niedziela, 1 stycznia 2012

Postanowienia noworoczne ;)

Jak co roku, wszystkie grzeczne dzieci powinny postanawiać coś na Nowy Rok. Ja też postanowiłam coś postanowić, chociaż i tak wiem, że z większości tych postanowień i tak sie nie wywiążę. Ale liczą się starania :D

Dlatego też moje postanowienia będą łatwe i przyjemne:

1. Dokończyć zaczęte w tym roku serie.
W tym roku 2011 zaczęłam czytać kilka serii i nie skończyłam. Są to m.in. Harry Potter (przeczytałam dopiero trzy części), Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy (niedawno skończyłam drugą cześć; przede mną jeszcze trzy), Cukiernia pod Amorem (przede mną jeszcze dwa tomy). Do tego dochodzą jeszcze inne, o których zapomniałam, a wypadałoby je skończyć...

2. Zacząć kupować swoje książki.
Dotąd większość książek, które czytałam pochodziły z biblioteki, teraz postanowiłam to zmienić. Muszę trochę zaoszczędzić, a potem poszaleć ;D Do tego dojść mogą też antykwariaty i wymianki na LC, więc chyba nie będzie tak tragicznie :D

3. Przeczytać książki autorów: 
-Jane Austen
-Haruki Murakami
-Emily Bronte
-Nicholas Sparks
-Jodi Picoult
Trochę mi wstyd, że nie czytałam żadnej książki tych autorów, pora to nadrobić. Zwłaszcza, że dużo o nich czytałam i chcę się przekonać :D Warto dodać, że gdyby nie Wasze blogi, nigdy bym o tych autorach zapewne nie słyszała. Dziękuję!

4. Ostatecznie przekonać się do fantastyki :D
Mam zamiar poważnie wziąć się za fantastykę. Jakoś dotąd omijałam ten dział, zamierzam to zmienić. Macie jakieś ulubione tytuły, godne polecenia?

Z okazji Nowego Roku 2012 życzę wam, aby każdy następny dzień był szczęśliwy, a każda książka lepsza od poprzedniej. Żeby recenzje były jak najciekawsze, a wasze blogi świetnie się rozwijały. Żebyście nie miały żadnych kłopotów szkolnych i spełnienia waszych marzeń! :D

8 komentarzy:

  1. Życzę Ci, aby te postanowienia się zrealizowały. Trzymam kciuki i pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Murakamiego również mam w planach przeszło od kilku miesięcy, ale jakoś nie potrafię się zabrać do jego powieści. Co zaś do fantastyki, to polecam ci "Gildię magów", tradycyjnie "Harrego Pottera" - to chyba ta seria sprawiła, że ostatecznie przekonałam się do tego gatunku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję dobrych wyników i nawzajem:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zaczniesz kupować, to nie przestaniesz. Wiem to po sobie.
    Co do fantastyki, za mocna w tym dziale również nie jestem. Bardzo lubię serię Felix Net i Nika, ale to raczej z sentymentu i przywiązania ją czytam. A w planach na ten rok mam Dary Anioła i Szeptem. Słyszałam, że całkiem, całkiem.:)
    Ściskam kciuki, żebyś wywiązała się z postanowień.

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do punktu czwartego mogę polecić Ci kilka książek, a raczej serii. :D
    "Akademia Wampirów" Richelle Mead ♥
    "Ja, diablica" Katarzyna Berenika Miszczuk ♥
    "Szeptem" Becca Fitzpatrick
    seria "Dary Anioła", pierwsza część to "Miasto Kości" Cassandra Clare i "Mechaniczny Anioł" tej samej autorki
    "Błękitnokrwiści" Melissa de la Cruz

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w realizacji postanowień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne postanowienia:D Życzę wytrwałości. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...