzonego z książką :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję współpracy.Świetny stosik.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale się obłowiłaś xD Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny stos! Zazdroszczę Ci co najmniej połowy:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mhmm, niezły stosik. Chcę chociaż połowę :)
    Zapraszam do mnie, jestem nowa
    http://ksiazki-blair.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...