czwartek, 5 stycznia 2012

Drugi stosik Karolki,czyli dlaczego warto sprzątać + info

Jestem osobą, która z natury nie przepada za sprzątaniem, ale od czasu do czasu jest do tego zmuszana ;D . Ostatnio więc, kiedy sprzątałam biblioteczkę moich rodziców, którzy mają naprawdę tony książek, trafiłam na niezwykłe książki, które i ja przeczytam. Są już w moim domu o kilku - kilkunastu lat, a ja jeszcze na nie nie trafiłam! Teraz mogę to naprawić. Oto, co udało mi się wygrzebać:

Od dołu:


1. William Wharton "Tato" - o twórczości tego autora, dzięki wam, dużo słyszałam, więc i ja chcę się z nim zapoznać :)

2. ks. Jan Twardowski "Elementarz księdza Twardowskiego" - do ks. Twardowskiego mam ogromny sentyment, a tego jeszcze nie czytałam

3. Tomek Tryzna "Idź, kochaj" - ciekawy tytuł, zobaczymy co z tego wyniknie :D




4. Krzysztof Gedroyc "Opowieści dla zziębniętej duszy" - tytuł mówi chyba sam za siebie ;)

5. Martyna Wojciechowska "Przesunąć horyzont" - książka o górach, to mnie interesuję, więc myślę, że mi się spodoba

6. Ryszard Kapuściński "Heban" - mama zachęca mnie już od roku do tej ksiażki :D

7. Yann Martel "Życie Pi" - j.w. :D
 
8. Wojciech Cejrowski "Rio Anaconda" - dużo o niej słyszałam i chcę się przekonać, co w niej jest takiego wyjątkowego ;)

9. Susanne Dunlap "Pocałunek Liszta" - romans, nie jestem pewna czy spodoba mi się, ale chcę go poznać :D

10. i 11. Stanisław Lem "Solaris" i Bajki robotów" - chcę się zapoznać z twórczością tego autora, bo do tej pory nie miałam okazji i czasu, a z tego co słyszałam, ciekawie pisze :)
12. Andrzej Sapkowski "Ostatnie życzenie" - pierwszy tom Wiedźmina, trochę mnie to przeraża, ale co to dla mnie! ;D

13. Beata Pawlikowska "Blondynka, jaguar i tajemnica Majów" - następna książka podróżnicza, jej również jestem ciekawa :)

14. Tereska Torres "Pamiętnik na trzy głosy" - zachęcająca okładka i moja wrodzona ciekawość ;D

15. Emily Bronte "Wichrowe Wzgórza" - jak ją zobaczyłam, aż podskoczyłam z radości i już zaczęłam czytać!

16. Juliusz Verne "20 000 mil podmorskiej żeglugi" - klasyka, chcę to poznać :)

17. Ryszard Kapuściński "Cesarz" - znowu wpływ mamy i ciekawość :D

18. William P. Young "Chata" - słyszałam dużo dobrego o tej książce i przeczytali ją już prawie wszyscy członkowie mojej rodziny - chcę i ja :D

Całość przedstawia się tak:


Książek jest dość sporo - 18 pozycji, w tym większość grubszych. Sporo z nich to klasyka i książki podróżnicze, ale chyba uda mi się z nimi uporać. Poza tym czekają na mnie zaległe dwie recenzje, które ukażą się jutro lub w najbliższych dniach (są to "Morze Potworów" i "Chłopak, który zniknął").

Trzymajcie za mnie kciuki, żeby udało mi się wszystko przeczytać :D

----------------------------------------------------

Co do informacji, zacznę może od spraw przyjemnych:

Po pierwsze, niedawno przekroczono liczbę 1000 odwiedzin na blogu. Nie jest to bardzo dużo, ale jak dla mnie to sporo. Dziękuję wam!

Po drugie, na górze pojawiła się zakładka "Wymienię". Są tam książki, które proponuję na wymianę. Dokładniej przeczytacie po kliknięciu w stronę.

Po trzecie, wczoraj zakończyłam współpracę z I.am.the.Silver. Nie pytajcie dlaczego, wolałabym tego nie komentować. Po prostu poczułam, że tak będzie lepiej. Usunęłam jej posty z bloga, ponieważ nie są mojego autorstwa. Możliwe, że niedługo założy osobnego bloga, o czym was jeszcze poinformuję.

Chciałam wam jeszcze podziękować, że wchodzicie, dodajecie do obserwowanych, czytacie moje posty i że po prostu jesteście. To dla mnie bardzo ważne, chcę powiedzieć wam po prostu: dziękuję! ;D

16 komentarzy:

  1. Ale śliczne stosiki! Teraz nic tylko zasiąść wygodnie w fotelu z kubkiem ciepłej herbaty i brać się za czytanie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cejrowski, Wojciechowska, Pawlikowska polecam! A stosiki cud miód i orzeszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same rarytasy z rodzicielskich regałów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny stosik. Wiele książek zabrałabym Ci od razu. "Chatę", "Życie Pi" i SAPKOWSKIEGO!!! A Cejrowski na prawdę świetny. Chociaż nie wiem, czy w "Gringo wśród dzikich plemion" nie podobał mi się bardziej...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! :) Miłęgo czytania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Eh niestety większości książek nie znam, ale mam na półce Chatę i wielką ochotę na jej przeczytanie! Podobno wspaniała! Równie chętnie zabrałabym się za Sapkowskiego oraz Cejrowskiego :D No i gratuluję tylu odwiedzin, pamiętam jak ja jeszcze nie tak dawno cieszyłam się z tego powodu :) Zaraz przeglądnę również Twoją zakładkę wymienię, a co do I.am.the.Silver, nie wiem o co się posprzeczałyście, ale do Ciebie nadal będę bardzo chętnie zaglądać, tutaj nic się nie zmienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby rodzicielskiej półki ale jednak godne pozazdroszczenia pozycję.Twoja współpraca I.am.the.Silver ale ja nadal z chęcią będę do ciebie zaglądać i czytać twoje recenzje,ponieważ są świetne.Pozdrawiam :P

    OdpowiedzUsuń
  8. naprawdę potężny stos i w jaki miły sposób zdobyty( oczywiście nie chodzi mi o sprzątanie, którego również szczerze nienawidzę).

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej ile ciekawych ksiazek znalazłas na półkach rodziców.sama chętnie bym przeczytała kilka z tych pozycji:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Heban czytałam na olimpiadę z polskiego parę lat temu- momentami nudne, lecz warto przeczytać, tak myślę. Lema przerabiałam jako lektury obowiązkowe, Bajki robotów w SP, w gimnazjum Dzienniki gwiazdowe. Wspominam źle, ale może nie byłam gotowa...
    Zazdroszczę takich skarbów w domowej bibliotecce!

    OdpowiedzUsuń
  11. Co ja widzę, co ja widzę?? Wharton! :D Super! Czekam na recenzję! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę, zwłaszcza "chaty"
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki stos, o jeny! No, to teraz to już trzeba tylko czytać:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy stos. Miłego czytania;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sapkowskiego nie czytałaś? Wstyd i hańba xD Polecam serdecznie! Proza Kapuścińskiego mnie osobiście nie zachwyciła, ale może Tobie przypadnie do gustu...

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kilka z tych pozycji sama bym chętnie przeczytała... ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...