środa, 14 grudnia 2011

Pierwszy stosik Karolki

Wiem, że teraz powinna być recenzja I am a Silver, ale ona jest baaardzo zapracowana, dużo się uczy i nie ma niestety czasu. Dlatego ja przejmuję jej kolejkę i trzymam za nią kciuki, żeby miała same piątki :D

A dzisiaj publikuję swój pierwszy w życiu stosik ;D




 Przepraszam za jakość :/

Od dołu:
-Jack Canfield, Mark Victor Hansen, Patty Hansen, Irene Dunlap "Balsam dla duszy dziewczyny"
-Ewa Barańska "Ja, Blanka"
-Andrew Clements "Chłopak, który zniknął"
-Beata Andrzejczuk "Pamiętnik nastolatki 2 i 1/2. Wakacje Natki" (czytałam pierwsze dwie części już jakiś czas temu, więc postanowiłam i tę przeczytać)
-Halina Olczak-Moraczewska "Kim ty jesteś Sebastianie?"
-Louise Arnold "Szkoła duchów" (z biblioteki, czytałam kiedyś recenzję na jednym zblogów, więc postanowiłam wypożyczyć)
-Louise Arnold "Niewidzialny przyjaciel"
-Alex Flin "Bestia" (prezent mikołajkowy - książka zupełnie nie w moim klimacie, ale zobaczymy, jak przeczytam ;D )
-Rick Riordan "Morze Potworów" (kontynuacja książki, którą pokochałam - również w paczce od mikołaja :) )
-Grzegorz Sokołowski "Listy w świątecznych kopertach" (prezent mikołajkowy :) )

Brakuje jeszcze tylko książki od wydawnictwa Esprit, z którym nawiązałam współpracę (moja pierwsza - strasznie się cieszę!), ponieważ jeszcze do mnie nie dotarła, a ja nie chciałam ze stosem zwlekać :D

Pozdrawiam wszystkich bardzo ciepło i życzę miłego dnia :D

7 komentarzy:

  1. Gratuluję stosu i życzę następnych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały stos:) Zazdroszczę niektórych pozycji.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o wielu książkach, ale sama obecność Percyego Jacksona na stosiku, sprawia, że jest on cudowny :) Widzę, że podzielasz moją miłość do tej serii :D No i gratuluję pierwszej współpracy! Pamiętam jak ja cieszyłam się, gdy dostałam pierwszy egzemplarz recenzencki.. życzę powodzenia w nawiązywaniu dalszych współprac :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny stos! Najbardziej zazdroszczę "Bestii" :D
    No i gratuluję nawiązania współpracy z Espritem. :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego czytania! Gratuluję współpracy z Espritem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam Listy w niebieskich kopertach i Morze potworów ;D Świetne.

    OdpowiedzUsuń
  7. O! Bardzo Ci zazdroszczę "Bestii"! Sama chciałabym mieć ją w swojej biblioteczce. :D Czekam na Twoją recenzję tej książki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...